Cosa hè un Sparger Poroso?

Cosa hè un Sparger Poroso?

Cosa hè un Sparger Poroso

 

Cosa hè aSparger poroso?

 

Quandu si sente a parolla porous sparger, forse sì un pocu cunfusu.In questa parte, elencu principalmente a definizione di sparger poroso per voi.

A sparger di metallu porosohè un elementu in acciaio inox chì pò generà bolle d'aria.U so rolu hè di pruduce un flussu d'aria uniforme è di sparghje bolle di una dimensione specifica.Dissolve in modu efficace i gasi in liquidi senza interruzzione.

A struttura speciale di u filtru di polvere di metallu sinterizatu hà milioni di pori minusculi nantu à a so superficia.Questu crea un numeru infinitu di picculi bolle.U pruduttu hà una larga gamma di applicazioni in quasi ogni industria.Hè necessariu per ogni prucessu chì esige dissolve un gasu in un liquidu

 ciò chì hè Porous Sparger

 

 

Chì ghjè u principiu di travagliu di Porous Sparger?

Cumu funziona un sparger poroso, quì avemu una risposta per voi.

U sparger poroso assicura a distribuzione di u gasu in u liquidu attraversu millaie di pori minuscoli.U sparger pruduce bolle più chjuche ma più di u tubu perforatu è altri metudi di sparging.A superficia di u sparger poroso hà millaie di buchi, facendu chì una grande quantità di gas passa per un locu specificu in u liquidu.

 

induve aduprà u Porous Sparger

Chì sò l'applicazioni principali di Porous Sparger?

Porous sparger ghjoca un rolu impurtante in a produzzione industriale è hè stata appiicata à parechji aspetti.In questa parte, listemu alcune applicazioni per voi per sapè più nantu à u sparger poroso.

①U sparger pò creà bolle più chjuchecà i spargers tradiziunali cù una precisione abbastanza, generalmente da 0,5 à 12 microni.È pò esse usatu in u fermentatore, cum'è a produzzione di vinu, per migliurà a crescita di e cellule in e reazzioni di fermentazione sparging oxygen.

② Alimenti è Bevande

U sparger poroso sinterizzatu, principarmenti utilizatu per trasferisce u gasu in un liquidu, pò esse largamente appiicatu in l'industria di l'alimentariu è di e bevande.Per esempiu, l'introduzione di CO2 à a biera estenderà a vita di a biera.È risparmià nitrogenu per rimpiazzà l'ossigenu, i succhi è l'olii avarà una longa vita.

③ L'ossigenazione

Cù alta porosità finu à u 55%, u nostru sparger poroso pò generà più gasi cà u sparger cumuni.Dunque, hè idealmente utilizatu in stagni di pisci o aquariums per intruduce l'ossigenu.

④Industria Farmaceutica

Avemu sempre aduprà metalli sicuri è micca tossichi per fabricà sparger poroso.Quandu avete bisognu di un sparger in l'industria farmaceutica, pudete sceglie un sparger d'ozone, spraying ozone, u sistema di l'acqua serà disinfettatu è ridutta l'effetti avversi.

⑤ Industria chimica verde

Normalmente u disignu di porosità varieghja da 0,5 à 12 microns.U nostru sparger poroso sinterizatu pò ottene una alta efficienza in u trasferimentu di gas in u liquidu.Aduprà in l'industria chimica verde pò creà più ossigenu d'alta qualità per maximizà a dispunibilità di l'ossigenu cù u costu minimizatu.

⑥Microalgae Process Plant

A microalga hè largamente usata in cusmetichi, supplementi alimentari o in l'industria farmaceutica cum'è materia prima.U sparger poroso hè una scelta ideale per aumentà a rata di produzzione di biomassa di microalgae è prudutti in un fotobioreattore.Dunque, pudete ottene grandi profitti cù menu costi.

⑦ Bioreattore

HENGKO air sparger pò esse megliu usatu in u bioreactor cù megliu proprietà chimichi.U nostru sparger offre abbastanza aria o ossigenu puru per u bioreactor, migliurà sta reazione creata da enzimi o organismi.

