Top 20 Produttori di trasmettitori di umidità

Top 20 Produttori di trasmettitori di umidità

Till Now, Umidità è Temperature Monitor hè di più in più impurtante in parechji prucessi industriali, Avemu bisognu di cuntrullà è aghjustà a temperatura è l'umidità basatu nantu à dati precisi, Allora per l'applicazioni di l'industria, cunsigliemu d'utilizà u Trasmettitore di Temperature and Humidity.Quì avemu elencu u top 20 Temperature and Humidity Transmitter Manufacturer in u mercatu, spergu chì serà aiutu per a vostra scelta.

 

Trasmettitore di umidità HENGKO

6. Stabbilitatu in 2008, ShenzhenHENGKOTechnology Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale impegnatu in a ricerca, u sviluppu, a produzzione, a vendita è u serviziu di alta precisione.misurazione di temperatura è umiditàstrumenti, filtri è accessori di metalli porosi sinterizzati altamente cumplessi, parti di sistema di filtrazione di purezza è pressione ultra-alta è diffusori di pietra d'aria in acciaio inox di qualità alimentaria.Situatu in Shenzhen cù un accessu còmode di trasportu.

A qualità è l'innuvazione sò sempre stati u scopu di HENGKO.Avemu furnitu strumenti è servizii eccellenti dimisuratori portatili di calibrazione di temperatura è umidità,Wirelessdata logger di temperatura è umidità,sensori di puntu di rugiada, trasmettitori di puntu di rugiada,trasmettitore di temperatura è umidità, sensori di temperatura è umidità, sonde di temperatura è umidità è alloggi di sensori di temperatura è umidità, striving to meet the diversificated product demand of customers.Intantu, cù una larga gamma di suluzioni di l'industria, pudemu risponde à i bisogni di ogni tipu di clienti è furnisce strumenti, metri è servizii d'alta precisione, prufessiunali, diversificati è universali chì sò affidati è elogiati da i clienti in casa è à l'esteru. .

Trasmettitore di umidità HENGKO è misuratore all'ingrosso

Semu impegnati à risolve i prublemi tecnichi eccezziunali cum'è micro nano alta temperatura, alta pressione è filtrazione di alta purezza, gas-liquidu constantu currente è limitazione di corrente, misurazione di temperatura è umidità in un ambiente industriale per riempie i vacanti di funzioni di produttu in questu campu per risolve i clienti. ' prublemi di supply chain è migliurà a cumpetitività di u produttu continuamente.

HENGKO aderisce à a filusufìa cummerciale di "clienti prima" è si cuncentra à furnisce i clienti prudutti eccellenti è aiutendu à mantene un vantaghju cumpetitivu massimu.I prudutti sò stati esportati à l'Europa, i Stati Uniti, a Russia, l'Asia Sudueste è altre ecunumie industriali sviluppate cù alti requisiti di produttu in questa industria.HENGKO deve esse unu di a vostra megliu opzione di Produttore di trasmettitori di umidità, cùU megliu prezzuchè altri fornitori di trasmettitore di umidità di marca, accettemu ancu100% persunalizata, cum'èsonda di umidità, carcassa di sensori ecc.

 

 

Sensiriu

1. Sensizzioni, una rinumata cumpagnia svizzera high-tech cun sede in Steffa, Canton, Zurich, hè un fabricatore di sensori di punta à u mondu chì offre sensori di umidità relativa è soluzioni di sensori di flussu cù prestazioni uniche.In più di i sensori capacitivi di umidità, a gamma di prudutti include sensori di flussu di gas è liquidu, misuratori di flussu di massa è controller, è sensori di pressione differenziale.I so uffizii di vendita sò in Giappone, Corea è i Stati Uniti è ponu megliu sustene i bisogni persunalizati di i so clienti OEM internaziunali.Soluzioni di microsensori migliurà a prestazione di i prudutti OEM in una varietà di applicazioni.Questi includenu regulatori di flussu di gasu, moduli d'automatizazione di l'edificiu, è applicazioni in i settori di l'automobile, a tecnulugia medica è i prudutti di i cunsumatori.U pruduttu Sensirion presenta l'usu di a tecnulugia patentata CMOSens®.Permette à i clienti di prufittà di l'integrazione di sistemi intelligenti, cumprese a calibrazione è l'interfacce digitale, chì si traduce in un risparmiu di costi significativu per via di facilità d'usu è modularità.

