Cosa hè un muffler pneumaticu?

Cosa hè un muffler pneumaticu?

Cosa hè un Silenziatore Pneumaticu

 

Chì ghjèa Silenziatore pneumaticu?

Sapete ciò chì hè cusì chjamatusilenziatore pneumaticu?In fatti, u muffler pneumaticu hè appiicatu à parechji dispusitivi in ​​diverse industrii.Eccu una risposta per voi.

I silenziatori pneumatici d'aria, ancu cumunimenti chjamati silenziatori pneumatici, sò una soluzione economica è simplice chì riduce i livelli di rumore è l'emissioni di contaminanti inutili da i dispositi pneumatici.U silenziatore pò ancu include valvule di throttle regulable per cuntrullà u flussu di l'aria mentre abbanduneghja u silenziatore.

DSC_5600-拷贝

Chì ghjè u principiu di travagliu di un muffler pneumaticu?

Forsi sapete l'impurtanza di un silenziatore pneumaticu, ma sapete u principiu di travagliu di un silenziatore pneumaticu?Quì avemu l'elenco per voi.

U principiu di funziunamentu di i silenziatori pneumatici hè di venti l'aria pressurizzata dopu avè operatu à livelli di rumore sicuru è impediscenu a scaricamentu di contaminanti (se usatu in cumbinazione cù un filtru).Un rumore eccessivu pò esse pruduciutu quandu l'aria compressa hè liberata in l'ambiente.U rumore hè risultatu da l'aria turbulente per via di a collisione di l'aria rapida liberata da i venti cù l'aria statica in l'ambiente.Di genere, u silenziatore hè stallatu direttamente à u ventu di a valvula è diffonde l'aria liberata attraversu una superficia più grande, riducendu a turbulenza è i livelli di rumore.I silenziatori di scarico pneumatici sò tipicamente cuncepiti cù materiali porosi per aumentà a superficia di i porti di scarico chì copre.Puderanu ancu esse muntati nantu à una manguera.

 

Chì ghjè a funzione di un muffler pneumaticu?

In questa parte, avemu indicatu e funzioni di mufflers pneumatici per voi.

① Ghjoca u rolu di silenziu, utilizatu per riduce a pulsazione di scarico è riduce u rumore di scarico quantu pussibule.U sonu hè assai grande quandu a valvula di solenoide sguassate, soprattuttu quandu u numeru di a valvula di solenoide hè più.A stallazione di un silenziatore pò riduce efficacemente u rumore;

② Pò impedisce a polvera è altre petite particelle in l'ambiente in a valvula solenoide.Altrimenti, i particeddi in a vàlvula solenoide portanu à un bloccu di u muvimentu di a bobina di a vàlvula solenoide, riducendu cusì a vita di serviziu di a vàlvula solenoide.

L'equipaggiu non standard hè generalmente utilizatu in un ambiente tranquillu, u sonu affettarà u travagliu di l'operatori di l'equipaggiu si sò stati à sente u sonu irritante, cusì u muffler hè ancu una parte indispensabile di u sistema di a strada di l'aria.

 

 

Chì sò i Vantaghji è i Disvantages di Bronzu è Stainless Steel?

Comu tutti sapemu, i diversi materiali anu caratteristiche diverse è vantaghji è svantaghji.In questa parte, avemu principalmente illustrà i vantaghji è i disadvantages di u bronzu è l'acciaio inox per voi.

Bronzu

1. Vantage:

Proprietà fisiche: cù una forza alta, ùn hè micca faciule per esse danatu da l'esternu in termini di struttura.A struttura hè solida, cusì pò sempre esse realizatu normalmente.

