Monitor di temperatura è umidità di a stanza di u servitore Tuttu ciò chì duvete sapè

Monitor d'umidità di a stanza di l'equipaggiu di u servitore

 

I sistemi di monitoraghju di l'ambiente di a stanza di u servitore ponu monitorà 24 ore hè cruciale per assicurà a sicurità di l'infurmazioni di l'imprese è i diritti di pruprietà intellettuale.

Chì pò furnisce u sistema di monitoraghju di l'ambiente per a sala di l'equipaggiu di u servitore?

 

1. Perchè u Monitoring Temperature and Humidity in Server Rooms hè impurtante?

E stanze di i servitori, spessu ospitanu infrastruttura IT critica, ghjucanu un rolu pivotale in u bon funziunamentu di l'imprese è l'urganisazione.Assicurà a temperatura ghjusta è i livelli di umidità in queste stanze hè di primura per parechje ragioni:

1. Longevità di l'equipaggiu:

I servitori è l'equipaggiu IT cunnessu sò pensati per operare in intervalli specifici di temperatura è umidità.L'esposizione prolongata à e cundizioni fora di questi intervalli pò riduce a vita di l'equipaggiu, purtendu à rimpiazzamenti frequenti è costi aumentati.

2. Prestazione ottimale:

I servitori ponu surriscaldamentu se a temperatura hè troppu alta, purtendu à un rendimentu ridottu o ancu arresti inespettati.Tali incidenti ponu disturbà l'operazioni cummerciale, purtendu à una perdita potenziale di rivenuti è danni à a reputazione di una urganizazione.

3. Prevenzione di danni à l'hardware:

L'alta umidità pò purtà à a condensazione nantu à l'equipaggiu, chì pò causà cortu circuiti è danni permanenti.À u cuntrariu, a bassa umidità pò aumentà u risicu di scaricamentu elettrostaticu, chì pò ancu dannà i cumpunenti sensibili.

4. Efficienza energetica:

Mantenendu i livelli ottimali di temperatura è umidità, i sistemi di rinfrescamentu operanu in modu più efficiente.Questu ùn solu riduce u cunsumu d'energia, ma ancu porta à un risparmiu di costi significativu à longu andà.

5. Integrità di dati:

U calore eccessivu o l'umidità pò compromette l'integrità di e dati almacenati in i servitori.A corruzzione o a perdita di dati pò avè cunsiquenzi terribili, soprattuttu s'ellu ùn sò micca recenti o cumpleti di salvezza.

6. Risparmi di costu:

A prevenzione di fallimenti di hardware, riducendu a frequenza di rimpiazzamentu di l'equipaggiu, è ottimizendu u cunsumu di energia cuntribuiscenu à un risparmiu significativu di costi per una urganizazione.

7. Conformità è Norme:

Parechje industrii anu rigulamenti è normi chì imponenu cundizioni ambientali specifiche per i servitori.U monitoraghju assicura u rispettu di sti standard, evitendu ripercussioni legali è finanziarii potenziali.

8. Mantenimentu Predictive:

U monitoraghju cuntinuu pò aiutà à predichendu i prublemi potenziali prima di diventà critichi.Per esempiu, un aumentu graduali di a temperatura puderia indicà una unità di raffreddamentu fallimentu, chì permette una intervenzione puntuale.

In essenza, u monitoraghju di a temperatura è l'umidità in e stanze di i servitori hè una misura proattiva per assicurà l'affidabilità, l'efficienza è a longevità di l'infrastruttura IT critica.Hè un investimentu in a salvaguardia di l'operazioni, i dati è u fondu di l'urganizazione.

 

 

Chì duvemu cura di u Monitor di temperatura è umidità di a stanza di u servitore ?

 

1 、 Alerta è Notificazioni

Quandu u valore misuratu supera u sogliu predefinitu, una alarme serà attivata: LED lampendu nantu à u sensoru, alarme sonore, errore di monitoraghju di l'ospite, email, SMS, etc.

L'equipaggiu di monitoraghju ambientale pò ancu attivà sistemi di alarme esterni, cum'è alarmi audibili è visuali.

2, Raccolta di Dati è Registrazione

L'ospite di monitoraghju registra i dati di misurazione in tempu reale, l'almaceneghja in memoria regularmente, è i carica à a piattaforma di monitoraghju remota per l'utilizatori per vede in tempu reale.