A serie SHTxx di sensori digitali di temperatura è umidità, introduttu da Sensirion, pò esse direttamente cunnessu à un microcomputer unicu chip, riducendu assai u tempu di sviluppu, simplificà i circuiti periferichi è riduce i costi.Inoltre, a piccula dimensione, u bassu cunsumu d'energia è a forte capacità anti-interferenza facenu u pruduttu adattatu per diverse applicazioni.

 

Vaisala

2. Vaisalahè una sucità quotata cù sede in Helsinki, Finlandia.Si pò traccia a so storia daretu à l 'anni 1930.U so fundatore, u prufessore VilhoVaisala hà inventatu u principiu di a radiosonde è hà fundatu Vaisala in Finlandia in u 1936. Vaisala hè famosa per a so ricerca, u sviluppu è a produzzione di sistemi di misurazione elettronica è l'equipaggiu, è u so equipamentu meteorologicu è i prudutti di rilevazione ambientale sò sempre stati in a pusizione.I prudutti di u dipartimentu di strumenti di Vaisala copre a temperatura è l'umidità, u puntu di rugiada, l'anidride carbonica, a velocità è a direzzione di u ventu, a pressione atmosferica è altri parametri meteorologichi.I prudutti ùn sò micca solu largamente usati in meteorologia, difesa, aerospaziale è altri campi impurtanti, ma ancu usati in machini, petrochimica, energia elettrica, fabricazione di carta, farmaceutica, tessili, agricultura, trasfurmazioni alimentarii è altri campi industriali è u sistema di riscaldamentu è ventilazione. vari edifici civili di altu standard.

Vaisala sviluppa, fabrica è vende sistemi è equipaghji di rilevazione elettronica d'alta tecnulugia è serve a meteorologia, a prutezzione ambientale, a sicurità di u trafficu è a produzzione industriale.I sistemi è l'equipaggiu di misurazione elettronica d'alta tecnulugia di Vaisala furniscenu a basa per migliurà a qualità di a vita umana, risparmià i costi, prutegge l'ambiente è migliurà u rendiment di sicurezza.

In u 1973, VAISALA hà sviluppatu a tecnulugia di film sottile per u HUMICAPsensor d'umidità.Sta prima tecnulugia innovativa in u mondu hà rivoluzionatu u mercatu di misurazione di l'umidità.U novu sensore misura l'umidità esterna è interna.

CARBOCAP è DRY CAP estendenu e misurazioni industriali in misurazioni di diossidu di carbonu è di puntu di rugiada.U sensoru di diossidu di carbonu CARBOCAP hè basatu annantu à a tecnulugia di siliciu, mentre chì u sensoru di u puntu di rugiada DRY CAP hè basatu annantu à a tecnulugia di polimeru di film sottile.

 

 

Honeywell

3. Fundatu in u 1999,Honeywellhè una sucità internaziunale impegnata in u sviluppu è a produzzione di prudutti di cuntrollu automaticu.Hè statu furmatu da a fusione di duie di e cumpagnie più famose di u mondu, Allied Signal è Honeywell.In u 1996, a rivista Fortune hà valutatu Honeywell cum'è una di e 20 imprese high-tech più rispettate.Honeywell hè un capu in tecnulugia di fabricazione diversificata chì serve à i clienti in u mondu sanu, cumpresi i prudutti è i servizii aerospaziali, tecnulugii di cuntrollu industriale è di casa, prudutti di l'automobile, turbocompressori è materiali specializzati.

U dipartimentu di rilevazione è cuntrollu di Honeywell offre più di 50.000 prudutti, cumpresi interruttori d'azzione rapida, limite, toccu di luce è pressione, pusizioni, velocità, pressione, temperatura è umidità, è sensori di corrente è di flussu d'aria, facendu unu di i più grandi pruduttori di sensing è cambià i prudutti.I sensori di temperatura è umidità Honeywell sò di varii tipi, cumpresi i tipi di output digitale, di tensione è di capacità.Inoltre, include ancu trasmettitori di temperatura è umidità (cum'è a serie CHT).

 STRUMENTI SENSORI AJAY

4. Ajay Sensors & Instrumentshè stata fundata in u 1992.

Sustinutu da u fundatore è CEO Mr MV Vrishabhendra, chì hà più di 35 anni di sperienza in strumenti è elettronica, Ajay Sensors & Instruments hà u scopu di furnisce prudutti di qualità à l'industria.

