Sensori di temperatura è umidità per a stanza di u servitore

Sensori di temperatura è umidità per a stanza di u servitore

Sensori di temperatura è umidità industrialepò aiutà vi guardà i parametri ambientali impurtanti in u vostru centru di dati.Di genere, i centri di dati sò installati parechji sensori di temperatura è umidità.In questu articulu, avemu da piglià un ochju più vicinu à i sensori è u so usu in i centri di dati.

I cambiamenti in a temperatura di l'ambienti di u centru di dati pò causà downtime per causa di surriscaldamentu.I tempi di inattività frequenti causanu a riparazione o a sostituzione di l'equipaggiu è l'aumentu di i costi innecessarii.Cù l'equipaggiu di monitoraghju di u sensoru di temperatura è umidità adattatu, pudete identificà rapidamente è corregge i prublemi di temperatura ambientale è riduce sta perdita.

Sceglie u dirittusistema di surviglianza di a temperaturapò esse sfida.Cù tantu in ghjocu, ùn pudete micca permette di aduttà un approcciu di prova è errore.Per creà un clima sicuru è coherente in u vostru centru di dati, misurà un gran numaru d'elementi è analizà u sistema di surviglianza di a temperatura ambientale.Sicondu i vostri bisogni di u centru di dati, pudete vulete cunsiderà l'utilizazione di sensori multipli in un rack unicu à Thermal Mapping ogni cabinet.

https://www.hengko.com/i2c-4-20ma-rs485-temperature-and-humidity-transmitter-sensor-probe-module/

1. Chì sensoru di temperatura è umidità deve aduprà?

a.Temperature

A Temperature hà un impattu significativu nantu à i servitori.Per elli à funziunà bè, vi tocca à mantene in un intervallu di funziunamentu specifichi.Sicondu a dimensione di u vostru centru di dati, a vita di l'equipaggiu in questa gamma pò varià.Impedisce chì i sensori di a temperatura ambientale indicanu un surriscaldamentu permette di risparmià i costi.

b.Umidità

In un centru di dati, l'umidità hè quasi cum'è a temperatura.Se l'umidità hè troppu bassu, pò accade una scarica elettrostatica.Troppu altu è a condensazione pò accade.U sensoru di umidità relativa vi avvisa quandu u nivellu di umidità supera a gamma stabilita, chì vi permette di cambià u livellu di umidità prima chì un prublema si faci.

Disponibile per u muru è u duct, i trasmettitori di temperatura è umidità HENGKO sò capaci di misurà l'umidità relativa è a temperatura in una varietà di custruzzione, agricula, fontaneria, industriale è altre industrie.I trasmettitori IP67 per e zone umide è i sensori cù schermatura di radiazione per l'usu esternu sò dispunibili.

 

 

 

2.Sensore di temperatura è umiditàpiazzamentu in u quadru

Quandu si sparghje sensori à livellu di rack, a prima cosa da fucalizza hè l'area di u puntu caldu.Perchè u calore cresce, i sensori deve esse posti in cima di u rack.Pone i sensori in cima, in fondu è in mezu à i rack di u servitore per avè una vista cumpleta di u flussu d'aria in u vostru centru di dati.Placer des capteurs à l'avant et à l'arrière du rack permet de surveiller la température de l'air entrant et sortant et calculer delta T (ΔT).

3. Fate a surviglianza temperatura vera-tempu visibili

HENGKOconsiglia un minimu di sei sensori di temperatura è umidità per rack.Per monitorà a temperatura di l'admission è di l'exhaust, trè seranu posti in fronte (superior, mediu è fondu) è trè in daretu.In strutture à alta densità, più di sei sensori per rack sò tipicamente usati per custruisce mudelli di temperatura è flussu d'aria più precisi, è questu hè assai cunsigliatu, soprattuttu per i centri di dati chì operanu à 80 ° F di temperatura ambiente.

https://www.hengko.com/humidity-and-temperature-sensor-environmental-and-industrial-measurement-for-rubber-mechanical-tire-manufacturing-products/

Perchè?Perchè ùn pudete micca truvà un hotspot se ùn pudete micca vede, basta mette.Monitoraghju di a temperatura in tempu reale cunnessu à ucentru di datiA rete notifica à l'impiegati selezziunati via SNMP, SMS, o email quandu una soglia di temperatura sicura hè superata.

È cusì, più sensori avete, u megliu.Hè bellu di sapè chì avete sempre accessu à un sistema d'alerta in tempu reale.Hè ancu megliu se pudete vede mudelli generati da computer guidati da un gran numaru di sensori di rack è tracciate a causa di u prublema.

A suluzione di monitoraghju di a temperatura è di l'umidità di a stanza di u servore HENGKO pò seguità megliu i dati ambientali per voi, aghjustà a temperatura è l'umidità ambientale secondu e dati in tempu reale, è mantene u centru di dati in boni cundizioni di travagliu.

 

 

Avete Ancora Qualchese Domande Cume Sapete Più Dettagli Per u Sensore di Monitoraghju di l'Umidità, Per piacè sentitevi liberu di Cuntattateci Avà.

Pudete ancuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: Jul-29-2022