3, Misurazione di dati

Equipamentu di monitoraghju ambientale, cum'èsensori di temperatura è umidità, pò vede u valore misuratu di a sonda cunnessa è pò leghje intuitivamente a temperatura

e dati di umidità da u screnu.Se a vostra stanza hè relativamente stretta, pudete cunsiderà a stallazione di un sensor di temperatura è umidità cù un trasmettitore RS485 integratu;lu

dati sarà trasferitu à l 'urdinatore fora di a stanza à vede u surviglianza.

 

恒歌新闻图1

 

4、 Composizione di u Sistema di Monitoraghju Ambientale in a Sala di u Servitore

Terminal di monitoraghju:sensor di temperatura è umidità, sensore di fumu, sensore di fuga d'acqua, sensore di rilevazione di muvimentu infrarossu, modulu di cuntrollu di l'aria condizionata,

sensor power-off, alarme audible è visuale, ecc Monitoring òspite: computer è HENGKO gateway intelligente.Hè un dispusitivu di surviglianza sviluppatu cù cura da

HENGKO.Supporta i modi di cumunicazione adattativa 4G, 3G è GPRS è sustene un telefunu chì si adatta à tutti i tipi di rete, cum'è carte CMCC, carte CUCC,

e carte CTCC.Diversi scenarii d'applicazione sò adattati per diverse industrie;Ogni dispusitivu hardware pò operà indipindentamente senza putenza è rete

è accede automaticamente à a piattaforma cloud di supportu.Attraversu l'accessu à l'urdinatore è l'app mobile, l'utilizatori ponu realizà u monitoraghju di dati remoti, stabilisce una alarma anormale,

export dati, è fà altre funzioni.

 

HENGKO-sistema di surviglianza di l'umidità di a temperatura-DSC_7643-1

 

Piattaforma di monitoraghju: piattaforma cloud è app mobile.

 

5, Ambientemonitoraghju di temperatura è umiditàdi a sala di servitori

A surviglianza di a temperatura è di l'umidità in a sala di u servitore hè un prucessu assai impurtante.L'elettronica in a maiò parte di e sale di l'informatica sò pensate per operare

in un specificuintervallu di umidità.L'alta umidità pò causà un fallimentu di i discu, chì porta à a perdita di dati è crashes.In cuntrastu, a bassa umidità aumenta

risicu di scarica elettrostatica (ESD), chì pò causà fallimentu immediata è catastròficu di i cumpunenti elettroni.Per quessa, u cuntrollu strettu di a temperatura

è l'umidità aiutanu à assicurà u funziunamentu normale è efficiente di a macchina.Quandu selezziunate u sensoru di temperatura è umidità, sottu à un certu budgetu,

pruvate à selezziunà u sensoru di temperatura è umidità cù alta precisione è risposta rapida.U sensoru hà una pantalla chì pò vede in tempu reale.

I sensori di temperatura è umidità HENGKO HT-802c è hHT-802p ponu vede i dati di temperatura è umidità in tempu reale è avè una interfaccia di output 485 o 4-20mA.

 

Sonda HENGKO-sensore di umidità DSC_9510

7、 Monitoraghju di l'acqua in l'ambiente di a stanza di u servitore

L'aria condizionata di precisione, l'aria condizionata ordinaria, l'umidificatore è a pipeline d'approvvigionamentu d'acqua installate in a sala di e macchine filtraranu.À u listessu tempu, ci

sò parechji cavi sottu u pianu anti-static.In casu di fuga d'acqua ùn pò esse truvata è trattata in u tempu, chì porta à cortu circuiti, ardenti, è ancu u focu.

in a sala di machini.A perdita di dati impurtanti hè irreparable.Per quessa, a stallazione di un sensore di fuga d'acqua in a sala di u servitore hè assai impurtante.

 

 

Cumu monitorà a temperatura è l'umidità in e stanze di u servitore?

U monitoraghju di a temperatura è l'umidità in e stanze di u servitore hè cruciale per mantene a salute è u rendiment di l'equipaggiu IT.Eccu una guida passu per passu nantu à cumu monitorà in modu efficace sti cundizioni ambientali:

 

1. Sceglie i Sensors Right:

 

* Sensori di temperatura: Questi sensori misuranu a temperatura ambientale in a stanza di u servitore.Vennu in varii tipi, cumpresi i termocoppi, i sensori di temperatura di resistenza (RTD) è i termistori.
* Sensori di umidità: Questi misuranu l'umidità relativa in a stanza.I sensori di umidità capacitivi è resistivi sò i tipi più cumuni utilizati.