A cumpagnia hà cuminciatu à cuncepisce, sviluppà è fabricà una varietà di sensori è indicatori digitali per a misurazione di sforzu, torque, pressione, spostamentu, temperatura, vibrazione è altre equipaghji di laboratoriu / aiuti didattici.Attualmente, l'attività principali sò in strumenti di prova è misurazione di carica, forza, pressione, torque, spostamentu, muvimentu, vibrazione, sonu, vacuum è misurazione, analisi è cuntrollu.

Ajay Sensors & Instruments hè operatu da prufessiunali sperimentati è hè principalmente impegnatu in attività di fabricazione in relazione à sensori, regulatori di signali è controller utilizati per misurà i paràmetri fisichi.Ci sò squadre dedicate chì eccellenu in a misurazione, l'analisi è u cuntrollu di diversi paràmetri fisichi è rispondenu à i bisogni di l'industria, a difesa, i laboratorii di ricerca è sviluppu, istituzioni tecniche è educative, ferrovie, agricultura o qualsiasi altru locu induve hè necessariu.

A cumpagnia hà fattu grandi passi in l'accumulazione di sperienza è cunniscenze per diventà una di e cumpagnie di strumenti principali in India, prumove cusì u cuncettu "Make in India".

A serie HygroFlex1 hè l'ultimu sviluppu di trasmettitori HVAC di prezzu per l'umidità relativa è a temperatura.Dotatu di u sensoru Hygromer® IN-1 di longa prova, offre un eccellente rapportu qualità-prezzu.U software opzionale ROTRONIC SW21 vi permette di scala, calibre è aghjustà (solu umidità) trasmettitori.

 MDT TECHNOLOGIES

5. TECHNOLOGIES MDThè stata fundata in 1983 in Germania.Oghje, MDT hè cunnisciutu cum'è u fabricatore principali di i prudutti KNX.Hè sempre dite nantu à u pulsu è cunsidereghja i bisogni di i clienti;MDT hè una di e imprese più innovatrici di e piccule è medie imprese in Germania.Ha vintu u Premiu per a Marca Tedesca in 2018, u Premiu per l'Innovazione Tedesca in 2019 è u Premiu per l'Innovazione per l'Innovazione di i 100 Piccole è Medie Imprese Tedesche per a settima volta consecutiva in 2022.

MDT sviluppa è produce tecnulugia KNX di alta qualità in Engelskirchen, vicinu à Colonia,Alemagna.Migliaia di prudutti, cumpresi sensori, attuatori, buttoni, unità di cuntrollu, etc., lascianu e fabbriche ogni ghjornu, a maiò parte di e quali sò dispunibuli fora di u scaffale.Hè grazia à a so urganizazione flessibile di a produzzione, chì pò risponde rapidamente à e dumande.Più di 100 impiegati u supportanu in a stallazione di Engelskirchen è pruducenu cumpunenti KNX di fabbricazione tedesca à diversi livelli di produzzione.

A qualità di u produttu hè a prima priorità.Ogni pruduttu passa per parechje teste di qualità diverse durante a produzzione.Fendu cusì, assicura chì i so clienti uttene u megliu risultati.Avemu piena fiducia in a qualità di i prudutti KNX.A garanzia estesa di trè anni, chì si applica à tutti i prudutti MDT, prova questu.

Le capteur 60 de température ambiante/d'humidité MDT détecte la température et l'humidité à l'intérieur et calcule automatiquement le point de rosée.Min / Max pò esse stabilitu in a parametrizzazione di u dispusitivu è ponu definisce l'azzioni adattate in casu di deviazioni.

 

Elettronica

7. Stabbilita in u 1979, E + E (Elektronik) hè una cumpagnia prufessiunale spicializata in umidità, temperatura, vitezza ventu è misura CO2.Hè ancu unu di i più grandi pruduttori europei di sensori di temperatura, umidità è velocità di u ventu.A so sede europea hè in Engerwitzdorf, un suburbiu di Linz, Austria, cù attelli moderni è puliti è facilità di produzzione.Dopu à 30 anni di sviluppu, E + E hè sempre stata impegnata à u sviluppu è a ricerca di sensori d'alta precisione, esplorazione cuntinua è innuvazione in a tecnulugia di misurazione di film, a ricerca è u sviluppu di cumpunenti di misurazione, è a funzione di cuncepimentu è calibrazione di l'instrumentu di misurazione di l'umidità.

