Leghjite questu hè abbastanza nantu à ciò chì hè 4-20mA Output

Leghjite questu hè abbastanza nantu à ciò chì hè 4-20mA Output

 Tuttu ciò chì vulete sapè 4-20mA

 

Chì ghjè l'output 4-20mA?

 

1.) Introduzione

 

4-20mA (milliamp) hè un tipu di currente elettricu cumunimenti utilizatu per trasmette segnali analogichi in sistemi di cuntrollu di prucessu industriale è automatizazione.Hè un loop di corrente di bassa tensione autoalimentata chì pò trasmette segnali à longu distanzi è attraversu ambienti rumorosi elettricamente senza degradà significativamente u signale.

A gamma 4-20mA rapprisenta un span di 16 milliamps, cù quattru milliamps chì rapprisentanu u valore minimu o zero di u signale è 20 milliamps chì rapprisentanu u valore massimu o full-scala di u signale.U valore attuale di u signale analogicu chì hè trasmessu hè codificatu cum'è una pusizioni in questa gamma, cù u livellu attuale hè proporzionale à u valore di u signale.

L'output 4-20mA hè spessu usatu per trasmette segnali analogichi da sensori è altri dispositi di campu, cum'è sonde di temperatura è trasduttori di pressione, per cuntrullà è monitorà i sistemi.Hè ancu usatu per trasmette segnali trà e diverse cumpunenti in un sistema di cuntrollu, cum'è da un controller logicu programmable (PLC) à un attuatore di valvula.

 

In l'automatizazione industriale, l'output 4-20mA hè un signalu cumunimenti utilizatu per trasmette infurmazioni da sensori è altri dispositi.L'uscita 4-20mA, cunnisciuta ancu cum'è un ciclu di corrente, hè un metudu robustu è affidabile per a trasmissione di dati à longa distanza, ancu in ambienti rumorosi.Questu post di u blog scoprerà i principii di l'output 4-20mA, cumpresu cumu funziona è i vantaghji è i svantaghji di usà in i sistemi di automatizazione industriale.

 

L'output 4-20mA hè un signalu analogicu trasmessu utilizendu un currente constante di 4-20 milliamps (mA).Hè spessu usatu per trasmette infurmazione nantu à a misurazione di una quantità fisica, cum'è a pressione, a temperatura o u flussu.Per esempiu, un sensor di temperatura pò trasmette un signalu 4-20mA proporzionale à a temperatura chì misura.

 

Unu di i vantaghji principali di l'usu di l'output 4-20mA hè chì hè un standard universale in l'automatizazione industriale.Significa chì una larga gamma di dispusitivi, cum'è sensori, cuntrolli è attuatori, sò pensati per esse cumpatibili cù signali 4-20mA.Facilita l'integrazione di novi dispositi in un sistema esistente, sempre chì supportanu a uscita 4-20mA.

 

 

2.)Come funziona l'output 4-20mA?

L'output 4-20mA hè trasmessu utilizendu un ciclu di corrente, chì hè custituitu da un trasmettitore è un ricevitore.U trasmettitore, tipicamente un sensoru o un altru dispusitivu chì misura una quantità fisica, genera u signale 4-20mA è u manda à u ricevitore.U receptore, tipicamente un controller o un altru dispositivu rispunsevuli di trasfurmà u signale, riceve u signale 4-20mA è interpreta l'infurmazioni chì cuntene.

 

Per chì u signale 4-20mA sia trasmessu accuratamente, hè impurtante di mantene un currente constante à traversu u ciclu.Hè ottinutu utilizendu una resistenza di limitazione di corrente in u trasmettitore, chì limita a quantità di corrente chì pò passà per u circuitu.A resistenza di a resistenza di limitazione di u currente hè sceltu per permette à a gamma desiderata di 4-20mA per scorri à traversu u ciclu.

 

Unu di i benefizii chjave di l'usu di un ciclu di corrente hè chì permette à u signale 4-20mA per esse trasmessi à longu distanzi senza soffre di a degradazione di u signale.Hè perchè u signale hè trasmessu cum'è un currente invece di una tensione, chì hè menu suscettibile à l'interferenza è u rumore.Inoltre, i loops di corrente ponu trasmette u segnu 4-20mA nantu à coppie ritorte o cavi coassiali, riducendu u risicu di degradazione di u signale.

 

3.) Vantaggi di usu 4-20mA output

Ci hè parechje vantaghji per aduprà 4-20mA output in sistemi di automatizazione industriale.Alcune di i benefici chjave include:

 

Trasmissione di signali à longa distanza:L'output 4-20mA pò trasmette segnali à longu distanzi senza soffre di degradazione di u signale.Hè ideale per l'utilizazione in l'applicazioni induve u trasmettitore è u ricevitore sò alluntanati, cum'è in grandi impianti industriali o piattaforme petrolifere offshore.

