Chì lochi anu bisognu di installà alarme di gas combustible à prova di esplosione?

Per a chimica, u gasu, a metallurgia è l'altri industriali, u monitor di gasu hè un travagliu essenziale di sicurità.Ci hà da pruvucà un incidente di focu o splusione ancu e vittime è perdite di pruprietà se i gasi fughjenu o riuniscenu assai in l'ambiente chì i gasi combustibili è tossichi esistenti.Per quessa, hè assai impurtante di stallà aalarme di detector di gas combustible / tossicu.Chì lochi anu bisognu di installà alarme di gas combustible à prova di esplosione?Lasciamu vi dicu.

DSC_2787

pianta chimica

I gasi tossichi sò spessu scontri in l'industria chimica.Cum'è u CL2, NH3, Phosgene, So2, So3, C2H6O4S è altri gasi.A maiò parte di sti gasi sò corrosivi è ponu causà avvelenamentu agutu quandu entra in u corpu umanu per via di e vie respiratorie, è anu varii gradi di irritazione à l'ochji, a mucosa di e vie respiratorie è a pelle.

Colliery

Se a cuncintrazione di gasu in u stratu di a minera di carbone hè troppu altu è righjunghji u limitu di splusione, l'esplosione di gasu pò accade quandu ci sò e cundizioni di detonazione (cum'è scintille causate da una pala chì scontra cù carbone, archi di commutazione elettrica, etc.).Hè ancu assai periculosu per causà l'accumulazione di gas.

Grande ristorante

Utilizà principalmente gasu naturale o gasu di petroliu liquefied in buttiglia in un ristorante è generalmente usa u focu apertu in a cucina di u ristorante, una volta chì una fuga di gas si trova, e cunsequenze sò disastrose.

DSC_2991

stazione di benzina

A stazione di benzina conserva principalmente benzina, diesel è kerosene è altri prudutti di petroliu.U so cumpunente principale hè un compostu di carbonu è idrogenu.Sò in grande risicu di focu è splusioni.Quandu a cuncentrazione di vapore di gasoline in l'aria hè 1,4-7,6%, pò splode viulente quandu scontra una fonte di focu, è u so putere hè parechje volte quellu di splusivi TNT.

 

Farm

Feces di pollame pruducerà gasi dannosi cum'è NH3, H2S è amine.L'ammonia hè un gasu incolore cù un forte odore irritante.Pò brusgià a pelle, l'ochji è e mucosa di l'organi respiratorii.Se a ghjente inalate troppu, pruvucarà gonfiore di i pulmoni., È ancu a morte.

Ammonia frigorifera

Ci hè assai magazzini friddi à grande scala in Cina chì usa ammonia cum'è refrigerante.Una volta l'ammonia leaks, pruvucarà danni enormi à e persone è a merchenzie. Quandu l'ammonia liquidu hè esposta à l'aria, si vaporizerà rapidamente in ammonia.Quandu u corpu umanu hè avvelenatu acutamente da inalazione di ammonia, pò ancu causà coma, cunfusioni, convulsioni, insufficienza cardiaca è arrestu respiratorju, è hè propensu à accidenti di combustione è splusioni.Quandu a frazzioni di u voluminu di l'ammonia in l'aria righjunghji 11% -14%, l'ammonia pò esse brusgiatu s'ellu ci hè una fiamma aperta.Quandu a frazzioni di u voluminu righjunghji 16% -28%, ci hè un periculu di splusione quandu si scontra una fiamma aperta.

Oghje spartemu solu una piccula parte di l'applicazione di usu.Combustible / tossicu ancu largamente utilizatu in a sicurezza alimentaria, aerospaziale, medicina, agricultura è un altru spaziu.Ci hè un grande aiutu per a nostra vita di u produttu per sceglie un gasu combustible / tossicu di altu rendiment.

HENGKO offre una larga varietà di sensori di gas standard per voi di sceglie cù più di 2 anni di vita di serviziu.Disegni persunalizati sò ancu dispunibili nantu à dumanda.

DSC_9375

Sensore di gas Hengko cunchiglia a prova di esplosionefattu di parte mentale porosa è Non-porosa, U sinterizazione è l'arrestatore di fiamme furnisce una strada di diffusione di gas per l'elementu sensing mentre mantene l'integrità di u focu di u cumpunente.Rilevatore di gas in acciaio inox HENGKO cunchiglia a prova di esplosione cù una bona prestazione a prova di fiamma, soprattuttu adattata per l'usu in ambienti di gas infiammabili è splusivi.

https://www.hengko.com/


Tempu di pubblicazione: 12-settembre-2020