Perchè i rilevatori di gas anu da esse calibrati regularmente?

In ogni industria centrata in a sicurità, l'impurtanza di i detettori di gas ùn pò esse esageratu.Sò strumenti vitali chì ponu prevene disastri potenziali, salvaguardà a vita umana è prutegge l'ambiente.Cum'è tutti l'equipaggiu sensibili, i detectori di gas necessitanu calibrazione regulare per funziunà in modu ottimale.Eccu un sguardu cumpletu di perchè i detectori di gas necessitanu calibrazione periodica.

 

U detector di gas hè un tipu di strumentu perrilevazione di cuncentrazione di fughe di gasinclude un detector di gas portable, detector di gas fissu, detector di gas in linea è cusì.I sensori di gas sò usati per detectà i tipi di gasi in l'ambiente è a cumpusizioni è u cuntenutu di gasi.Quandu u detector di gas lascia a fabbrica, u fabricatore aghjustà è calibrerà u detector.Ma perchè hè bisognu di calibre regularmente?Hè principalmente per assicurà a precisione di un detector di gas.

monitori generale detector di gas-DSC_9306

 

1. Ensuring Accuracy è Reliability

* Deriva di u sensoru:À u tempu, i sensors in detectors di gas ponu sottumessu "drift".Questu significa chì puderanu cumincià à mostrà letture chì ùn sò micca precise à 100%, per via di fatturi cum'è l'esposizione prolongata à i gasi, contaminanti, o solu l'usura naturali di i cumpunenti elettroni.

* Decisioni critiche:In parechje industrii, un ligeru cambiamentu in a cuncentrazione di gasu pò esse a diffarenza trà un ambiente sicuru è periculosu.Per e decisioni chì sò littiralmente vita è morte, ùn pudemu micca cunfidassi di una lettura eventualmente difettu.

 

A precisione di l'instrumentu hè un prerequisitu impurtante per emette una alarma quandu a cuncentrazione di gasi tossichi è dannosi o gasi combustibili in l'ambiente di rilevazione righjunghji u limitu di alarme predeterminatu.Se l'accuratezza di l'instrumentu diminuite, a puntualità di l'alarma serà affettata, chì pruvucarà cunsequenze gravi è ancu mette in periculu a vita di u persunale.

 

A precisione di l'instrumentu hè un prerequisitu impurtante per emette una alarma quandu a cuncentrazione di gasi tossichi è dannosi o gasi combustibili in l'ambiente di rilevazione righjunghji u limitu di alarme predeterminatu.Se l'accuratezza di l'instrumentu diminuite, a puntualità di l'alarma serà affettata, chì pruvucarà cunsequenze gravi è ancu mette in periculu a vita di u persunale.

 

A precisione di u detector di gas dipende principalmente da i sensori, i sensori elettrochimichi è i sensori di combustione catalitica seranu affettati da alcune sostanze in l'ambiente durante l'usu di fallimentu tossicu.Per esempiu, u sensor HCN, s'ellu hè injected cù H2S è PH3, u catalizatore di u sensoru serà tossicu è ineffective.I sensors LEL pò esse seriamente affettati da l'esposizione à i prudutti di silicone.Hè enfatizatu in u manuale di fabbrica di u nostru detector di gas chì a calibrazione deve esse fatta almenu una volta ogni 12 mesi; In casu di esposizione à una alta concentrazione di gas, una operazione di calibrazione deve esse realizata immediatamente per assicurà a precisione di a misura di l'instrumentu.

 

 

2. Capisce l'impurtanza di a calibrazione regulare di u detector di gas è i metudi per una lettura precisa

Un altru mutivu impurtante hè chì u detector pò sdrughje cù u tempu è l'esposizione à u gasu.U detector deve vede cum'è 000 in l'ambiente normale, ma se a deriva si trova, a cuncentrazione serà mostrata cum'è più grande di 0, chì influenzerà i risultati di a rilevazione.Dunque, u detector di gas deve esse calibratu regularmente per assicurà a precisione di a misurazione.Hè difficiuli di suppressione a deriva di u puntu zero per altri mezi.

