U monitoraghju di a temperatura è di l'umidità in i laboratorii biologichi hè cruciale

U monitoraghju di a temperatura è di l'umidità in i laboratorii biologichi hè cruciale

Attualmente Normalmente In Laboratori Biològichi, Assicurendu l'ambiente di Temperatura è Umidità ghjusta, Pudendu Assicurendu chì i Campioni Possu Ottenere Dati di Testa Giusta.

 

1. Perchè cusì impurtante per u monitoraghju di a temperatura è l'umidità di u laboratoriu ?

In u cuntestu di investigazioni criminali, l'integrità di l'evidenza pò influenzà u cursu tutale di u casu.S'ellu ci hè una discrepanza cù l'evidenza biologica (cumpresu sangue, saliva, o altri campioni di scena di crimine), u criminale pò esse liberu senza esse punitu per u crimine.Senza e cundizioni adattati di temperatura è umidità durante u tempu chì a polizia trasporta mostre biologiche, ponu avè assai prublemi chì ponu minà l'integrità di l'evidenza.

2. Cumu i laboratori di criminalità mantene e cundizioni ideali è cunsistenti ?

Mantene e cundizioni ambientali ideali è coherenti in u laboratoriu pò esse difficiule, è hè criticu per monitorà l'ambienti di temperatura è umidità in u laboratoriu;troppu o troppu pocu a temperatura è l'umidità pò influenzà a qualità è a precisione di i campioni biologichi.Un aumentu o calata di a temperatura cambierà l'esemplariu, facendu per esse ligeramente danatu per esse cumpletamente distruttu.Questu hè bisognu di un superioresuluzione di temperatura è umiditàper aiutà u labburatoriu mantene l'ambienti ideali di temperatura è umidità.A temperatura è l'umidità di u labburatoriu ponu esse monitorati è avvisati quandu sò troppu altu o troppu bassu, chì vi permette di aghjustà a temperatura è l'umidità in u tempu per assicurà a precisione di i vostri esperimenti.

HENGKO-Rapportu-Deteczione-Sensore-Temperatura-è-Umidità--DSC-3458

3. Quale pò furnisce i migliori soluzioni di temperatura è umidità ?

Iè, truvate u fabricatore ghjustu -HENGKOPò furnisce tipi di suluzione per u monitoraghju di a temperatura è l'umidità.

Soluzioni HENGKO di temperatura è umidità sò largamente ricunnisciuti cum'è unu di i modi più efficaci per prutege i campioni da l'esposizione à temperature estreme è assicurà a so integrità.

1.)Questi tipi di sistemi ponu aiutà à monitorà e diverse parti di u laboratoriu per DNA, Tossicologia è Storage di Specimen, è ancu di pruvista di laboratoriu è di almacenamiento di kit di laboratoriu.
2.)Sò ancu capaci di cunnette frigoriferi, congelatori, umidità, congelatori -80 ° C, blocchi di riscaldamentu è forni.
3.)Infine, ponu cambià trà pressioni pusitivi è negativi.Tuttu chistu hè arregistratu automaticamente è facilmente visualizatu.

Sicondu i bisogni specifichi di ogni laboratoriu, ponu ancu esse aghjuntu diverse tippi di sonde di temperatura è umidità, cum'è sonde di bassa temperatura è sonde di cabinet riscaldatu.Se u laboratoriu hà bisognu di un tipu specificu di sonda, a fabbrica HENGKO pò persunalizà u monitor di umidità per i vostri bisogni di u prugettu.

 

 

4. U 5 Beneficii di i Sistemi di Surviglianza di Temperature and Humidity

1.) U sistema di surviglianza di temperatura è umidità ùn solu elimina errori
2.) Reduces i costi è migliurà a qualità di tutti i campioni mentre aiutanu i laboratori à salvà soldi in efficienza energetica.
3.) Pò esse designatu per monitorà ogni cundizione di temperatura è umidità ambientale in ogni laboratoriu.
4.) U più dati chì avete nantu à e cundizioni intornu à u vostru labburatoriu, u più cuntrollu avete, chì migliurà a qualità è a precisione di ogni risultatu.
5.) I so sistemi internu sò ancu equipati di restrizioni anti-furtu.

HENGKO-Registratore-di-temperatura-e-umidità-per-magazzinu-medicu-DSC_0604

5. How about Temperature & Humidity Sensor Calibration ?

Avemu furnisce calibrazione persensor di temperatura è umiditàtippi, cumpresi rimpiazza sensoru, self-calibration, calibration campu, o metudi mista.Pudete aduprà u metru di temperatura è umidità di HENGKO per calibre u sensoru, chì hè un strumentu di misurazione d'alta precisione certificatu da CE è Shenzhen Institute of Metrology è pò misurà accuratamente i dati di temperatura è umidità, pudete fidà.

Offriamu servizii di calibrazione accreditati.Cù un gran numaru d'applicazioni software è prudutti, furnimu i servizii di calibrazione di u megliu in classi chì ponu sustene a verificazione, a tracciabilità, a conformità è a garanzia di qualità.I nostri sistemi vi aiuterà à documentà è monitorà e deviazioni è imprecisioni in dettagliu, è furnisce risultati precisi.

HENGKO Manufacture hè una impresa chì cuncepisce, sviluppa è produce sensori di precisione di temperatura, umidità, trasmettitori, metri èsonde di sensori.HENGKO hà una squadra R & D esperta, serviziu di alta qualità è suluzioni eccellenti.sensore di umidità di temperatura Esperti di l'industria per 20 anni.Benvenuti à cunsultàci per i prudutti persunalizati di misurazione di temperatura è umidità.

Trasmettitore di umidità di temperatura

 

Avete Ancora Qualchese Domande Cume Sapete Più Dettagli Per u Sensore di Monitoraghju di l'Umidità, Per piacè sentitevi liberu di Cuntattateci Avà.

Pudete ancuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi


Tempu di Postu: Aug-05-2022