Basatu nantu à a maestria di a tecnulugia di u core è u prucessu, i prudutti E+E coprenu tutti i tipi di trasmettitori di temperatura è umidità, trasmettitori di punti di rugiada à bassa umidità, trasmettitori di velocità di u ventu, trasmettitori di diossidu di carbonu, orologi portatili è generatori di umidità cum'è standard di misurazione.Sti prudutti sò largamente usati in HVAC è in diversi campi industriali, cum'è l'elettronica, machini, biochimica, farmaceutica, carta, tabacco, petrochimica, pelle, energia elettrica, difesa naziunale, automobile, metro, etc.

I sensori di E+E sò microchips di vetru, è a fabricazione di tali prudutti hè estremamente esigente.A maiò parte di u prucessu di produzzione hè realizatu in stanze di purificazione.Una applicazione di tali cumpunenti di sensori hè in l'industria di l'automobile.

trasmettitore di umidità industriale di E+E

 

E+E furnisce ancu servizii prufessiunali in u campu di calibrazione.U laboratoriu di calibrazione di l'umidità di E+E hè stata premiata da u Laboratoriu Naziunale di Umidità Standard Naziunale austriacu.Mantene una stretta cooperazione cù l'Uffiziu Federale Austriacu di Metrologia è Surveying è una larga cooperazione cù altre importanti istituzioni naziunali di calibrazione in u mondu.

Cù prudutti sviluppati è fabbricati in Austria, E+E hè diventatu una forza maiò in a tecnulugia di misurazione.A cumpagnia E+E hà più di 30 partenarii di marketing.Cum'è un espertu in u campu di i sensori, E+E hà stabilitu filiali è uffizii in tuttu u paese.

 Galltec+mela

8. A cumpagnia tedesca Galltec + mela hè stata fundata in u 1972 è hè stata per 50 anni.In u 1999, Galltec hè diventatu l'azionista maiuranza di MELA Sensortechnik GmbH.E duie cumpagnie si cumplementanu in modu ideale.U sviluppu è a fabricazione di sensori cù dui principii di misurazione (capacità è umidità) venenu avà da una sola fonte per benefiziu i so clienti.Hè u primu fabricatore mundiale di sensori di temperatura è umidità.I prudutti sò appiicati à una gamma di strumenti di misurazione è cuntrollu di l'umidità è a temperatura, chì includenu sensori di umidità è temperatura è sensori di elementi di misura di umidità Polyga.Pò calibrate Sensori è unità di misura cù plug-in digitale direttamente, è sò furniti accessori adattati.I prudutti sò fabbricati secondu a certificazione DIN EN ISO9001 è venduti in Europa è in u mondu sanu.

Gamma di prudutti Galltec + Mela: Sensore di temperatura Galltec + Mela, Sensore di umidità Galltec + Mela, Trasmettitore di temperatura Galltec + Mela, Interruttore di temperatura Galltec + Mela, Trasmettitore di umidità Galltec + Mela, Interruttore di umidità Galltec + Mela, Trasmettitore di puntu di rugiada Galltec + Mela, Galltec + interruttore di u puntu di rugiada mela.

Modelli principali Galltec+mela: serie D, serie DW, FK80J, FK120J, serie L, serie M, FG80, FG120, FM80, HG80, HG120, HM120, DUO1035, DUO1060

 Michell

9. Fundatu in u 1974 in u Regnu Unitu da Andrew Michell, chì avia sviluppatu successu un sensoru d'umidità avanzatu, Michell era destinatu à un mercatu in rapida crescita.Dopu anni di sviluppu, a cumpagnia hè avà un fabricatore di successu di strumenti di misurazione industriale cù una reputazione internaziunale in u campu di sapè fà.Cù più di 30 anni di sperienza in l'innuvazione, u disignu, a fabricazione è l'applicazione di i misuratori di umidità, a cumpagnia pò furnisce à i clienti cunsiglii assicurati è soluzioni affidabili è efficaci.

I so prudutti sò spartuti in quattru settori principali:

  • Igrometri di impedenza per a misurazione di l'umidità di l'aria è altri gasi.
  • Misuratore di puntu di rugiada di specchiu friddu per una misurazione precisa di l'umidità, un dispositivu di generazione di umidità persunalizatu è un sistema di calibrazione per laboratori standard naziunali è stazioni di teste.
  • Prucessu metri per misurà a qualità di u gasu naturale.

