Monitoraghju di temperatura è umidità di l'Industria Express

2020 hè un annu pienu di culleghi, in a prima mità di l'annu, per via di l'epidemie, u sviluppu ecunomicu di diverse industrii hè statu affettatu.U primu hè statu l'impattu di diverse industrii di serviziu, è per via di a gestione chjusa, l'industria di spedizione espressa hè stata ancu assai affettata. aumentu di 31,2%;u redditu cumulativu di l'affari serà di 879,54 miliardi di yuan, un incrementu annu di 17,3%.A dicembre di u 2020, e 31 pruvince è cità di u paese anu classificatu u primu postu in i rivenuti di l'affari di spedizione espressa, cù i rivenuti di spedizione express chì righjunghjenu 218,25 miliardi di yuan, un aumentu di 18,1% annu à l'annu.I rankings successivi sò Shanghai, Zhejiang, Jiangsu, Shandong, Hebei, Beijing, Fujian, Henan è Sichuan.

trasportu

L'attività di prumuzione di e-commerce à grande scala portanu à l'esplosione di a spedizione espressa maiò, è hè una prova di e cundizioni logistiche è a gestione logistica.Parechje merchenzie s'ammuccianu in u magazzinu in una volta, è cuntenenu ancu assai prudutti freschi, alimentari è altri.Sti prudutti sò facirmenti deteriorate è dannatu per via di negligenza in i cundizioni di trasportu è di almacenamento. L'imprese di logistica sò generalmente solu cuntrullà a temperatura è l'umidità di u magazzinu o di i veiculi di trasportu in generale, ma in attività promozionale à grande scala, perchè un gran numaru d'uggetti. sò stacked, a temperatura generale è u monitoraghju di l'umidità di u magazzinu è i veiculi di trasportu ùn hè micca assai efficace. Qualchissia hà fattu una prova.In un magazzinu cù una temperatura constante di 28 ° C, l'alimentariu è l'altri prudutti sò stack together.A fermentazione alimentaria pò esse in un ambiente senza ventilazione.A temperatura aumenta da circa 5 ° C in un certu periodu di tempu, è l'umidità cambia più ovviamente.Questu mostra chì a temperatura generale è u cuntrollu di l'umidità ùn pò micca cuntrullà cumplitamenti a temperatura locale è e cundizioni ambientali di umidità.

Scopu à sta quistione, HENGKO hà sviluppatu a serie HK-J9A100 è HK-J9A200.data logger di temperatura è dumidità.Adopta un sensoru d'alta precisione per misurà a temperatura è l'umidità.Pò arregistrà automaticamente è salvà e dati secondu i vostri intervalli di cunfigurazione.U so software intelligente di analisi di dati è gestione di dati furnisce un longu tempu è prufessiunali di misurazione di temperatura è umidità, registrazione, allarmante, analisi ... per risponde à e esigenze di diverse applicazioni di occasioni sensibili à a temperatura è l'umidità.

Registratore di temperatura è umidità USB -DSC_7862-1

U nostru registratore di dati cù un aspettu squisitu, faciule da portà è stallà.A so capacità massima hè 640000 dati.Hà una interfaccia di trasportu USB per cunnette l'urdinatore, cù u software SmartLogger pò scaricà a carta di dati è rapportu.Allora chì realizà u monitoraghju di a temperatura è di l'umidità di u prucessu di trasportu express.

registratore di dati di temperatura di umidità hengko

Micca solu l 'industria spressione ci vole à aduprà a temperatura è umidità data logger, ma dinù a catena di friddu, medicina, fresca.serra, labburatoriu è altri industrii chì sò sensibilita à a temperatura è umidità dinù bisognu di u data logger temperatura è umidità.U nostru data logger hà largamente utilizendu una gamma, avemu una squadra di ingegneri prufessiunali chì furnisce una soluzione cum'è a vostra dumanda.

https://www.hengko.com/

 


Tempu di post: May-10-2021