② Proprietà chimiche: hà proprietà chimiche stabili è una bona resistenza à l'acidu è l'alkali

③ Prestazione di u prucessu: cù una bona flessibilità è un rendimentu di prucessu, hè più faciule da esse processatu è pò esse stampatu in un statu caldu o friddu.A forza hè moderata (200 ~ 360MPa), è a so resistenza à a deformazione hè più grande di l'aluminiu, ma assai più chjuca di l'azzaru è di titaniu.A so plasticità hè assai bona, è pò sustene a grande deformazione di u processu di pressione fredda è calda, cum'è rolling, extrusion, forging, stretching, stamping, and bending.U gradu di deformazione di curvatura, rotulazione è stende pò ghjunghje sin'à 95% senza annealing intermediate è altre trattamentu termale.

 

2. Disadvantage

In un ambiente umidu, u bronzu hè estremamente faciule d'oxidà, generà patina, facendu a superficia di ramu appannata, è difficiule di pulisce.

 

Inossidabile:

Vantaggiu:

① Proprietà fisiche: resistenza à u calore, resistenza à alta temperatura, resistenza à bassa temperatura è ancu resistenza à a temperatura ultra-bassa;

②Proprietà chimica: a resistenza à a corrosione chimica è a prestazione di corrosione elettrochimica in l'acciaio hè assai bona, secondu solu à a lega di titaniu;

③Rendimentu di u prucessu: u rendiment di u prucessu di l'acciaio inossidabile austeniticu hè u megliu per via di una bona plasticità.Pò esse trattatu cum'è una varietà di platti, tubi è altre forme adattati per u prucessu di pressione.U funziunamentu di u prucessu di l'acciaio inossidabile martensiticu hè poviru per via di a durezza alta;

④Proprietà meccanica: secondu i sfarenti tippi d'acciaio inossidabile, e proprietà meccaniche di ognuna ùn sò micca identiche, l'acciaio inossidabile martensite cù alta resistenza è durezza hè adattatu per a fabricazione di pezzi cù resistenza à a corrosione, alta resistenza è alta resistenza à l'abrasione, cum'è l'albero di turbina. , posate in acciaio inox, cuscinetti in acciaio inox.A plasticità di l'acciaio inox austeniticu hè assai bona senza troppu intensità.Ancora, a resistenza à a corrosione hè unu di i migliori in l'acciaio inox, adattatu per l'occasioni induve a resistenza à a corrosione hè necessaria, è i requisiti di a pruprietà meccanica ùn sò micca elevati.

2. Disadvantage

① Costu più altu: u principale svantaghju di l'acciaio inox hè u so costu altu, u prezzu hè più altu, è u cunsumadore mediu hè difficiule di cunsumà.

② Resistenza alcalina più debule: l'acciaio inossidabile ùn hè micca resistente à a corrosione di i media alkalini.L'usu o u mantenimentu inadatti à longu andà causanu danni più gravi à l'acciaio inox.

 

Cumu sceglite un bon muffler pneumaticu per i vostri dispositi?

Quandu sceglite un muffler pneumaticu, a prima cosa chì duvete fà hè di determinà induve l'applicà.A raccomandazione di un silenziatore pneumaticu varieghja da l'applicazione.In questa parte, avemu da presentà l'applicazione è alcuni silenziatori d'aria per voi.

1. Applicazione:

I silenziatori d'aria ponu esse appiicati à parechji aspetti.L'applicazioni chì operanu apparecchi pneumatici à frequenze alte è generanu assai rumore sò ideali per i silenziatori pneumatici.Quì avemu elencu qualchi esempi sottu:

①Robotica: tecniche pneumatiche sò spessu usate in l'area di u robot per cuntrullà u muvimentu o eseguisce nantu à una carica.Perchè i robots sò generalmente un bracciu roboticu, chì hà bisognu di dispusitivi pneumatici per cuntrullà u muvimentu.Per quessa, hè di grande impurtanza per cuntrullà u rumore causatu da l'exhaust.

②Packaging: I dispositi pneumatici sò cumunimenti usati in e macchine di imballaggio per guidà u muvimentu.Tipicamente, i selettori trasferiscono i prodotti basati su segnali da controller industriali.U signale da u controller hè utilizatu per inizià u dispusitivu pneumaticu.A causa di l'altu ritmu di macchine di imballaggio è di u gran numaru di travagliadori chì generalmente circundanu queste macchine, i silenziatori pneumatici seranu adattati per e macchine di imballaggio.

