Perchè misurà u puntu di rugiada in l'aria cumpressa?

 Perchè bisognu di misurà u puntu di rugiada in l'aria cumpressa

 

L'aria compressa hè aria regulare, u voluminu di quale hè statu diminuitu cù l'aiutu di un compressore.L'aria cumpressu, cum'è l'aria regulare, hè custituita principalmente di l'idrogenu, l'ossigenu è u vapore d'acqua.U calore hè generatu quandu l'aria hè cumpressa, è a pressione di l'aria hè aumentata.

 

Chì ghjè u puntu di rugiada di pressione?

Le point de rosée de l'air comprimé peut être défini comme la température à laquelle le vapeur d'eau suspendu dans l'air peut commencer à se condenser en forme liquide à la même vitesse qu'il s'évapore.Sta temperatura fissa hè u puntu à u quale l'aria hè saturata cumplettamente cù l'acqua è ùn pò più cuntene più acqua vaporizzata, salvu chì una parte di u vapore chì cuntene cundensa.

 

Perchè è cumu si secca l'aria cumpressa?

L'aria atmosferica cuntene più vapore d'acqua à alta temperatura è menu à e temperature più basse.Questu hà un effettua cuncentrazione di l'acqua quandu l'aria hè cumpressa.I prublemi è i disturbi ponu accade per a precipitazione di l'acqua in i tubi è l'equipaggiu cunnessu.Per evitari, l'aria compressa deve esse secca.

 

Ci hè qualchì mutivu impurtante cum'è seguita:

A misurazione di u puntu di rugiada hè essenziale in i sistemi di aria compressa per assicurà a qualità di l'aria utilizata in diverse applicazioni industriali.U puntu di rugiada hè a temperatura à a quale u vapore d'acqua in l'aria si condensa in acqua liquida.In i sistemi di l'aria compressa, l'alta umidità pò causà corrosione, riduce l'efficienza di l'arnesi è di a machina d'aria, è affettanu a qualità di u produttu finali.Stu blog spiegherà perchè a misurazione di u puntu di rugiada hè critica in i sistemi d'aria compressa.

 

1) Impedisce a corrosione è aumenta a vita di serviziu di l'equipaggiu

Quandu i sistemi di l'aria compressa sò esposti à l'umidità, pò causà corrosione in tubi, valvole è altri cumpunenti.L'umidità cumminata cù l'ossigenu è altre impurità pò causà ruggine è altre forme di danni à l'equipaggiu.Questu pò purtà à riparazioni costose, tempi di inattività è ancu a sustituzione di l'equipaggiu.Inoltre, a corrosione in i sistemi di l'aria compressa pò purtà à fughe chì ponu influenzà a qualità è a pressione di l'aria prodotta.

Misurendu u puntu di rugiada in u vostru sistema di aria compressa, pudete stabilisce se l'aria cuntene troppu umidità.L'aria umida produce un puntu di rugiada più altu, mentre chì l'aria secca produce un puntu di rugiada più bassu.Quandu u puntu di rugiada hè determinatu, i passi necessarii ponu esse fatti per asciucà l'aria prima ch'ellu ghjunghje à qualsiasi equipamentu.Assicurendu chì u puntu di rugiada di u vostru sistema di l'aria compressa hè sottu à u livellu à quale l'acqua si cundensa, minimize u risicu di corrosione è cusì allargà a vita di u vostru equipamentu.

 

2) Improve l'Efficiency di Air Tools è Machinery

Ogni umidità in l'aria compressa pò causà danni à l'arnesi di l'aria è a machina chì si basanu nantu à un suministru di aria pulita è secca.A prisenza di l'acqua disturba u prucessu di lubrificazione di l'equipaggiu pneumaticu, causendu attritu è ​​altri prublemi meccanichi chì ponu purtà à un rendimentu ridottu, un usu aumentatu è una perdita di precisione.

Misurendu u puntu di rugiada, i passi ponu esse fatti per cuntrullà a quantità di umidità intrudutta in u sistema di l'aria compressa.Questu mantene i livelli ottimali di umidità, chì migliurà u rendiment è estende a vita di i vostri strumenti meccanichi è di l'aria.

 

3) migliurà a qualità di u produttu

In l'applicazioni induve l'aria compressa hè in cuntattu direttu cù u pruduttu, l'alta umidità pò influenzà negativamente a qualità finale di u produttu.L'aria cumpressa chì cuntene umidità pò purtà à a crescita microbiana, a contaminazione è u deterioramentu di u produttu, risultatu in perdita di rivenuti, insatisfazione di i clienti è periculi potenziali per a salute.

A misurazione di u puntu di rugiada aiuta à regulà i livelli di umidità in queste applicazioni, assicurendu u mantenimentu di standard di produzzione d'alta qualità è coerenti.Inoltre, u puntu di rugiada bassu assicura chì l'aria compressa hè libera di oliu, idrocarburi è altri contaminanti chì ponu influenzà a qualità di u produttu.

 

4) Cunfurmità cù Norme è Regolamenti di l'Industria

Parechje cumpagnie chì s'appoghjanu à i sistemi di l'aria compressa anu rigulamenti stretti è standard.Per esempiu, a FDA richiede sistemi di aria compressa utilizati in l'industria alimentaria è farmaceutica per risponde à certi standard di sanità.Inoltre, l'industria di l'automobile hà standard stretti per a qualità di l'aria per prevene a contaminazione durante a pittura è a spruzzatura.

A misurazione di u puntu di rugiada aiuta à assicurà chì i sistemi di l'aria cumpressa rispettanu i standard è i regulamenti richiesti.U fallimentu di rispettu pò avè ripercussioni legali è finanziarii, risultatu in ammende è perdita di cummerciale.

In cunclusioni, a misurazione di u puntu di rugiada hè un aspettu impurtante di u mantenimentu di u sistema di l'aria compressa.Se ùn hè micca gestitu bè, l'umidità pò avè un effettu devastanti nantu à a vita di l'equipaggiu, efficienza ridutta, qualità di produttu è rispettu.A misurazione di u puntu di rugiada nantu à una basa regulare furnisce una stampa chjara di u cuntenutu di l'umidità esatta di l'aria per assicurà chì i passi necessarii sò fatti per prevene i prublemi di umidità.

 

 

Sensore di puntu di rugiada HENGKO

 

Cumu misurà u puntu di rugiada?

HENGKO RHT-HT-608trasmettitore industriale di puntu di rugiada à alta pressione, u calculu simultaneo di u puntu di rugiada è i dati di u bulbe umitu, chì ponu esse pruduciutu attraversu l'interfaccia RS485;A cumunicazione Modbus-RTU hè aduttata, chì pò cumunicà cù PLC, schermu omu-macchina, DCS è diversi software di cunfigurazione sò in rete per realizà a raccolta di dati di temperatura è umidità.

 

Filtru -DSC 4973

 

 

Sè vo circate di amparà di piùtrasmettitori di puntu di rugiadasuluzione ?Cuntattateci oghje àka@hengko.comper tutti i dettagli chì avete bisognu.Ùn pudemu aspittà di sente da voi!

Cuntattateci in linea oghjeper più infurmazione nantu à cumu u nostru pruduttu pò ottimisà i vostri prucessi di aria compressa.

 

https://www.hengko.com/

 

 


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021