I nostri prudutti sò usati in parechji campi in u mondu sanu, cumprese l'industria di u gasu naturale, u processu di semiconductor, a centrale elettrica, l'applicazione di prutezzione, u monitoraghju è u cuntrollu di l'asciugatura di l'aria o di u gas, è i laboratori di prova è standard.

In più di furnisce u serviziu di calibrazione, a cumpagnia pò ancu pruduce sistemi di calibrazione di l'umidità in modu indipendenti.In u 1981, hè statu sceltu per furnisce standard di riferimentu per l'istituzioni CE.Cuminciò à riceve ordini da i laboratori di standard naziunali in u mondu per sistemi di generazione è misurazione precisi.

Ciò chì rende a nostra cumpagnia spiciale hè a nostra capacità di furnisce una gamma completa di prudutti è servizii per i clienti cù diverse esigenze, da a traccia di l'umidità à l'asciugatura à alta temperatura.

 Dwyer

10. Dwyer hè una cumpagnia di fabricazione di strumenti americani cù assai strumenti di precisione è metri in a temperatura, a pressione, u livellu è a misurazione di u flussu, u trasferimentu è u cuntrollu.Fundatu in u 1931, Dwyer trasfirìu a so sede di fabricazione da Chicago, Illinois, à Michigan City, Indiana, in u 1955, è hà custruitu un novu stabilimentu di fabricazione, più grande è più sofisticatu, è strutture accessorie.A cumpagnia custruì quattru fabbriche in Wakareza, South Whiteley, Kensprey è Wallkent, Indiana, seguita da stabilimenti di fabricazione in Anaheim, Indiana, Fergus, Fells, Minnesota, Kansas City, Missouri;è Nagapo, Portu Riccu.

A Cumpagnia Dwyer hè l'unicu pruprietariu di parechje linee di marchi famosi, Magnehelic, Misuratori di cuntrollu di pressione differenziale Photohelic è Misuratori di cuntrollu di pressione Spirahelic, Misuratori di flussu Rate-Master, Mini-Master è Visi-Float, Slack-Tube è Flex-Tube micro manometers, Interruttori di pressione differenziale micro Dwyer, interruttori di flussu / livellu Flotect, valvole di cuntrollu Hi-Flow, controller di temperatura Self-Tune, cunvertitori / isolatori di signali Iso-Verter, è più.Questi prudutti sò fabbricati da e quattru divisioni di Dwyer, Mercoid, WE Anderson, Proximity Controls è Love Controls.

 

 

 Strumenti Edgetech

11. A storia di Edgetech Instruments Inc. pò esse tracciata in 1965, quandu hà cuminciatu à fà affari cum'è parte di EG & G cù l'idee è l'invenzioni di Dr Harold E. Edgerton.Pocu dopu chì u gruppu hè diventatu operativu, EG&G hà decisu di espansione a so participazione in u mercatu di l'instrumentazione è hà acquistatu Geodyne Corporation (prodotti marini) è Cambridge Systems (prodotti atmosferici), creendu a Divisione di Equipment Ambientale EG&G.U duttore Edgerton è i so sforzi incessanti per custruisce soluzioni tecnologiche migliori anu inspiratu u nome "EdgeTech" per onorelu è guidà l'impegnu di a cumpagnia di stà un capu di tecnulugia in i so mercati.

Edgetech Instruments Inc. hà acquistatu una nova pruprietà è gestione in 2014 è si trasferì in una nova facilità muderna in Hudson, Massachusetts, USA.Edgetech Instruments fabrica strumenti altamente affidabili, di punta chì furnisce un valore senza precedente è prestazioni di prima classe.Attualmente, Edgetech Instruments si cuncentra in a micro umidità, l'umidità relativa è e misurazioni di l'ossigenu utilizendu diverse tecnulugia.In u core di a so attività hè a tecnulugia di u specchiu friddu, chì furnisce una precisione senza paragone per a misurazione di tracce di umidità.Edgetech Instruments hè fabricatu in i Stati Uniti, ma hè una sucità glubale cù rapprisentanti è agenti autorizati in i principali paesi di u mondu.

Dapoi a so fundazione in u 1965, Edgetech hè statu un partenariu di fiducia in furnisce u mercatu cù soluzioni di umidità, umidità è ossigenu di a più alta qualità.A chjave per u successu di a cumpagnia hè un impegnu invariabile è continuu à u sustegnu è a satisfaczione di i clienti.

 Rotronic

12. Rotronic, un membru di Process Sensing Technologies, hè un fabricatore di strumenti maiò di tecnulugii di sensazione ligati à i paràmetri di temperatura, umidità è umidità basatu in Bassersdorf, Svizzera.