③Macchinarii di pruduzzione di recinzioni: e macchine chì fabricanu rotuli di recinzione spessu includenu cilindri per taglià a recinzione, postu chì a recinzione hè intrecciata in rotuli.Un operatore travaglia continuamente cù a machina di produzzione di recinzione per assicurà chì i rotuli di recinzione rispondenu à e specificazioni.I silenziatori pneumatici sò cunsigliati per riduce u rumore di a machina in continua esecuzione, per prutege l'operatore da u rumore distruttivu.

 

2.Recommended Pneumatic Silencer

 

Filtre à silence pneumatique BSP (silencieux) avec réglage par tournevis et silencieux de réduction du bruit de débit élevé, acier inoxydable en bronze fritté

I filtri di silenziatori sinterizzati pneumatici utilizanu elementi di filtri di bronzu sinterizzati porosi assicurati à raccordi di tubi standard.Questi mufflers compacti è di prezzu sò faciuli di stallà è mantene, particularmente adattati per u spaziu limitatu.Sò usati per diffonde u rumore di l'aria è di u silenziatore da i porti di scarico di valvole d'aria, cilindri d'aria è arnesi d'aria à un livellu accettabile in i requisiti di rumore OSHA.

DSC_5652-拷贝-(2)

I mufflers sò parti di bronzu sinterizzatu poroso aduprate per riduce a pressione di output di u gasu cumpressu, riducendu cusì u rumore quandu u gasu hè evacuatu.Sò fatti cù bronzu di qualità B85, cù una efficienza di filtrazione di 3-90um.

  • Funziona cù pressioni finu à 10 bar per l'usu industriale
  • U filu G1/8 hè assai cumpatibile cù i sistemi pneumatici standard
  • Ampia temperatura operativa da -10 ° C à + 80 ° C per l'usu in ambienti industriali duri
  • Pò esse usatu cù lubricanti per un usu ridottu

Ambiente di l'applicazione:

• Automation industriale

• Robotica

• Ingegneria meccanica

• Imballaggio è manipulazione di materiale

 

Silenziatore in bronzu sinterizzato 40 micronValve de surpression Imperméable à l'eau

I filtri di silenziatori sinterizzati pneumatici utilizanu elementi di filtri di bronzu sinterizzati porosi assicurati à raccordi di tubi standard.Questi mufflers compacti è di prezzu sò faciuli di stallà è mantene, è particularmente adattati per u spaziu limitatu.Sò usati per diffonde u rumore di l'aria è di u silenziatore da i porti di scarico di valvole d'aria, cilindri d'aria è arnesi d'aria à un livellu accettabile in i requisiti di rumore OSHA.

I mufflers sò parti di bronzu sinterizzatu poroso aduprate per riduce a pressione di output di u gasu cumpressu, riducendu cusì u rumore quandu u gasu hè evacuatu.Sò fatti cù bronzu di qualità B85, chì hà una efficienza di filtrazione di 3-90um.

 

Ambiente di l'applicazione:

Soffiatori, compressori, mutori, pompe di vacuum, mutori d'aria, equipaghji pneumatici, ventilatori, è qualsiasi altra applicazione chì richiede un livellu di rumore ridutta.

In cunclusioni, i mufflers pneumatici di l'aria, chjamati mufflers pneumatici, sò una soluzione economica è simplice chì riduce i livelli di rumore è l'emissioni di contaminanti innecessarii da i dispositi pneumatici.Pò esse fattu di acciaio inox o bronzu.Quandu sceglite un muffler pneumaticu, duvete cunsiderà a so applicazione.

 

Sè ancu avete prughjetti chì anu bisognu di utilizà aSilenziatore d'aria, site benvenutu à cuntattateci per i dettagli, o pudete mandà un email àka@hengko.com.Riturnaremu in 24 ore.

 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di Postu: Nov-11-2022