Cosa hè a Trasmissione Analogica in u Control Industriale

Trasmissione analogica in u cuntrollu industriale

 

Trasmissione analogica - A spina di a cumunicazione industriale

A trasmissione analogica hè u modu tradiziunale di trasmette l'infurmazioni.A cuntrariu di a so contraparte digitale, usa un signalu cuntinuu per rapprisintà l'infurmazioni.In i sistemi di cuntrollu industriale, questu hè spessu cruciale per a necessità di una risposta in tempu reale è una transizione di dati liscia.

L'apparizione è l'appiecazione di a tecnulugia di cuntrollu industriale hà purtatu a terza rivoluzione industriale, chì ùn solu hà migliuratu assai l'efficienza di u travagliu, ma hà ancu risparmiatu assai di travagliu è altri costi.U cuntrollu industriale si riferisce à u cuntrollu di l'automatizazione industriale, chì si riferisce à l'usu di a tecnulugia di l'informatica, a tecnulugia di a microelettronica è i mezi elettrici per fà u prucessu di produzzione è di fabricazione di a fabbrica più automatizata, efficiente, precisa è cuntrullabile è visibile.I principali zoni principali di u cuntrollu industriale sò in grandi centrali elettriche, aerospaziale, custruzzione di diga, riscaldamentu di cuntrollu di temperatura industriale è ceramica.Hà vantaghji insustituibili.Cum'è: U monitoraghju in tempu reale di e reti elettriche hà bisognu di cullà un gran numaru di valori di dati è di fà un trattamentu cumpletu.L'intervenzione di a tecnulugia di cuntrollu industriale facilita u trattamentu di una grande quantità di informazioni.

 

 

L'anatomia di a trasmissione analogica

A trasmissione analogica implica l'utilizazione di un intervallu cuntinuu di valori.Trasforma quantità fisiche, cum'è a temperatura o a pressione, in signali di tensione o currente currispondenti.Questa cuntinuità furnisce precisione, facendu a trasmissione analogica un puntu per l'industrii induve a precisione hè di primura.

A quantità analogica si riferisce à a quantità chì a variabile cambia continuamente in un certu intervallu;vale à dì, pò piglià ogni valore (dentru a gamma di valori) in un certu intervallu (dominiu di definizione). A quantità digitale hè una quantità discreta, micca una quantità di cambiamentu cuntinuu, è pò piglià solu parechji valori discreti, cum'è variabili digitale binari. pò piglià solu dui valori.

 

 

Perchè sceglite a trasmissione analogica?

A trasmissione analogica pò esse un metudu vantaghju di trasmette l'infurmazioni per parechje ragioni:

1. Forma naturale:Parechji fenomeni naturali sò analogichi, perchè ùn anu micca bisognu di cunversione digitale prima di trasmissione.Per esempiu, i signali audio è visuali sò naturalmente analogichi.
2. Semplicità di Hardware:I sistemi di trasmissione analogica, cum'è i sistemi di radiu FM / AM, sò spessu più simplici è menu caru cà i sistemi digitali.Questu hè benefiziu quandu stabilisce sistemi induve u costu è a simplicità sò fattori maiò.
3. Latenza più bassa:I sistemi analogichi ponu spessu offre menu latenza cà i digitali, perchè ùn anu micca bisognu di tempu per codificà è decodificà u signale.
4. Smoothing Errors:I sistemi analogichi ponu sbulicà certi tipi d'errori in una manera chì i sistemi digitali ùn ponu micca.Per esempiu, in un sistema digitale, un errore unicu di bit pò causà un prublema significativu, ma in un sistema analogicu, picculi quantità di rumore tipicamente causanu solu picculi quantità di distorsioni.
5. Trasmissione analogica nantu à larga distanza:Certi tipi di signali analogichi, cum'è l'onda di radiu, ponu viaghjà grandi distanzi è ùn sò micca facilmente ostruiti cum'è certi signali digitale.

Tuttavia, hè ancu impurtante di mintuvà l'inconvenienti di a trasmissione analogica.Per esempiu, sò più suscettibili à a perdita di qualità per via di u rumore, a degradazione è l'interferenza, cumparatu cù i segnali digitali.Ùn mancanu ancu e funzioni avanzate di i sistemi digitale, cum'è a rilevazione di l'errore è e capacità di currezzione.

A decisione trà a trasmissione analogica è digitale dipende infine da e esigenze specifiche di l'applicazione.

 

A temperatura, l'umidità, a pressione, u flussu, etc. misurati da u sensoru sò tutti segnali analogichi, mentre chì i segnali nurmalmente aperti è chjusi sò signali digitali (chjamati ancu digitale). o 0-5V, 0-10V voltage.U persunale di a custruzzione preferisce aduprà 4-20mA per trasmette segnali analogichi in situazioni di cuntrollu industriale, è raramente aduprà 0-5V è 0-10V.

 

Transmetteur de température et d'humidité sonde à tige longue -DSC 6732

Chì ghjè u mutivu ?

Prima, in generale l'interferenza elettromagnetica in fabbriche o siti di custruzzione hè assai seriu, è i signali di tensione sò più suscettibili à l'interferenza cà i segnali attuali.Inoltre, a distanza di trasmissione di u signale attuale hè più luntanu da a distanza di trasmissione di u segnu di tensione è ùn pruvucarà micca attenuazione di u signale.

Siconda, U signale currente di strumenti generale hè 4-20mA (4-20mA significa chì u minimu currente hè 4mA, u currentu massimu hè 20mA). U 4mA più bassu hè utilizatu perchè pò detectà u puntu di disconnection.U massimu 20mA hè aduprata à scuntrà i bisogni di a prova di splusioni, perchè l'energia potenziale di scintilla causata da l'on-off di u signale attuale di 20mA ùn hè micca abbastanza per accende u puntu di splusione di u gasu combustible.S'ellu supera 20mA, ci hè un periculu di splusione.Cum'è quandu un sensoru di gas detecta gasi infiammabili è splusivi cum'è monossidu di carbonu è idrogenu, l'attenzione deve esse pagata à a prutezzione di l'esplosione.

 

Sensore di gas di monossidu di carbonu -DSC_3475

Infine, Quandu trasmette un signalu, cunzidira chì ci hè resistenza à u filu.Se a trasmissione di tensione hè aduprata, una certa caduta di tensione serà generata nantu à u filu, è u segnu à l'estremità di ricivutu pruducerà un certu errore, chì porta à una misurazione imprecisa.Dunque, in i sistemi di cuntrollu industriale, a trasmissione di segnali di corrente hè di solitu usata quandu a longa distanza hè menu di 100 metri, è a trasmissione di segnali di tensione 0-5V pò esse usata per a trasmissione di a corta distanza.

 

 

In u sistema di cuntrollu industriale, u trasmettitore hè indispensabile, è u metudu di trasmissione di u trasmettitore analogicu hè una cunsiderazione assai impurtante.Sicondu u vostru propiu ambiente d'usu, a gamma di misurazione è altri fattori, sceglite u modu di output analogicu di trasmettitore currispundente per ottene una misurazione precisa è aiutà u vostru travagliu.Avemu un eccellente elementu di metallu poroso / elementu in acciaio inox.sensore / sonda di temperatura è umidità, produttu è serviziu di allarme di gas a prova di esplosione.Ci hè parechje dimensioni per a vostra scelta, u serviziu di trasfurmazioni persunalizati ancu dispunibule.

 

 

https://www.hengko.com/

 


Tempu di Postu: Dec-12-2020