I spedizioni glubale di sensori di gas seranu più di 80 milioni per u 2026!

Sicondu l'ultimu rapportu di GIM nantu à "previsioni di u mercatu di sensori di gas": i valutazioni di u mercatu di sensori di gas seranu più di $ 2,000,000,000 da u 2026. L'ingrossu di u mercatu di sensori in Europa supera i $ 400,000,000 in 2019. Ci sarà un aumentu sustinibili di quasi 4. per centu in 2026.

U sensoru di gasu hè un dispositivu d'infurmazione chì pò cunvertisce a cumpusizioni di gas è a cuncentrazione di gas à l'infurmazioni chì ponu esse utilizati da u persunale, strumenti, computer, etc.

U tipu di sensori di gas hè u sensoru di gas Semiconductor, sensore di gas elettrochimicu, sensore di gas di combustione catalitica, sensore di gas di conduttività termica, sensore di gas infrarossu, sensori di gas elettrolitu solidu, etc.

DSC_2991

Ci sò parechji tippi di sensori di gas chì sò largamente utilizati in l'usu civile, a rilevazione di l'ambiente industriale è a vita di ogni ghjornu.I fatturi chjave per a crescita di u mercatu di sensori di gas sò principalmente i seguenti:

1. Cù u crescente esigenza di l'equipaggiu medicale per u trattamentu intensivu, i sistemi di surviglianza è i diagnostichi medichi.L'integrazione di i sensori di gas è i dispositi medichi cum'è inalatori intelligenti, sistemi di consegna di droghe è ventilatori guidà u mercatu.

2. L'applicazione crescente di l'IOT in diversi dispositivi di rete è intelligenti di casa, chì guidà a dumanda di applicazioni di rilevazione di gas.

3. A causa di i stretti rigulamenti stretti di u guvernu è di l'industria nantu à a liberazione sicura di gasi chimichi tossichi in i zoni industriali, l'usu di u sensoru di gas hè necessariu.

4.In APAC, i sensori di gas sò in una grande dumanda.Cù u so sviluppu di l'automatizazione di a fabricazione è a produzzione, assai cunsumatori tendenu à utilizà i sensori di qualità di l'aria in certi dispositi elettronici.Per quessa, u mercatu di i sensori di gas hà una crescita rapida.

Modulu di sensore di gas di alta precisione

Cumu scegliemu u sensoru di gasu ghjustu?Per piacè verificate alcuni cunsiglii cum'è quì sottu:

Prima, secondu l'ughjettu di misurazione è l'ambiente.Cum'è in un grande ristorante, pudemu usà a rilevazione di sensori di gas di monossidu di carbonu.

Siconda, a sensibilità.Di solitu, in a gamma lineale di u sensoru, più alta hè a sensibilità di u sensoru, u megliu.

Terzu, u tempu di risposta.Una caratteristica di a gamma misurata dipende da u so tempu di risposta.U qualchì ritardu di a risposta di u sensoru di gas hè inevitabbilmente, un ritardu più breve hè megliu.

Quartu, gamma di linearità.A gamma lineale di u sensoru si riferisce à a gamma in quale l'output hè proporzionale à l'input.A più larga hè a gamma lineare di u sensore, u più grande intervallu di misurazione, è a precisione di misura pò esse garantita.

sensore di gas a prova di fiamma

In più di l'scelta di e diverse esigenze tecniche sopra, hè assai impurtante di sceglie i fabricatori standard è a marca per assicurà a qualità di u produttu.È hè ancu cruciale per a dimensione adatta di l'alloghju di prutezzione di u sensore di gas secondu l'ambiente di misurazione è e esigenze diverse.Scelta di un alloghju sensoru cù una bona permeabilità di l'aria, a prova di esplosione, resistenza à a corrosione è una forte durabilità, chì ùn pò micca solu assicurà l'usu normale di u sensoru, ma ancu dà u ghjocu cumpletu à a megliu funzione di u sensor.

L'alloghju per l'esplosione di u sensore di gas HENGKO hè fattu di materiale in acciaio inox 316L, cù un bonu rendimentu in a prova di fiamma, anti-esplosione è una bona permeabilità, soprattuttu adattatu per ambienti estremamente duri.

A nostra carcassa di sensori di gas hà i vantaghji di a prova di polvere, resistente à a corrosione, impermeabile di qualità IP65 à una tensione di resistenza di 150 bar.U so intervallu di temperatura hè da -70 à 600 ℃, a dimensione di i pori da 0,2 à 90 um, persunalizatu ancu dispunibule cum'è a vostra dumanda.

https://www.hengko.com/

 


Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020