 

2. Selezziunà un Sistema di Surviglianza:

 

* Sistemi Standalone: ​​Quessi sò sistemi indipendenti chì monitoranu è mostranu dati nantu à una interfaccia lucale.Sò adattati per stanze di servitori più chjuche.
* Sistemi Integrati: Questi sò pensati per integrà cù Sistemi di Gestione di Edifici (BMS) o Sistemi di Gestione di Infrastrutture di Data Center (DCIM).Permettenu un monitoraghju centralizatu di parechje stanze di servitori o centri di dati.

 

3. Implementà avvisi in tempu reale:

 

* I sistemi di monitoraghju muderni ponu mandà avvisi in tempu reale per e-mail, SMS, o ancu chjamate vocali quandu e cundizioni superanu i soglia stabiliti.

 

 

Questu assicura chì l'azzione immediata pò esse presa.

 

4. Logging di dati:

* Hè essenziale per mantene un registru di i livelli di temperatura è umidità in u tempu.E capacità di registrazione di dati permettenu l'analisi di tendenza, chì pò esse cruciale per u mantenimentu predittivu è capisce i mudelli ambientali di a sala di u servitore.

 

5. Accessu Remote:

* Parechji sistemi muderni offrenu capacità di monitorizazione remota attraversu interfacce web o app mobile.Questu permette à u persunale di l'IT di verificà e cundizioni di a stanza di u servitore da ogni locu, in ogni momentu.

 

6. Redundancy :

* Cunsiderate avè sensori di salvezza in u locu.In casu chì un sensore falla o furnisce letture imprecise, a copia di salvezza pò assicurà un monitoraghju cuntinuu.

 

7. Calibrazione:

* Calibre regularmente i sensori per assicurà chì furniscenu letture precise.À u tempu, i sensori ponu alluntanassi da e so specificazioni originali.

 

8. Allarmi visivi è audibili:

* In più di l'alerta digitale, avè alarmi visuali (luci lampanti) è audibili (sirene o bip) in a sala di u servitore pò assicurà l'attenzione immediata in casu di anomalie.

 

9. Power Backup:

* Assicuratevi chì u sistema di surviglianza hà una fonte di energia di salvezza, cum'è un UPS (Uninterruptible Power Supply), cusì ferma operativu ancu durante l'interruzioni di energia.

 

 

10. Reviews Regular:

* Verificate periodicamente e dati è verificate per eventuali anomalie o mudelli coerenti chì puderanu indicà un prublema più grande.

11. Mantenimentu è aghjurnamenti:

* Assicuratevi chì u firmware è u software di u sistema di monitoraghju sò regularmente aghjurnati.Inoltre, verificate periodicamente i cumpunenti fisichi per qualsiasi segni di usura o danni.

Implementendu una strategia di monitoraghju cumpleta, l'urganisazioni ponu assicurà chì e so stanze di u servitore mantenenu cundizioni ottimali, salvaguardendu cusì u so equipamentu IT è assicurendu operazioni ininterrotte.

 

 

Chì sò e cundizioni ideali per a sala di u servitore?

Mantene e cundizioni ambientali ghjuste in e stanze di u servitore hè cruciale per u rendiment ottimali è a longevità di l'equipaggiu IT.

Ma hè megliu per voi per chiarisce ciò chì hè l'idea o grande cundizione per a stanza di u servitore.Eccu un spartitu di e cundizioni ideali:

1. Temperature:

* Gamma cunsigliata:L'American Society of Heating, Refrigerating, and Air Conditioning Engineers (ASHRAE) suggerisce un intervallu di temperatura di 64,4 °F (18 °C) à 80,6 °F (27 °C) per i servitori.Tuttavia, i servitori muderni, in particulare quelli cuncepiti per l'informatica d'alta densità, puderanu operare in modu efficiente in temperature ligeramente più altu.

* Nota:Hè essenziale per evità i fluttuazioni rapidi di a temperatura, perchè questu pò causà condensazione è stress in l'equipaggiu.

 

2. Umidità:

* Umidità Relativa (RH):L'RH consigliata per i servitori hè trà 40% è 60%.Questa gamma assicura chì l'ambiente ùn hè nè troppu seccu (riscu di l'elettricità statica) nè troppu umitu (riscu di condensazione).
* Puntu di rugiada:Un'altra metrica à cunsiderà hè upuntu di rugiada, chì indica a temperatura à a quale l'aria diventa saturata cù l'umidità è ùn pò micca tene più, purtendu à a condensazione.U puntu di rugiada cunsigliatu per e stanze di i servitori hè trà 41,9 °F (5,5 °C) è 59 °F (15 °C).