 

A: Immunità di rumore elevatu:I loops attuali sò assai resistenti à u rumore è l'interferenza, chì li rende ideali per l'usu in ambienti rumorosi.Hè soprattuttu impurtante in i paràmetri industriali, induve u rumore elettricu da i mutori è altri equipaghji pò causà prublemi cù a trasmissione di signali.

 

B: Compatibilità cù una larga gamma di dispusitivi:Siccomu l'output 4-20mA hè un standard universale in l'automatizazione industriale, hè cumpatibile cù parechji dispositi.Facilita l'integrazione di novi dispositi in un sistema esistente, sempre chì supportanu a uscita 4-20mA.

 

 

4.) Disadvantages di usu 4-20mA output

 

Mentre chì l'output 4-20mA hà assai vantaghji, ci sò ancu alcuni svantaghji per aduprà in sistemi d'automatizazione industriale.Questi include:

 

A: Risoluzione limitata:L'output 4-20mA hè un signalu analogicu trasmessu utilizendu un intervallu cuntinuu di valori.Tuttavia, a risuluzione di u signale hè limitata da a gamma di 4-20mA, chì hè solu 16mA.Questu pò esse micca abbastanza per applicazioni chì necessitanu un altu gradu di precisione o sensibilità.

 

B: Dipendenza da l'alimentazione elettrica:Per chì u signale 4-20mA sia trasmessu accuratamente, hè impurtante di mantene un currente constante à traversu u ciclu.Questu hè bisognu di una fonte di energia, chì pò esse un costu supplementu è cumplessità in u sistema.Inoltre, l'alimentazione di energia pò fallu o esse disturbatu, chì pò influenzà a trasmissione di u signale 4-20mA.

 

5.) Conclusioni

L'output 4-20mA hè un tipu di signale largamente utilizatu in sistemi d'automatizazione industriale.Hè trasmessu utilizendu una corrente constante di 4-20mA è ricivutu utilizendu un ciclu di corrente custituitu da un trasmettitore è un ricevitore.L'output 4-20mA hà parechji vantaghji, cumprese a trasmissione di segnali à longa distanza, l'immunità alta di u rumore, è a cumpatibilità cù una larga gamma di dispusitivi.Tuttavia, hà ancu qualchì svantaghju, cumpresa a risoluzione limitata è a dipendenza da una fonte di energia.In generale, l'output 4-20mA hè un metudu affidabile è robustu per a trasmissione di dati in sistemi di automatizazione industriale.

 

 

Chì ghjè a Differenza trà 4-20ma, 0-10v, 0-5v, è I2C Output?

 

4-20mA, 0-10V, è 0-5V sò tutti i segnali analogichi cumunimenti usati in l'automatizazione industriale è altre applicazioni.Sò usati per trasmette infurmazioni nantu à a misurazione di una quantità fisica, cum'è a pressione, a temperatura o u flussu.

 

A principal diferenza trà sti tipi di signali hè a gamma di valori chì ponu trasmette.I segnali 4-20mA sò trasmessi cù una corrente constante di 4-20 milliamps, i segnali 0-10V sò trasmessi cù una tensione chì varieghja da 0 à 10 volti, è i segnali 0-5V sò trasmessi cù una tensione chì varieghja da 0 à 5 volti.

 

I2C (Inter-Integrated Circuit) hè un protokollu di cumunicazione digitale utilizatu per trasmette dati trà i dispositi.Hè cumunimenti usatu in sistemi embedded è altre applicazioni induve parechji dispusitivi bisognu di cumunicà cù l'altri.A cuntrariu di i signali analogichi, chì trasmettenu l'infurmazioni cum'è un intervallu cuntinuu di valori, I2C usa una seria di impulsi digitale per trasmette dati.

 

Ognunu di sti tipi di signali hà u so propiu inseme di vantaghji è disadvantages, è a megliu scelta dependerà di e esigenze specifiche di l'applicazione.Per esempiu, i segnali 4-20mA sò spessu preferiti per a trasmissione di segnali à longa distanza è l'immunità di u rumore altu, mentre chì i segnali 0-10V è 0-5V ponu offre una risoluzione più alta è una precisione megliu.I2C hè generalmente utilizatu per a cumunicazione à corta distanza trà un picculu numeru di dispusitivi.

 

1. Gamma di valori:I segnali 4-20mA trasmettenu una corrente chì varieghja da 4 à 20 milliamps, i segnali 0-10V trasmettenu una tensione chì varieghja da 0 à 10 volti, è i segnali 0-5V trasmettenu una tensione chì varieghja da 0 à 5 volti.I2C hè un protokollu di cumunicazione digitale è ùn trasmette micca valori cuntinui.

 

2. Trasmissioni di signali:I segnali 4-20mA è 0-10V sò trasmessi cù un ciclu di corrente o una tensione, rispettivamente.I signali 0-5V sò ancu trasmessi cù una tensione.I2C hè trasmessu cù una seria di impulsi digitale.

