Ùn ci hè micca Slacking Off in u Trasportu di Vaccine

Nisun rallentamentu per u trasportu di vaccini

 

A vaccinazione COVID-19 hè stata in pienu svolgimentu recentemente.Tutti sò stati vaccinati contr'à a vacuna COVID-19?I vaccini sò divisi in vaccini vivi è vaccini morti.I vaccini vivi cumunimenti utilizati includenu BCG, vaccini di polio, vaccini di sarampulu è vaccini di peste.Cum'è una medicina speciale, u prucessu di circulazione di i vaccini pò esse divisu in trè ligami: acquisti, trasportu è tracciabilità.Ogni ligame hè più strettu di e droghe ordinarie.

 

Canali di Acquisizione Unificati

In u 2019, i Cinesi anu promulgatu di novu a "Legge di Gestione di Vaccinazione di a Republica Populare Chine" (in seguitu chjamata "Legge di Gestione di Vaccinazione"), chì stipula chì i vaccini di u prugramma di immunizazione naziunale seranu furmati per via di un'offerta centralizata o di una negoziazione unificata da i Stati Uniti. l'autorità di salute di u Cunsigliu di Statu è u dipartimentu finanziariu di u Cunsigliu di Statu.

È annunzià u prezzu di l'offerta vincente o u prezzu di a transazzione, tutte e pruvince, e regioni autonome è e municipalità direttamente sottu à u Guvernu Centrale implementanu l'acquistu unificatu.A fine di a circulazione di a vacuna hè i punti di inoculazione di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC) è i centri di serviziu di salute primaria à tutti i livelli.

Siccomu i piantini di u primu tipu sò inoculati da u statu è ùn anu micca bisognu di prumuzione di u mercatu, sò acquistati uniformemente da u guvernu nantu à a piattaforma provinciale è distribuiti direttamente da u fabricatore à u terminal CDC.

 

midicina

 

Ristrettu Storage è Trasportu

Diversi tipi di vaccini necessitanu diverse cundizioni di almacenamento.Deve esse guardatu in cunfurmità cù e cundizioni specificate in l'istruzzioni per assicurà chì a vacuna ùn "deteriorà".

In generale, i vaccini inattivati ​​deve esse guardatu in un ambiente di 2 à 8 ° C è prutetti da a luce, è ùn deve micca congelatu.I vaccini vivi sò generalmente almacenati in u bughju sottu a cundizione di -15 ℃d1.Per i vaccini di virus live attenuati liofilizzati (bacteria), in più di i bisogni individuali, a criopreservazione hè generalmente necessaria, è a temperatura di almacenamiento deve esse stabile, soprattuttu micca ripetuta Freeze-thaw.

Dunque, u almacenamentu è u trasportu di i vaccini enfatizzanu a gestione di a catena di friddu.Da i pruduttori à l'unità di inoculazione, i vaccini sò tenuti à esse almacenati, trasportati è usati in cundizioni di temperatura specificate, vale à dì, per assicurà a catena di friddu ininterrotta in tuttu u prucessu, monitoraghju in tempu reale, è furmulà piani di trasportu in anticipu.

 

Chì HENGKO pò fà per voi?

A precisione di misurazione necessaria da l'equipaggiu di monitoraghju automaticu di a temperatura durante u almacenamentu è u trasportu di vaccini hè in ± 0,5 ° C.HENGKORegistratore di dati di temperatura è umidità di a serie Hk-J9A100hè una nova generazione di prudutti di registrazione di temperatura è umidità.Adopta un sensoru d'alta precisione.

A gamma di errore hè in ± 0,3 ℃.È l'intervallu di tempu stabilitu da l'utilizatore guarda automaticamente e dati (1s ~ 24 ore), equipatu di software intelligente di analisi è gestione di dati, per furnisce à l'utilizatori una misurazione di temperatura è umidità à longu andà, prufessiunale, registrazione, alarme, analisi, etc., per risponde à a temperatura di i clienti Differenti esigenze di applicazione per occasioni sensibili à l'umidità.

 

Logger di dati di temperatura è umidità utilizatu in u campu medico

 

Indipendentemente da chì a vacuna hè almacenata o trasportata, e cumpagnie di distribuzione di vaccini, l'agenzii di prevenzione è di cuntrollu di e malatie è unità di vaccinazione sò tenuti à monitorà a temperatura, è compie a "forma di registrazione di temperatura di trasportu di vaccini" cù un intervallu di registrazione micca menu di 6 ore.

Per quessa, durante u trasportu di a catena fridda di vaccini, u cuntrollu di a temperatura è l'umidità hè assai impurtante, è a custruzzione di un sistema di surviglianza di a temperatura è di l'umidità per u trasportu di a vacuna hè essenziale.

HENGKO hè stata assai implicata in l'industria di i strumenti di temperatura è umidità per parechji anni, è i nostri prudutti sò stati esportati in Europa, i Stati Uniti è u Giappone per un bellu pezzu., Russia, Canada, Australia, Sudeste Asiaticu è altre economie industriali sviluppate chì anu esigenze d'alta qualità per i prudutti in questa industria.

 

 

Sistema di tracciabilità scientifica

Attualmente, i vaccini gratuiti naziunali sò ricivuti è distribuiti attraversu i canali di distribuzione di "provinciale → municipale → distretti è conte → unità di inoculazione è istituzioni mediche è sanitarie municipali" per assicurà chì sò in a gestione di u CDC provinciale, è a vacuna. principia da ghjunghje sin'à u CDC pruvinciale Finu à a vacuna hè inoculata à u destinatariu, a tracciabilità di l'infurmazioni di a vacuna in tuttu u prucessu hè realizatu per assicurà u cuntrollu di qualità è a sicurità di a vacuna.

I vaccini sò medicini spiciali, è u strettu sistema di gestione di u trasportu guarantisci l'stabilità è l'efficacità di a qualità di a vacuna è mette un "lock di sicurezza" nantu à a nostra vaccinazione.

 

Cuntattate HENGKO per aghjurnà a qualità di trasportu di vaccini

Cù a pandemia globale in corso, hè cruciale per assicurà u trasportu di vaccini sicuru è efficiente.À HENGKO, capiscenu u rolu criticu chì i nostri prudutti ghjucanu in stu prucessu.I nostri filtri di metalli sinterizzati è i prudutti di filtrazione di gas sò pensati per assicurà u trasportu sicuru è affidabile di i vaccini, aiutendu à prutege a salute publica è salvà a vita.Cuntattateci oghje per sapè di più nantu à i nostri prudutti è cumu ponu sustene i vostri bisogni di trasportu di vaccini.

Sè vo circate un monitoraghju precisu di a temperatura è l'umidità, i sensori HENGKO sò a suluzione perfetta.U nostru squadra di sperti hà una vasta sperienza in u campu è hè equipatu per furnisce soluzioni di sensori di alta qualità chì sò adattati per risponde à i bisogni specifichi di ogni cliente.Travagliemu strettamente cù ogni cliente per assicurà chì a so suluzione di sensori hè pensata è fabbricata per risponde à i so bisogni specifichi.

 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di post: May-08-2021