Cù una storia di ricerca nantu à l'igrolugia è a fabricazione di strumenti più di 40 anni, Rotronic hà filiali è più di 100 agenti prufessiunali o uffizii in i Stati Uniti, Germania, Francia, Gran Bretagna è, Taiwan, Cina.I so sensori di umidità, trasmettitori è sistemi di monitoraghju di l'umidità coprenu tutti i campi in u mondu.Rotronic fucalizza nantu à a ricerca di a teoria igroscòpica, u sviluppu è l'usu di novi tecnulugia di sensazione, a precisione è a rigore di e dati, u costu di fabricazione, a furmazione è u serviziu è u funziunamentu prudente.Questa marca di umidità glubale hè stata creata attraversu sforzi per più di mezu seculu.

Rotronic sviluppa è produce soluzioni per a misurazione è u monitoraghju di l'umidità relativa, a temperatura, l'anidride carbonica, a pressione differenziale, a pressione, u flussu, u puntu di rugiada è l'attività di l'acqua.Rotronic hà iniziatu a so trasfurmazioni digitale in u 2000, intruducendu u trasferimentu automatizatu di dati (machine to machine).Cù u sviluppu è u lanciu di u so software di monitoraghju RMS, Rotronic hà rinfurzatu ancu a so pusizioni cum'è un fornitore chjave di soluzioni di misurazione.

 MadgeTech

13. MadgeTech hà a sede in i Stati Uniti, custruitu nantu à i principii tradiziunali di u sviluppu è impegnatu à furnisce i clienti cù prudutti affidabili, assequibili è un serviziu eccellente per risparmià tempu è soldi è uttene a piena fiducia di i clienti.À u tempu, MadgeTech hè diventatu u standard di l'industria per i registratori di dati, chì furnisce i clienti solu suluzione in tutta l'industria.I prudutti MadgeTech sò dispunibili in più di 100 paesi.Daretu i prudutti MadgeTechs hè l'accumulazione di ingegneri sperimentati, prufessiunali di fabricazione è elettronica.Ogni ingegnere di vendita hè dispunibule per furnisce cunsiglii tecnichi per aiutà à selezziunà u pruduttu ghjustu per ogni applicazione è assistenza post-vendita.MadgeTech hè diventatu sinonimu di data loggers.

Prodotti principali MadgeTech: registratore di dati wireless, sistema di registrazione di dati, temperatura, umidità, pressione, muvimentu, impulsu, monitor LCD, currente / voltage, vibrazione, acqua, ventu, pH, strain di ponte, anidride carbonica, accessori, batteria di data logger, interfaccia cable, switch / sensori di corrente, chassis, sonda, meteorologia, wireless, o-ring, kit d'installazione.

Ghjuventù

14. RM Young in i Stati Uniti hè una cumpagnia prufessiunale famosa in u mondu in strumenti meteorologichi di precisione.A cumpagnia hè stata fundata in u 1964 in Ann Abor, Michigan, è hè cresciutu in l'ultimu mezu seculu.A cumpagnia hè famosa per a so capacità d'innuvazione eccellente, i prudutti tecnichi altamente stabili è affidabili, è un serviziu bonu è efficiente.A cumpagnia produce attualmente una serie di sensori è strumenti meteorologichi currispondenti di ventu, pressione, temperatura è umidità, precipitazione è illuminazione solare cù diversi tipi è caratteristiche tecniche.A NASA (National Aeronautics and Space Administration) è NOAA (National Oceanic and Atmospheric Administration) sò prudutti designati.Hè ancu u pruduttu di u suffragiu universale di istituzioni di ricerca scientifica famose in u mondu, università è unità di impresa.I prudutti di a cumpagnia anu certificazione CE europea, certificazione di qualità ISO9001, è diversi documenti di supportu di l'applicazione.I so prudutti sò largamente utilizati in servizii meteorologichi è marittimi, monitoraghju ambientale, prutezzione di u boscu, cumbattimentu di u focu, avvisi di disastru, navi di guerra è navi, è altri punti fissi o occasioni mobili in e muntagne, deserti, oceani è regioni polari di u mondu.