 

3. Flussu d'aria:

 

* U flussu d'aria curretta hè cruciale per assicurà un raffreddamentu uniforme è prevene i punti caldi.L'aire friddu deve esse furnitu à u fronte di i servitori è sbulicatu da u spinu.I pavimenti alzati è i sistemi di rinfrescante sopra ponu aiutà à gestisce u flussu d'aria in modu efficace.

 

4. Qualità di l'aria:

 

* A polvera è e particulate ponu ostruisce i ventilatori è riduce l'efficienza di i sistemi di raffreddamentu.Hè essenziale per assicurà chì a sala di u servitore hè pulita è chì a qualità di l'aria hè mantenuta.Utilizà purificatori d'aria o rimpiazzà regularmente i filtri d'aria pò aiutà.

 

5. Altre considerazioni:

 

* Redundanza: Assicuratevi chì i sistemi di rinfrescante è umidificazione anu una copia di salvezza in u locu.In casu di un fallimentu di u sistema primariu, a copia di salvezza pò esse attivata per mantene e cundizioni ideali.
* Monitoramentu: Ancu s'è e cundizioni sò stabilite à a gamma ideale, u monitoraghju cuntinuu hè cruciale per assicurà chì fermanu stabile.Ogni deviazione pò esse trattatu prestu.

 

In cunclusione, mentre chì e cundizioni sopra sò generalmente cunsigliate per e stanze di u servitore, hè essenziale per cunsultà e linee specifiche furnite da i fabricatori di l'equipaggiu.Puderanu avè esigenze specifiche di temperatura è umidità per i so prudutti.A rivisione regularmente è l'aghjustà e cundizioni ambientali basate nantu à i bisogni di l'equipaggiu è e metriche di prestazione assicurarà chì a sala di u servitore opera in modu efficiente è prolonga a vita di l'equipaggiu IT.

 

 

Induve si mette i sensori di temperatura è umidità in stanze di u servitore ?

U piazzamentu di i sensori di temperatura è umidità in stanze di servitori hè cruciale per ottene letture precise è assicurà e cundizioni ottimali.Eccu una guida nantu à induve pusà questi sensori:

1. Vicinu à Fonti di Calore:

 

* Servitori: Pone i sensori vicinu à i servitori, in particulare quelli cunnisciuti per pruduce più calore o sò critichi per l'operazioni.
* Alimentazione è UPS: Questi cumpunenti ponu generà calore significativu è deve esse monitoratu.

2. Ingressu è Outlet Air:

 

* Ingressi d'aria fredda: Posizionate un sensoru vicinu à l'entrata di l'aria fredda di u sistema di rinfrescamentu per misurà a temperatura di l'aria chì entra in i rack di u servitore.
* Uscite di l'aria calda: Pone i sensori vicinu à l'outlets di l'aria calda o di i scarichi per monitorà a temperatura di l'aria chì hè espulsa da i servitori.

3. Diverse altezze:

* Top, Middle, Bottom: Siccomu u calore cresce, hè una bona idea di mette sensori à diverse altezze in i rack di u servitore.Questu furnisce un prufilu di a temperatura verticale è assicura chì ùn sò micca mancati hotspots.

4. Perimetru di a stanza:

* Posizionate i sensori intornu à u perimetru di a stanza di u servitore, soprattuttu s'ellu hè una stanza grande.Questu aiuta à identificà qualsiasi spazii induve u calore o l'umidità esterni puderanu influenzà e cundizioni di a stanza.

5. Vicinu à i Sistemi di Cooling:

* Posizionate i sensori vicinu à unità di climatizazione, chillers, o altri sistemi di raffreddamentu per monitorizà a so efficienza è a so pruduzzioni.

6. Vicinu à i punti di entrata è di uscita:

* E porte o altre aperture ponu esse fonti di influenza esterna.Monitorate e cundizioni vicinu à questi punti per assicurà chì ùn anu micca affettatu negativamente l'ambiente di a sala di u servitore.

7. Luntanu da u flussu d'aria diretta:

* Mentre hè essenziale per monitorà l'aria da i sistemi di raffreddamentu, mette un sensoru direttamente in a strada di un forte flussu d'aria pò purtà à letture distorte.Posizionate i sensori in modu chì misuranu e cundizioni ambientali senza esse direttamente sbulicati da l'aria fredda o calda.

