Quantu hè impurtante di a temperatura è l'umidità di a cantina?

cumu cuntrullà a temperatura è l'umidità di a cantina

 

Sì avete un grande stock di vinu in a vostra famiglia o avete interessatu à u vinu fermentatu in cantina, ùn pudete micca ignurà dui parametri impurtanti, a temperatura è l'umidità.

Cusì avete bisognu di sapè più dettagli nantu à a temperatura è l'umidità di a Cantina.

 

Capisce l'ambiente di a cantina

U rolu di a temperatura

Avete mai pensatu perchè ùn pudemu micca guardà cose cum'è vinu è sigari in ogni locu?A temperatura ghjoca un rolu cruciale in a cantina.Quandu hè troppu altu, u vinu pò invechjà prematuremente, è i sigari ponu secca.S'ellu hè troppu bassu, u prucessu di anziane pò rallentà à un crawl.Pensate à a temperatura cum'è Goldilocks: deve esse "solu ghjustu".

U rolu di l'umidità

L'umidità, invece, pò esse un attore secundariu, ma hè cusì impurtante.A bassa umidità pò fà chì i tappi si seccanu è si riducenu, permettenu l'aria in a buttiglia è spoiling u vinu.Per i cigars, pò causà à esse fragili è perde i so olii essenziali.Imagine un pezzu di pane lasciatu fora nantu à u bancu di a cucina;senza l'umidità ghjusta, u vostru vinu è i sigari puderanu finisce cum'è stale.

 

L'ingredienti di u vinu russu sò assai cumplessi.Il s'agit d'un vin fruité produit par fermentation naturelle.Contene più di 80% u sucu d'uva, è l'alcolu pruduciutu da a fermentazione naturali di u zuccheru in uva, in generale 10% à 13%.Ci hè più di 1000 tipi di sustanzi chì restanu, più di 300 tipi di più impurtanti.U vinu hè assai sensibile à e cundizioni ambientali, pruvucarà u deterioramentu di u vinu se l'ambiente ùn hè micca eccellente.Cum'è perde u gustu, u culore è altre caratteristiche.

U più preoccupatu hè u cambiamentu bruscu di temperatura è umidità.Dunque, hè vitale per mantene a temperatura in a cantina.Hè per quessa chì a cantina di solitu sottu à a terra mantene chjusa,

impedisce l'influenza di a temperatura esterna.Ma, u simplice isolamentu di una cantina ùn hè micca abbastanza per assicurà a sicurità di i nostri vini.U cuntrollu di a temperatura custante interna hà bisognu di un monitoru longu è cù l'aiutu di altri metudi tecnichi.U intervallu ideale di temperatura constante di a cantina hè secondu u tipu di vinu.Ma hè dispunibule da -10 ℃ à 18 ℃.

 

Impattu di a temperatura è l'umidità nantu à l'articuli almacenati

Effettu nantu à u vinu

1. Spurgatura di vinu

Quandu a temperatura in una cantina diventa troppu alta, u vinu pò principià à "coccu", purtendu à sapori è aromi flat.Ùn metterebbe micca una bistecca prima in u microonde, nò ?In listessu modu, ùn deve micca lascià chì u vostru vinu si surriscalda.

2. Cundizioni ottimali per u vinu

Per u vinu, a temperatura ideale di cantina hè trà 45 ° F - 65 ° F (7 ° C - 18 ° C), è l'umidità perfetta hè di circa 70%.Quandu si batte sti segni, dà à u vostru vinu a megliu chance di invechjarà grazia.

 

Impattu nantu à i sigari

1. Cigars secchi

A bassa umidità pò asciucà i sigari, purtendu à una sperienza di fumà dura, calda è spiacevole.Foto di fumà un pezzu di legnu seccu.Ùn hè micca ideale, nò?

2. Cundizioni ottimali per i sigari

Per i sigari, una temperatura di cantina trà 68 ° F - 70 ° F (20 ° C - 21 ° C) è un livellu di umidità trà 68% - 72% hè ideale.Queste cundizioni mantenenu a qualità è u prufilu di sapori di i sigari, chì vi permettenu di gode di elli cum'è u fabricatore hà pensatu.