 Strumentu Delmhorst

15. Delmhorst Instrument Co. hè statu stabilitu in u 1946. À quellu tempu, ci eranu fughe in i tetti, è i muri di gesso di l'edificazioni in New York City è i superintendenti di l'edifiziu avianu bisognu di un modu per identificà e so reparazione.Vendutu u metru d'umidità propiu à a cità, è Delmhorst Instrument Co. hè natu.Da tandu, Delmhorst hà custruitu una reputazione per u disignu, a fabricazione è a vendita di igrometri di più alta qualità dispunibili per tutti i campi di a vita.Delmhorst hà u metru di umidità di a più alta qualità in u mercatu è pò aduprà u so metru di umidità per pruvà legnu, carta è custruzzione.

Ogni pruduttu Delmhorst hè assemblatu in i Stati Uniti cù una guaranzia leader di l'industria.L'impegnu di a cumpagnia à i prudutti è servizii eccellenti principia cù una missione.Avà hè u logu di a cumpagnia.

I metri di a cumpagnia furniscenu letture coerenti è precise di u cuntenutu di umidità di i vostri prudutti.Sia chì sceglite una agulla o senza agulla, u metru pò furnisce infurmazioni preziose chì avete bisognu per piglià decisioni critiche.

 RENESA

16. RENESAS hè stata furmata l'1 d'aprile di u 2003, da a fusione di Hitachi Manufacturing's Semiconductor Division è Mitsubishi Electric's Semiconductor Division.Cumminendu a tecnulugia avanzata è l'esperienza di Hitachi è Mitsubishi in i semiconduttori, RENESAS hè un fornitore globale di punta di cuncepimentu è fabricazione di semiconduttori integrati per i mercati di rete wireless, automobili, cunsumu è industriale.

RENESAS hè unu di i primi 10 fornitori di chip di semiconductor in u mondu, cù a più grande parte di u mercatu di u mondu in parechji campi, cum'è a cumunicazione mobile è l'elettronica di l'automobile.

U valore di a tecnulugia hè di fà tuttu pussibule.Cum'è un fornitore di soluzioni di punta è affidabile, a cumpagnia hà un rolu impurtante à ghjucà in l'espansione di u mondu online omnipresente di dumane.A nostra creatività hè avanti, creendu una vita più còmode è megliu per l'umanità.

HS3001 Sensore d'umidità relativa è temperatura d'altu rendiment hè un sensoru di umidità relativa è temperatura di alta precisione, cumpletamente calibratu.L'alta precisione, u tempu di risposta rapidu misuratu, a stabilità à longu andà, è a piccula dimensione di u pacchettu facenu l'HS3001 ideale per parechje applicazioni, da ambienti portatili à ambienti duri.

La logique d'étalonnage et de compensation de température intégrée fournit des valeurs RH et T corrigées via des sorties I²C standard.E misurazioni sò currette internamente è compensate per un funziunamentu precisu nantu à una larga gamma di livelli di temperatura è umidità - ùn hè micca necessariu calibrazione di l'utilizatori.

 Texas Instruments

17. Texas Instruments, o TI, hè a sucietà di semiconductor di u mondu chì furnisce un processu di signale digitale innovativu (DSP) è tecnulugii di cumpunenti di simulatore per u trasfurmazioni di signali in u mondu reale.In più di l'affari di i semiconduttori, a cumpagnia offre ancu prudutti educativi è soluzioni di trasfurmazioni di luce digitale (DLP).TI hà a sede in Dallas, Texas, USA, è hà istituzioni di fabricazione, cuncepimentu o vendita in più di 25 paesi.

Dapoi u 1982, TI hè statu un capu glubale è pioniere in soluzioni di trasfurmazioni di signali digitale (DSP), furnisce DSP innovatori è tecnulugii di signali misti / analogichi à più di 30,000 clienti in u mondu sanu in cumunicazioni wireless, banda larga, apparecchi in rete, cuntrollu di mutore digitale è cunsumatori. mercati.Per aiutà i clienti à ghjunghje à u mercatu più veloce, TI furnisce strumenti di sviluppu facili da aduprà è un vastu supportu di software è hardware.Ti hà ancu una grande reta di terzu cù fornitori di soluzioni DSP per aiutà à sviluppà più di 1,000 prudutti chì utilizanu a tecnulugia TI, chì permettenu un supportu di serviziu megliu.

L'affari di a cumpagnia includenu ancu sensori, è a necessità di affidabilità è ambienti più sicuri è più còmode hà aumentatu l'usu di sensori di umidità relativa (RH) per misurà u vapore d'acqua.U portafoglio di sensori di umidità di a cumpagnia offre una affidabilità avanzata, una alta precisione è un bassu cunsumu d'energia per ghjunghje à sistemi più efficaci è più duraturi.

