L'applicazione di sensori in l'agricultura intelligente

L'applicazione di sensori in l'agricultura intelligente

L'applicazione di sensori in l'agricultura intelligente

 

"L'agricultura intelligente"Hè una applicazione cumpleta di a tecnulugia di l'infurmazione muderna. Integra tecnulugii emergenti cum'è Internet, Internet mobile è

cloud computing per realizà un diagnosticu remotu visuale agriculu, un cuntrollu remoto è un disastru precoce avvistu. L'agricultura intelligente hè una tappa avanzata di l'agricultura.

pruduzzione, chì integra parechji sensors industriali, cumpresisensori di temperatura è umidità, sensori di umidità di a terra, sensori di diossidu di carbonu è cusì.

Ùn furnisce micca solu l'agricultura di precisione per a produzzione agricula, ma ancu migliurà una basa d'infurmazioni megliu è servizii publichi megliu.

 

ciò chì pudemu fà per Smart Agriculture circa sensor

 

1,A parti dittizzioni di Smart Agriculture: hè cumpostu disensor d'umidità di a terra, sensore di luce, sensore di temperatura è umidità, sensore di pressione atmosferica è altri sensori agriculi.

2,Parte di monitorizazione: soluzioni software prufessiunali per a piattaforma Internet di e cose in relazione cù l'urdinatore o l'app mobile.

3,Parte di trasmissione: GPRS, Lora, RS485, WiFi, etc.

4,Posizionamentu: GPS, satellita, etc.

5,Tecnulugia ausiliaria: trattore automaticu, equipaggiu di trasfurmazioni, UAV, etc.

6,Analisi di dati: suluzioni di analisi indipendenti, suluzioni prufessiunali, etc.

7,Applicazione di l'agricultura intelligente.

 

(1) Agricultura di precisione

Diversi sensori di temperatura, umidità, luce, cuncentrazione di gas, umidità di a terra, conduttività è altri sensori sò stallati in a terra agricula.Dopu chì l'infurmazioni sò raccolti, ponu esse monitorati è riassunti in u sistema di cuntrollu cintrali in tempu reale.Per esempiu, u HENGKOtrasmettitore di temperatura è umidità per l'agriculturausa u sensoru digitale integratu cum'è a sonda per cullà i dati di temperatura è umidità relativa in l'ambiente è trasmettenu à u terminal.Hà e caratteristiche di un picculu voluminu, un pesu ligeru è una larga gamma di misurazione.L'output analogicu di gamma completa hà una bona linearità, una longa vita di serviziu è una bona consistenza.Vasta gamma, alta precisione, bona stabilità, piccula deriva annuale, vitezza di risposta rapida, picculu coefficient di temperatura è bona interchangeability.Persunal di pruduzzione agricula pò analizà l'ambienti attraversu dati di surviglianza, in modu à urganizà attività di pruduzzione, è mobilizà diversi equipaghji di esicuzzioni cum'è necessariu, cum'è a regulazione di a temperatura, a regulazione di l'illuminazione, a ventilazione, etc. Realize u cuntrollu intelligente di a crescita agricula.

 

(2) Elevazione di animali di precisione

L'allevamentu di l'animali di precisione hè principalmente utilizatu per l'allevamentu è a prevenzione di e malatie.Dispositivi indossabili (ear tags RFID) è camere sò aduprate per cullà i dati di l'attività di l'animali è l'aviculture, analizà e dati raccolti, è determinà u statu di salute, u statu di l'alimentazione, u locu è a predizione di l'ostru di l'aviculture.L'allevamentu di animali di precisione pò riduce in modu efficace a mortalità di l'aviculture è migliurà a qualità di u produttu.

 

(3) Aquaculture di precisione

L'agricultura di precisione si riferisce principalmente à a stallazione di variisensoriè monitori in a splutazioni.I sensori ponu misurà indicatori di qualità di l'acqua cum'è l'ossigenu dissolutu, u pH è a temperatura.I monitors ponu monitorà l'alimentazione di pesci, l'attività o a morte.Questi signali analogichi sò eventualmente cunvertiti in signali digitale.L'equipaggiu terminale serà un signalu digitale in forma di testu o gràficu per ottene u monitoraghju in tempu reale di a qualità di l'acqua è un graficu detallatu.Per mezu di u monitoraghju cuntinuu longu, l'aghjustamentu è u cuntrollu di a qualità di l'acqua, l'uggetti di ripruduzzione sò posti in l'ambienti più adattati per a crescita.Pò aumentà a produzzione, risparmià energia è riduce l'intensità di u travagliu di i travagliadori.In questu modu, risparmià e risorse, evite micca i rifiuti, riduce u risicu di ripruduzzione.

 

(4) Serra intelligente

A serra intelligente generalmente si riferisce à una serra multi-span o una serra muderna.Hè un tipu avanzatu di agricultura di facilità cù sistema di cuntrollu ambientale perfettu.U sistema pò aghjustà direttamente a temperatura interna, a luce, l'acqua, u fertilizzante, u gasu è parechji altri fattori.Pò ottene un rendimentu altu è boni benefici ecunomichi in tuttu l'annu.

HENGKO-Sonda di trasmettitore di temperatura è umidità IMG_3650

U sviluppu di l'agricultura intelligente è l'Internet di e Cose hà prumuvutu a terza Rivuluzione verde di u mondu.L'agricultura intelligente hà un veru putenziale per furnisce forme più pruduttivi è sustinibili di produzzione agricula basate nantu à metudi più precisi è efficienti di risorse.

 

 

Avete sempre dumande è piace à sapè più dettagli per u monitoraghju di l'umidità in cundizioni climatichi severi, sentite liberu di cuntattateci avà.

Pudete ancuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

https://www.hengko.com/


Postu tempu: Apr-06-2022