Attività di a squadra HENGKO 丨Aprile hè u ghjornu più bellu in u mondu

U bellu aprili hè a megliu stagione per l'escursione. Per arricchisce a vita culturale di l'impiegati è rinfurzà a cuesione di a squadra di a cumpagnia, avemu tenutu l'attività di dui ghjorni.

 

Primu ghjornu: Operazioni di campu CS Indoor + Dapeng Ancient City + BBQ nantu à a spiaggia

Secondu ghjornu: u museu geologicu visitatu + 007 stanza di fuga

 

In l'operazioni di campu CS, avemu divisu in dui squadre.Cù u stimulus contru, ùn simu micca solu i culleghi, ma ancu i camaradi d'arme, marchendu versu u scopu di a vittoria!

图片1

图片2

Dapeng Ancient City, o Dapeng Fortress, si trova in Longgang District, Shenzhen, Pruvincia di Guangdong.Ghjucà in a cità antica di Dapeng, pudemu liberà a nostra pressione è sentu guariscenza.

图片3

图片4

L'unità hè forza.In a costa, avemu urganizatu u tiru di a guerra.Cum'è torna à i ghjorni di a scola quandu u ghjornu di u sport.In l'acclamazioni di rifornimentu, u quartu gruppu hà vintu à a fine.

图片5

U tempu passava cusì prestu.Dopu à a cumpetizione intensa, hè ghjuntu u BBQ fantasticu.

图片6

Avemu assistitu à u museu geologicu in u sicondu ghjornu.Dentru, e forme sò diverse, è l'esibizioni di giada di strane pietre è di giada anu allargatu i nostri orizonti è arricchitu u nostru mondu spirituale.

图片1

Inconsciente, l'attività di custruzzione di u gruppu hè ghjunta à a fine, i dui ghjorni eranu assai brevi, ma in questu pocu tempu, i boni ricordi trà i culleghi sò permanenti.Avemu ghjucatu inseme, viaghjà inseme, barbecue inseme, è ghjucatu cù l'acqua inseme.U tempu felice ferma in i nostri cori per sempre.

 图片2

https://www.hengko.com/

 

 


Tempu di Postu: Apr-29-2021