⑧ L'idrogenazione

Pudete aduprà u sparger poroso di HENGKO per sparghje l'idrogenu per una seria di prucessi di reazzione chimica, cum'è u filtru di l'acqua di l'idrogenu è l'acqua riccu d'idrogenu.Inoltre, bolle d'idrogenu nano-sized seranu generate, facenu più faciule da cumminà cù molécule d'acqua.

Dopu avè lettu u sopra citatu, forsi avete cunnisciutu chì i sparger porosi sinterizzati sò stati utilizati in parechje industrii.Se a vostra industria hà un strettu esigenza di salute è sicurezza, vi ricumandemu un filtru poroso HENGKO sinterizatu in acciaio inox fattu di acciaio inox 316L, chì hà passatu a certificazione FDA di qualità alimentaria.

 

 

Raccomandazione di Porous Sparger

Sè vo site cunfusu nantu à cumu selezziunà un bon sparger poroso, vi ricumandemu di sceglie HENGKO 316L stainless steel porous sparger chì hà passatu a certificazione FDA Food Grade.Quì avemu elencu dui di elli per voi in u sottu.

①Micro sparger è filtru in acciaio inox 316 in bioreattori è fermentatori

A funzione di u bioreattore hè di furnisce un ambiente adattatu in u quale un organismu pò pruduce efficacemente un pruduttu di destinazione.

* Biomassa cellulare

* Metabolite

* Pruduttu di Bioconversione

U sparger di l'aria hè utilizatu per rompe l'aria entrante in picculi bolle.U sparger hè cunfiguratu cù un adattatore cuncepitu unicu per permette un assemblamentu faciule à a punta di sparger di accoppiamentu è una rimozione faciule per a sostituzione dopu ogni batch.Questu elimina a necessità di saldarà a punta o di pulisce l'assemblea sana.I spargers sò durable è resistente à a corrosione, è a porosità di i media furnisce una efficienza eccezziunale di trasferimentu di massa in tuttu u tank.

 

tippi di fabricatore Porous Sparger

 

Feature:

l Materiale 316L, qualità alimentaria, sicura è durable;

l Bubble size prodotta-10-100 volte più grande thanpores;

l Eseguisce in alte temperature, ambienti corrosivi è furnisce stabilità meccanica;

l Pò sopravvive à un numeru quasi illimitatu di ciculi di sterilizazione o pò esse scartatu dopu ogni campagna.

Applicazione: Adupratu principarmenti nantu à i fermentatori à grande scala

② Microsparger sinterizzato in un sistema di bioreattori per l'industria chimica verde

L'impurtanza di l'aerazione è a dispersione di gas per ottene un bonu trasferimentu di massa di l'ossigenu ùn pò micca esse sottumessi.Questu hè in u core di l'abilità di i sistemi microbiali è in una minore misura i sistemi di cultura cellulare per furnisce a respirazione necessaria per a crescita cellulare attiva è u metabolismu.

L'anellu di sparger micron hè equipatu di 20 micron (o sceglite micron più chjuchi) micro spargers per un flussu massimu di 0.1 VVM aria è 0.1 VVM ossigenu.Questi micro spargers furniscenu una piccula dimensione di bolle sottu à l'impeller di lama pitched induve sò mischiati in u brou per ottene una dispersione omogenea è maximizà a dispunibilità di l'ossigenu per u trasferimentu di massa in e cellule.

Applicazione:

l Aquaculture

l Cusmetichi

l Nutrizione umana

l Pharmaceuticals

l Supplementi alimentari

l Pigmenti naturali

 

 

In cunclusioni, attraversu stu passaghju, probabilmente sapete chì un sparger di metallo poroso hè un elementu d'acciaio inox chì pò generà bolle d'aria.U so rolu hè di pruduce un flussu d'aria uniforme è di sparghje bolle di una dimensione specifica.Pò dissolve efficacemente i gasi in liquidi senza interruzzione.U sparger poroso hè statu appiicatu à diverse industrii cum'è l'alimentu è a bevanda, l'industria chimica verde, u bioreactor etc. Quandu sceglite un sparger poroso, un sparger poroso in acciaio inox 316L hè bonu.

 

Sè ancu avete prughjetti chì anu bisognu di utilizà un Sparger Poroso, site benvenutu à cuntattateci per i dettagli, o pudete mandà email daka@hengko.com, manderemu in 24 ore.

 

 


Tempu di Postu: Nov-19-2022