 

3. Cumpatibilità:I segnali 4-20mA, 0-10V è 0-5V sò tipicamente cumpatibili cù parechji dispositi, postu chì sò largamente usati in l'automatizazione industriale è altre applicazioni.I2C hè principarmenti utilizatu in sistemi incrustati è altre applicazioni induve parechji dispositi anu bisognu di cumunicà cù l'altri.

 

4. Risoluzione:I signali 4-20mA anu una risoluzione limitata per via di a gamma limitata di valori chì ponu trasmette (solu 16mA).I segnali 0-10V è 0-5V ponu offre una risoluzione più alta è una precisione megliu, secondu e esigenze specifiche di l'applicazione.I2C hè un protokollu digitale è ùn hà micca una risoluzione in u listessu modu chì i signali analogichi.

 

5. Immunità di rumore:I segnali 4-20mA sò assai resistenti à u rumore è à l'interferenza per via di l'usu di un ciclu di corrente per a trasmissione di signali.I signali 0-10V è 0-5V ponu esse più suscettibili à u rumore, secondu l'implementazione specifica.I2C hè generalmente resistente à u rumore perchè usa impulsi digitale per a trasmissione di signali.

 

 

Quale hè u più utilizatu ?

Qualessu hè a megliu opzione di output per u trasmettitore di temperatura è umidità?

 

Hè difficiuli di dì chì l'opzione di output hè a più utilizata per i trasmettitori di temperatura è umidità, postu chì dipende da l'applicazione specifica di u sistema è i bisogni.Tuttavia, 4-20mA è 0-10V sò largamente usati per trasmette e misurazioni di temperatura è umidità in l'automatizazione industriale è altre applicazioni.

 

4-20mA hè una scelta populari per i trasmettitori di temperatura è umidità per via di a so robustezza è e capacità di trasmissione à longa distanza.Hè ancu resistente à u rumore è l'interferenza, chì u face adattatu per l'usu in ambienti rumorosi.

0-10V hè una altra opzione largamente usata per i trasmettitori di temperatura è umidità.Offre una risoluzione più alta è una precisione megliu cà 4-20mA, chì pò esse impurtante in applicazioni chì necessitanu alta precisione.

In ultimamente, a megliu opzione di output per un trasmettitore di temperatura è umidità dipenderà da e esigenze specifiche di l'applicazione.Fattori à a distanza trà u trasmettitore è u ricevitore, u livellu di precisione è di risuluzione necessariu, è l'ambiente operativu (per esempiu, a presenza di rumore è interferenza).

 

 

Chì ghjè l'applicazione principale di l'output 4-20mA?

L'output 4-20mA hè largamente utilizatu in l'automatizazione industriale è altre applicazioni per via di a so robustezza è e capacità di trasmissione à longa distanza.Alcune applicazioni cumuni di output 4-20mA include:

1. Prucessu Control:4-20mA hè spessu usatu per trasmette variabili di prucessu, cum'è a temperatura, a pressione è u flussu, da i sensori à i cuntrolli in sistemi di cuntrollu di prucessu.
2. Strumentazione industriale:4-20mA hè comunmente utilizatu per trasmette dati di misurazione da strumenti industriali, cum'è misuratori di flussu è sensori di livellu, à cuntrolli o display.
3. Automation Building:4-20mA hè utilizatu in i sistemi di automatizazione di l'edificazione per trasmette infurmazioni nantu à a temperatura, l'umidità è altre cundizioni ambientali da i sensori à i cuntrolli.
4. Generazione di energia:4-20mA hè adupratu in e piante di generazione di energia per trasmette dati di misurazione da sensori è strumenti à i cuntrolli è i display.
5. Oliu è Gas:4-20mA hè comunmente utilizatu in l'industria di u petroliu è di u gasu per trasmette dati di misurazione da sensori è strumenti in piattaforme offshore è pipeline.
6. Trattamentu di l'acqua è di l'acqua residuale:4-20mA hè utilizatu in e piante di trattamentu di l'acqua è di l'acqua per trasmette dati di misurazione da sensori è strumenti à i cuntrolli è i display.
7. Alimenti è Bevande:4-20mA hè adupratu in l'industria di l'alimentariu è di e bevande per trasmette dati di misurazione da sensori è strumenti à i cuntrolli è i display.
8. Automotive:4-20mA hè adupratu in l'industria di l'automobile per trasmette dati di misurazione da sensori è strumenti à i cuntrolli è i display.

 

 

Avete interessatu à sapè più nantu à u nostru trasmettitore di temperatura è umidità 4-20?Cuntattateci per emailka@hengko.compè ottene tutte e vostre dumande risposte è per riceve più infurmazione nantu à u nostru pruduttu.Semu quì per aiutà à piglià a megliu decisione per i vostri bisogni.Ùn esitate micca à ghjunghje à noi - aspittemu à sente da voi!

 

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2023