Cumu migliurà u rendiment di frutti via a Soluzione IOT di temperatura è umidità?

Migliurà u Rendimentu di Frutta via Temperature and Humidity IOT Solution

 

1. Perchè hè cusì impurtante Temperature è umidità per migliurà u rendiment di frutti

Comu sapemu, a temperatura è l'umidità sò dui fattori critichi chì ponu influenzà a produzzione di frutti.Diversi tipi di frutti necessitanu diverse cundizioni di temperatura è umidità per u crescita è u rendiment ottimali.Per esempiu, i pomi necessitanu un clima frescu è umitu per cultivà, mentri l'uva necessitanu un clima seccu è caldu.

Quandu i nivuli di temperatura è umidità ùn sò micca ideali, pò purtà à una qualità di fruttu poveru, rendimentu ridutta, è ancu fallimentu di culturi.Questu hè induvesensori di temperatura è umiditàvene in utile.Allora cunsigliemu chì duvete cura assai per a temperatura è l'umidità quandu avete ancu u prughjettu di fruttu.

In u 2016, i prugrammi piloti per l'usu di l'Internet di e Cose (IoT) in l'agricultura sò partiti in ottu pruvince cù l'intruduzioni di 426 tecnulugia, prudutti è mudelli d'applicazione.Un centru di dati naziunale per l'agricultura, un subcentru di dati naziunale per a scienza è a tecnulugia agricula è 32 centri di dati pruvinciali per l'agricultura sò stati stallati, mentre chì l'applicazioni 33 di l'industria cuminciaru à funziunà.

À a fine di u 2016, più di 10 milioni di residenti campagnoli sò stati sbulicati da a miseria, ghjunghjendu à u scopu annuale.

 

Cumu migliurà a pruduzzione di frutti via a suluzione di temperatura è umidità IOT

 

L'Internet di e Cose (IoT) hè definitu cum'è una infrastruttura glubale per a sucetà di l'infurmazione, chì permette servizii avanzati interconnectendu e cose (fisiche è virtuali) basate nantu à e tecnulugie d'informazione è di cumunicazione interoperabili esistenti è in evoluzione (nova).

HENGKO sistema di cuntrollu intelligente autumàticu pò misurà a temperatura di l'aria è l'umidità, a luce, a temperatura è l'umidità di a terra è altri fattori ambientali agriculi.Sicondu i bisogni di a crescita di e piante in serra, pò cuntrullà automaticamente l'equipaggiu di cuntrollu ambientale, cum'è l'apertura di a finestra, u rolling di film, a cortina bagnata di fan, u supplementu di luce biologica, l'irrigazione è a fertilizazione, è cuntrullà automaticamente l'ambiente in a serra. L'ambienti righjunghji l'intervalli adattati per a crescita di e piante è furnisce un ambiente adattatu per a crescita di e piante.

 

 

IoT in Agriculture: Farming with the Internet of Things

A suluzione Smart Agriculture IoTtipicamente consisterà in agateway,sensoriè una piattaforma software.U gateway riceverà infurmazioni da i sensori chì puderanu esse misurà qualcosa da l'acqua, vibrazione, temperatura, qualità di l'aria, etc. A gateway alimentarà i dati registrati da i sensori à un servitore chì poi spingerà l'infurmazioni à una piattaforma di software / dashboard. per esse presentatu in modu amichevule - HENGKO vi furnisce i cumpunenti è a cumpetenza per sviluppà a vostra suluzione.

 

2.L'impurtanza di u monitoraghju di a temperatura è l'umidità in a produzzione di frutti

A produzzione di frutti dipende assai di e cundizioni ambientali, in particulare a temperatura è l'umidità.Ogni tipu di fruttu hà u so propiu inseme di esigenze per u crescita ottimali è a qualità di fruttu, è i deviazioni da queste esigenze ponu avè cunsiquenzi severi.Per esempiu, l'alte temperature pò causà frutti à maturazione troppu rapidamente, risultatu in una qualità povira o ancu prudutti spoiled.Per d 'altra banda, a bassa umidità pò causà frutti à seccu, purtendu à una riduzzione di u rendiment è a qualità.

I sensori di temperatura è umidità permettenu à l'agricultori di monitorà e cundizioni ambientali di i so culturi in tempu reale.Queste dati ponu esse aduprati per identificà i prublemi potenziali è piglià misure currettive prima ch'elli influenzanu u rendiment di i culturi.Per esempiu, se u nivellu di temperatura o umidità hè troppu altu, i agricultori ponu aghjustà i so sistemi di irrigazione è di ventilazione per mantene a gamma ottima.

 

3. Cumu a Tecnulugia IOT pò aiutà à migliurà a produzzione di frutti

A tecnulugia IOT pò piglià u monitoraghju di a temperatura è di l'umidità à u prossimu livellu, chì permette à l'agricultori di monitorà remotamente è cuntrullà u so ambiente di culturi.Utilizendu sensori di temperatura è umidità attivati ​​da IOT, l'agricultori ponu accede à e dati in tempu reale da e so culturi attraversu i so smartphones o l'urdinatori.Queste dati ponu esse aduprati per aghjustà e cundizioni ambientali remotamente, risparmiendu u tempu è i costi di u travagliu.

Inoltre, a tecnulugia IOT pò aiutà l'agricultori à identificà mudelli è tendenzi in i dati di l'ambiente di i culturi.Questa informazione pò esse usata per ottimisà e pratiche di gestione di culturi è migliurà u rendiment.Per esempiu, se i dati indicanu chì a cultura hè sempre esposta à e temperature elevate durante un certu tempu di u ghjornu, l'agricultori ponu aghjustà i so sistemi di irrigazione è di ventilazione per impediscenu questu.

 

 

4. Implementazione di un Prughjettu IOT di Sensore di Temperatura è Umidità

Per implementà un prughjettu IOT di sensori di temperatura è umidità, i agricultori anu bisognu di selezziunà i sensori ghjusti è a piattaforma IOT.I sensori industriali di temperatura è umidità sò spessu preferiti per l'applicazioni agriculi, postu chì sò pensati per sustene e cundizioni ambientali duri è furnisce misure precise è affidabili.

Una volta chì i sensori sò stallati, l'agricultori anu bisognu di cunnette à una piattaforma IOT utilizendu una rete wireless.A piattaforma IOT deve furnisce una interfaccia user-friendly per a visualizazione è l'analisi di dati.

 

Migliurate u rendiment è a qualità di e vostre culturi cù soluzioni IOT di sensori di temperatura è umidità.Cuntattateci oghjeper sapè più nantu à i nostri sensori industriali di temperatura è umidità è piattaforma IOT per l'agricultura.

 

https://www.hengko.com/

 

 

 

Tempu di post: 20-aug-2021