8. Redundancy :

* Cunsiderate di mette più di un sensoru in spazii critichi.Questu ùn solu furnisce una copia di salvezza in casu chì un sensoru falla, ma assicura ancu e letture più precise per mezu di e dati da parechje fonti.

9.Near Potential Moisture Sources:

Se a stanza di u servitore hà tubi, finestri o altre fonti potenziali di umidità, mette sensori di umidità vicinu per detectà ogni aumentu di i livelli di umidità prontamente.

10. Locu Centrale:

Per una vista olistica di e cundizioni di a stanza di u servitore, mette un sensoru in un locu cintrali luntanu da fonti di calore dirette, sistemi di rinfrescamentu o influenze esterne.

 

In cunclusioni, a piazza strategica di i sensori assicura un monitoraghju cumpletu di l'ambiente di a sala di u servitore.Revisate regularmente i dati da questi sensori, recalibrate cum'è necessariu, è aghjustate e so pusizioni se u layout di a sala di u servitore o l'equipaggiu cambia.U monitoraghju propiu hè u primu passu per assicurà a longevità è u rendiment ottimali di u vostru equipamentu IT.

 

 

Quanti sensori per un spaziu determinatu in stanze di u servitore?

A determinazione di u numeru di sensori necessarii per una stanza di u servitore dipende da parechji fatturi, cumprese a dimensione di a stanza, u layout, a densità di l'equipaggiu, è u disignu di u sistema di raffreddamentu.Eccu una guida generale per aiutà à decide:

1. Small Server Rooms (Finu à 500 sq. ft.)

* Almenu un sensoru per a temperatura è l'umidità vicinu à u rack principale o fonte di calore.

* Cunsiderate un sensoru supplementu s'ellu ci hè una distanza significativa trà l'equipaggiu o se a stanza hà parechje fonti di raffreddamentu o di flussu d'aria.

 

2. Sala di servitori di medie dimensioni (500-1500 sq. ft.)

 

 

* Un minimu di 2-3 sensori distribuiti uniformemente in a stanza.

* Pone i sensori à diverse altezze in a stanza per catturà variazioni di temperatura verticale.

* Se ci sò parechje rack o corridoi, cunzidira di mette un sensoru à a fine di ogni corridoiu.

 

3. Grandi Sala di Server (Sopra 1500 sq. ft.):

 

 

* Ideale, un sensoru ogni 500 sq. ft. o vicinu à ogni fonte di calore maiò.

* Assicuratevi chì i sensori sò posti vicinu à l'equipaggiu criticu, l'ingressu è l'outlet di u sistema di raffreddamentu, è e zone potenziali problematiche cum'è porte o finestri.

* Per stanze cù equipamentu d'alta densità o corridoi caldi / friddi, sensori supplementari puderanu esse necessarii per catturà variazioni accuratamente.

 

4. Cunsiderazioni spiciali

 

 

* Corridoi caldi/friddi: Se a sala di u servitore usa un sistema di cuntinimentu di corridoi caldi/friddi, mette sensori in i corridoi caldi è friddi per monitorizà l'efficienza di u cuntinimentu.

* Racks d'alta densità: Racks imballati cù equipaghji d'altu rendiment ponu pruduce più calore.Questi puderianu esse bisognu di sensori dedicati per monitorà strettamente.

* Disegnu di u Sistema di Raffreddamentu: Stanze cù più unità di raffreddamentu o disinni cumplessi di flussu d'aria puderanu bisognu di sensori supplementari per monitorizà u rendiment di ogni unità è assicurà un raffreddamentu uniforme.

5. Redundancy :

Pensate sempre à avè uni pochi di sensori extra cum'è backups o per i spazii induve suspettate prublemi potenziali.A redundanza assicura un monitoraghju cuntinuu ancu s'ellu un sensor falla.

6. Flessibilità:

Quandu a sala di u servitore evoluzione - cù l'equipaggiu chì hè aghjuntu, sguassatu, o riarrangatu - esse preparatu per reevaluate è aghjustà u numeru è a piazza di i sensori.

 

In cunclusione, mentri sti linee guida furniscenu un puntu di partenza, e caratteristiche uniche di ogni stanza di u servitore ghjucanu un rolu significativu in a determinazione di u numeru di sensori necessarii.A rivisione regularmente di e dati, capiscenu a dinamica di a stanza, è esse proattivu in l'aghjustà a cunfigurazione di monitoraghju assicurarà chì a stanza di u servitore resta in cundizioni ambientali ottimali.

 

 

Pudete ancuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di post: 23-mar-2022