 OMEGA ENGINEERING

18. Fundatu in u 1962, OMEGA ENGINEERING hè una marca di misurazione è teste di prucessu glubale.Cum'è una filiale di Sybaggy, OMEGA ENGINEERING hè una corporazione multinaziunale cù sede in Connecticut è hà filiali in u Regnu Unitu, Germania, Canada, Francia è Cina.

Cum'è una marca glubale in u campu di misurazione è cuntrollu di prucessu, OMEGA hè cresciutu da un fabricatore unicu produttu di a termocoppia à un fabricatore mundiale di punta in u mercatu di tecnulugia da a so creazione in u 1962. Hè diventatu u più grande fabricatore di connettori di termocoppiu in u mondu in termini. di quantità è tipu.Fornisce più di 100.000 prudutti avanzati per a misurazione è u cuntrollu di a temperatura, l'umidità, a pressione, u stress, u flussu, u livellu di liquidu, u PH è a conduttività.OMEGA furnisce ancu à i clienti una acquisizione di dati cumpleta, riscaldamentu elettricu è prudutti persunalizati.

Misuratore di umidità OMEGA ENGINEERING

 

I prudutti principali includenu a temperatura è l'umidità, a pressione, u stress è a gravità, u flussu è u livellu di liquidu, i prudutti di PH è di cunduzzione, è i prudutti di cullizzioni di dati.

 GEFRAN

19. GEFRAN hà a sede in Italia è andò in publicu in u 1998. Hà più di 800 impiegati è sei stabilimenti di fabricazione in 11 paesi.

GEFRAN hè stata centru occidentale per parechji anni.Hà una forte presenza internaziunale è avanza in i mercati internaziunali in rapida crescita.Per fà chì più di 70 rivenditori autorizati in u mondu anu più fiducia in GEFRAN, GEFRAN hà stabilitu una bona relazione di cooperazione cù i so clienti.A cumunicazione cuntinuu cù i clienti è un altu livellu di cumpetenze prufessiunali sò ancu una guaranzia per compie u sviluppu di prudutti è suluzione.

I 30 anni di sperienza di a cumpagnia, una vasta cunniscenza di a struttura orientata à u cliente, è l'investimentu cuntinuu in ricerca è sviluppu facenu GEFRAN un pioniere in sistemi è cumpunenti d'automatizazione industriale.

Travagliendu cù centri R&D è università rinumati in Auropa, è invistisce regularmente in a ricerca è u sviluppu per sviluppà novi tecnulugii, GEFRAN hè sempre in prima linea di u mercatu per u sviluppu di e tecnulugia novi.A cumpagnia hè divisa in quattru settori principali di l'affari: sensori, cumpunenti d'automatizazione, sistemi è cuntrollu di u mutore.

U sensoru hè u cumpunente basu di u cuntrollu industriale.Cuncepisce è pruduce sti prudutti per misurà a temperatura è l'umidità di u so locu di cuncepimentu è di produzzione.I tipi principali di sensori sò cumpletati in a stanza bianca di GEFRAN.

 Tecnulugia di sensori innovativa

20. Innovative Sensor Technology hè unu di i pruduttori principali di u mondu di sensori fisichi, chimichi è biologichi.Fundata in u 1991 è cun sede in Ebnat-Kappel, Svizzera, a cumpagnia impiega circa 500 persone in u mondu sanu.

A cumpagnia si cuncentra in u sviluppu è a fabricazione di sensori di temperatura, sensori di flussu di massa termale, umidità è moduli, sensori di conducibilità è biosensori.

In più di i prudutti standard, a cumpagnia offre aghjustamenti di sensori adattati à i bisogni specifichi di l'applicazioni di i clienti individuali finu à u sviluppu cumuni di e novi tecnulugia.U sensoru IST hè carattarizatu da a so precisione è a cunsistenza in diverse cundizioni di misurazione.Sò usati cum'è strumenti di misurazione per diverse applicazioni, cum'è a tecnulugia medica, u cuntrollu di u prucessu, l'automatizazione, l'aerospaziale, a prova è a misura, o a biotecnologia.

 

U trasmettitore di temperatura è umidità di HENGKO pò risolve i vostri prublemi di Monitor causati da cambiamenti di temperatura è umidità.Cuntattateci per più infurmazione.

Pudete ancuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Nov-02-2022