 

A temperatura di l'almacenamentu è a temperatura quandu si tastà u vinu sò tramindui impurtanti.Ùn solu fà chì l'aroma spedisce cumplettamente, ma ancu in u gradu di equilibriu di u gustu, ancu ottene u megliu se tastà u vinu à a temperatura adatta.

Ci sarà a temperatura di beie differente secondu u tempu di conservazione di u vinu, dolcezza è altri elementi.

 

Avà, pensu chì avete da capisce chì a temperatura hè assai impurtante per u almacenamentu è u beie di vinu.Cum'è quì sottu, ampararemu nantu à l'umidità.

 

图片1

 

Regulazione di a temperatura è l'umidità di a cantina

1.Cellar Cooling Systems

Per mantene a temperatura in una cantina

, pudete avè bisognu à investisce in un sistema di rinfrescante di cantina.Questi sistemi funzionanu cum'è climatizzatori, mantenendu a temperatura constante è ideale per i vostri articuli almacenati.Ricurdativi, a coherenza hè chjave!

2. Umidificatori

Avà, u cuntrollu di l'umidità pò esse un pocu complicatu.In parechji casi, un umidificatore di cantina pò esse necessariu.Questi dispositi travaglianu per aumentà i livelli di umidità, impediscendu chì i vostri tappi si seccanu è i vostri sigari da esse fragili.Hè cum'è furnisce una piccula oasi per i vostri preziosi beni!

3. Prublemi di temperatura è umidità cumuni di a cantina

Alta Temperature

Allora chì succede se a vostra cantina hè troppu calda?U vinu puderia turnà à l'acitu, è i sigari puderanu esse stanchi è perde u so sapori.Ùn vulete micca chì a to cantina si trasformi in un desertu, nò ?

4. Umidità bassa

À l'altra parte di u spettru, chì si a vostra cantina diventa troppu secca?I tappi di vinu puderanu strincà è lasciate in l'aria, spoiling the wine.I sigari puderanu diventà secchi è fragili, purtendu à una spirienza di fumà spiacevoli.Picture cracking una foglia di caduta croccante, hè ciò chì a bassa umidità pò fà à i vostri sigari.

 

 

A buttiglia hè sigillata è u vinu ùn hè micca espunutu à l'ambienti esterni.In fatti, a buttiglia hè sigillata da u sugheru chì hè sensibile à l'umidità.Se l'umidità hè troppu bassu, u cork s'asciucà è perde a so elasticità, risultatu in un sigilamentu menu efficace di u cork.U vinu sguasserà è evaporarà o l'ossigenu s'infilarà in a buttiglia.Se l'umidità hè troppu alta, u muffa pò esse formate nantu à u cork è l'etichetta, chì affettanu l'apparenza di u pruduttu.L'umidità ideale hè trà 55% à 75%.

Pudemu aduprà u logger di dati wireless di temperatura è umidità per monitorizà a variazione di a temperatura è l'umidità di a cantina.

HENGKO HK-J9AJ100 seriale è HK-J9A200 serie di data logger di temperatura è umidità adopta un sensore d'alta precisione per misurà a temperatura è l'umidità.Pò arregistrà automaticamente è salvà e dati secondu i vostri intervalli di cunfigurazione.U so software intelligente di analisi di dati è gestione di dati furnisce un longu tempu è prufessiunali di misurazione di temperatura è umidità, registrazione, allarmante, analisi ... per risponde à e esigenze di diverse applicazioni di occasioni sensibili à a temperatura è l'umidità.

I nostridata loggercù un aspettu squisitu, faciule da portà è stallà.A so capacità massima hè 640000 dati.Hà una interfaccia di trasportu USB per cunnette l'urdinatore, cù u software Smart Logger pò scaricà a carta di dati è rapportu.

 

Enregistreur sans fil de température et d'humidité -DSC 7068

 

 

FAQs

 

1. Chì hè a temperatura ideale per una cantina ?

 

A temperatura ideale per una cantina hè tipicamente trà 45 °F - 65 °F (7 °C - 18 °C).Questa gamma hè cunsiderata ottimale perchè permette à u vinu di invechjarà bè senza risicu di oxidazione prematura o degradazione.Tuttavia, hè essenziale per ricurdà chì a cunsistenza hè chjave in a temperatura di a cantina.I fluttuazioni ponu causà espansione è cuntrazione di u vinu è l'aria in a buttiglia, putenzialmente dannendu u sigillu di cork è purtendu à spoilage.