Ci sò qualchi metudi di calibrazione cum'è quì sottu per a vostra riferenza:

1) Calibrazione Zero

Appughjà longu u buttone zero per circa 2 seconde, i 3 luci LED lampanu à u stessu tempu, dopu à 3 seconde, i luci LED tornanu à u normale, a marca zero hè successu.

2) Calibrazione di a sensibilità

Se a calibrazione chjave hè realizata senza u gasu standard, u gasu standard falla.

Entre u gasu standard, appughjà è mantene u gasu standard + o u gasu standard -, a luce di corsa (Run) accende è entre in u statu di gas standard.Premete u gasu standard + una volta, u valore di cuncentrazione aumenta di 3, è a luce Err lampeggia una volta; Se ùn premete micca u gasu standard + o u gasu standard - per 60 seconde, u statu di gas standard serà esce, è u funziunamentu. la luce (Run) tornerà a lampeggiare normale.

Nota: Solu quandu ùn ci hè micca un tavulinu di display, i buttoni di a scheda principale ponu esse utilizati per u funziunamentu.Quandu ci hè un tavulinu di mostra, per piacè utilizate u menu di u tavulinu per a calibrazione.

 

 

3. Aderenza à i Regolamenti è Norme

* Temperatura è Umidità: I detectori di gas sò spessu usati in una varietà di cundizioni ambientali.I cambiamenti in a temperatura è l'umidità ponu influenzà a so precisione.A calibrazione regulare assicura chì furniscenu letture precise indipendentemente da l'ambiente.

* Shocks fisici è esposizione: Se un detector hè cascatu, o espostu à stress fisichi, e so letture ponu esse influenzate.I cuntrolli di calibrazione regulari assicuranu chì tali anomalie sò identificate è corrette

 

 

4. Cambiamenti in Cundizioni Ambientali

* Temperatura è Umidità: I detectori di gas sò spessu usati in una varietà di cundizioni ambientali.I cambiamenti in a temperatura è l'umidità ponu influenzà a so precisione.A calibrazione regulare assicura chì furniscenu letture precise indipendentemente da l'ambiente.

* Shocks fisici è esposizione: Se un detector hè cascatu, o espostu à stress fisichi, e so letture ponu esse influenzate.I cuntrolli di calibrazione regulari assicuranu chì tali anomalie sò identificate è corrette.

 

 

5. Assicurendu una longa vita di l'equipaggiu

* Wear and Tear: Cum'è qualsiasi equipamentu, i cuntrolli regulari aiutanu à identificà prublemi potenziali prima ch'elli diventenu prublemi maiò.

* Costu-efficace: à longu andà, i calibrazioni regulari ponu esse più efficaci in u costu, postu chì ponu prevene accidenti potenziali o

bisognu di cumprà l'equipaggiu di rimpiazzamentu prematuremente.

 

6. Varied Lifespan di Sensors

* Diversi Gasi, Diverse Durate di Vita: Diversi sensori per diversi gasi anu una durata di vita variata.Per esempiu, un sensoru d'ossigenu puderia avè bisognu di calibrazioni più frequenti cumparatu cù un sensoru di monossidu di carbonu.
* Assicurendu chì tutti i sensori sò funziunali: i cuntrolli di calibrazione regulari assicuranu chì tutti i sensori in un detector multi-gas funzionanu in modu ottimale.

 

Squisitapruduttu, serviziu attentu, ottimisazione cuntinuu di a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia è u sistema di gestione di l'impresa, HENGKO hè sempre in prima linea di u sviluppu di l'industria, HENGKO vi furnirà eccellenti sonde di rilevatori di gas丨Filtru anti-esplosione sinterizzato in acciaio inox丨Custodia a prova di esplosione per u detector di gasModulu di sensori di gasAccessori per sensori di gasPrudutti di detector di gas.

 

 

Raggiunge HENGKO oghje!

Avete dumande o avete bisognu di più assistenza?

Ùn esitate à cuntattà a squadra HENGKO.Mandate e vostre dumande

direttamente àka@hengko.comè seremu felici di aiutà vi.

 

 

https://www.hengko.com/

 


Tempu di post: Dec-19-2020