 

2. Chì ghjè u nivellu di umidità perfetta per u vinu di almacenamentu ?

L'umidità perfetta per u vinu hè di circa 70%.Stu livellu di umidità aiuta à mantene u cork in una cundizione ottima, impediscendu di secca.Un cork seccu pò sminuisce è permette à l'aria di infiltrassi in a buttiglia, purtendu à l'ossidazione chì pò arruvinà u vinu.In ogni casu, troppu umidità pò purtà à a crescita di muffa è danni à l'etichetta.Dunque, mantene un livellu di umidità equilibratu hè cruciale.

 

3. Chì cundizioni sò megliu per almacenà cigars in una cantina ?

Per almacenà i sigari in una cantina, una temperatura trà 68 ° F - 70 ° F (20 ° C - 21 ° C) è un livellu di umidità trà 68% - 72% hè cunsideratu ideale.Queste cundizioni assicuranu chì i sigari mantenenu a so integrità strutturale è u prufilu di sapori ottimali.L'umidità troppu bassa pò fà chì i cigars si seccanu è diventanu fragili, mentre chì troppu altu pò prumove a crescita di muffa è l'infestazione di scarabeci di cigar.

 

4. Perchè hè impurtante l'umidità in una cantina ?

L'umidità ghjoca un rolu significativu in cantine, in particulare quelli chì sò usati per almacenà u vinu è i sigari.Aiuta à mantene a qualità di l'articuli almacenati è allargà a so vita.Per u vinu, un nivellu d'umidità propiu impedisce chì u cork si secca è lascià l'aria in a buttiglia, chì pò sguassate u vinu.Per i cigars, l'umidità adatta impediscenu di siccà è mantene l'olii chì cuntribuiscenu à u so sapori.

 

5. Pò esse usatu un climatizzatore regulare in una cantina ?

Mentre puderia esse tentatore di utilizà un climatizzatore regulare in una cantina, ùn hè micca spessu cunsigliatu.L'aria condizionata rigulari sò pensati per rinfriscà l'aria è caccià l'umidità, chì pò esse risultatu in un ambiente di cantina troppu seccu per un almacenamentu ottimali di vinu è sigaru.Invece, i sistemi di rinfrescamentu di cantina specializati, pensati per mantene una temperatura stabile senza drasticamente abbassà l'umidità, sò generalmente l'opzione megliu.

 

6. Cumu possu regulà l'umidità in a mo cantina ?

A regulazione di l'umidità in una cantina pò esse ottenuta per diversi mezi.Utilizà un umidificatore pò aiutà à aumentà i livelli di umidità si sò troppu bassu.Per i cantine cù umidità naturalmente alta, una bona ventilazione è insulazione pò aiutà à prevene l'accumulazione di umidità eccessiva.Inoltre, l'usu di un igrometru pò aiutà à monitorà i livelli di umidità è fà l'aghjustamenti cumu necessariu.

 

7. Chì succede si a temperatura in a mo cantina hè troppu alta o troppu bassa ?

Se a temperatura in a vostra cantina hè troppu alta, pò purtà à l'anzianu prematuru di u vinu è l'asciugatura di i sigari.À u cuntrariu, se a temperatura hè troppu bassu, u prucessu di anziane di u vinu pò rallentà significativamente, è i sigari ponu esse troppu umidi.I dui scenarii ponu impactà negativamente a qualità è u gustu di i vostri articuli almacenati.

 

 

Sè vo circate di creà l'ambiente di cantina perfettu o cercate cunsiglii prufessiunali nantu à a temperatura

è u cuntrollu di l'umidità, HENGKO hè quì per aiutà.A nostra squadra di sperti sò dispunibuli per risponde à ogni dumanda è

furnisce una guida adattata à i vostri bisogni specifichi.Ùn lasciate micca u vostru vinu preziosu è i sigari soffrenu per via di l'impropriu

cundizioni di almacenamentu.Cuntattateci oghje àka@hengko.comper una cunsultazione.Ricurdativi, criendu una cantina ideale

L'ambiente hè un investimentu in a qualità è u piacè di a vostra cullezzione.Cuntattateci avà è pigliate

u primu passu per ottene a cantina perfetta !

 

 

 

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

 

https://www.hengko.com/


Tempu di Postu: 16-Jan-2021