Sistema di gestione di a catena di friddu di sangue HENGKO - consegna u "Love"

Sistema di Gestione di a Catena Fridda di Sangue Per Sensore di Temperatura è Umidità

 

Cumu assicurà u funziunamentu nurmale di u sistema di gestione di a catena fredda di sangue

 

U ghjornu mundiale di u donatore di sanguesi svolge ogni annu u 14 di ghjugnu.Per u 2021, u slogan di u ghjornu mundiale di u donatore di sangue serà "Dà sangue è mantene u mondu battendu".L'obiettivu hè di sensibilizà glubale nantu à a necessità di sangue è prudutti di sangue sicuri per a trasfusione è di a cuntribuzione critica chì i donatori di sangue voluntarii è micca pagati facenu à i sistemi di salute naziunali.U ghjornu furnisce ancu l'uppurtunità di chjamà à l'azzione à i guverni è l'autorità sanitarie naziunali per furnisce risorse adatte è mette in piazza sistemi è infrastrutture per aumentà a cullizzioni di sangue da i donatori di sangue vuluntarii, micca remunerati.

 

Assicurà u funziunamentu normale di i sistemi di gestione di a catena di friddu di sangue hè cruciale per mantene a qualità è a sicurità di i prudutti di sangue.Un sistema di catena di friddu ben mantenutu aiuta à prevene a degradazione di i prudutti di sangue è minimizza u risicu di crescita bacteriana, chì pò causà danni à i pazienti.

Per assicurà u funziunamentu normale di u sistema di gestione di a catena di friddu di u sangue, i seguenti passi deve esse pigliatu:

1. Mantenimentu regulare

U mantenimentu regulare hè essenziale per assicurà u funziunamentu propiu di u sistema di a catena di friddu.Questu include a pulizia, l'ispezione è a prova di l'equipaggiu nantu à una basa regulare.Ogni equipaggiu dannatu o difettu deve esse riparatu o rimpiazzatu immediatamente per prevene ogni disturbu à a catena di friddu.

2. Monitoring Temperature

U monitoraghju di a temperatura hè criticu per mantene l'integrità di i prudutti di sangue.A temperatura di l'unità di almacenamentu deve esse monitorata continuamente cù data loggers o sistemi di monitoraghju remoti.Ogni deviazione da a gamma di temperatura cunsigliata deve esse immediatamente signalata, è l'azzione currettiva deve esse presa.

3. Manipulazione propria

A manipulazione curretta di i prudutti di sangue hè essenziale per mantene a catena di friddu.Tuttu u persunale deve esse furmatu nantu à e prucedure di manipulazione adattate per i diversi prudutti di sangue.Questu include a manipulazione, u almacenamentu è u trasportu di i prudutti di sangue.

4. Conservazione di i registri

A conservazione precisa di i registri hè essenziale per assicurà a sicurezza è a qualità di i prudutti di sangue.I registri devenu esse manteni per u monitoraghju di a temperatura, u mantenimentu è e prucedure di manipulazione.Questi registri duveranu esse facilmente accessibili è manteni aggiornati.

In cunclusioni, assicurendu u funziunamentu normale di i sistemi di gestione di a catena di friddu di sangue hè cruciale per mantene a sicurità è a qualità di i prudutti di sangue.U mantenimentu regulare, u monitoraghju di a temperatura, a manipulazione curretta è a conservazione precisa di i registri sò essenziali per mantene a catena di friddu.Facendu questi passi, i banche di sangue è e strutture sanitarie ponu assicurà a sicurezza è l'efficacità di i prudutti di sangue per i pazienti.

 

 Sistema di gestione di a catena di friddu di sangue HENGKO - consegna u "Love"

 

I cumpunenti di i globuli rossi sò tenuti à una temperatura di + 2 ° C à + 6 ° C durante u trasportu.In l'absenza di cuntenituri refrigerati, i pacchetti di ghiaccio deve esse posti sopra à i sacchetti di sangue.U ghjacciu ùn deve esse permessu di entra in cuntattu direttu cù u sangue, postu chì i globuli rossi in cuntattu cù u ghjacciu pò esse congelate è emolizzate.I platelets sò trasportati à + 20 ° C à + 24 ° C è u plasma à -18 ° C o sottu, o altrimenti ci deve esse abbastanza pacchi di ghiaccio in a scatula fridda per mantene in u statu congelatu durante u trasportu, per mantene i fatturi di coagulazione labile.

 

Sistema di a catena fredda di sangue

 

HENGKO sistema di gestione di a catena di friddu di sangueassicurà un almacenamentu sicuru di i prudutti biològichi cum'è u sangue congelatu, i prudutti di sangue, i campioni di teste, etc. Pò esse usatu in carrettu di donazione di sangue, centru di donazione di sangue, banca di sangue, cumpagnie Pharmaceutical, CDC, Frigoriferi in u centru di sangue è cusì.Stu sistema adopta a tecnulugia di cumunicazione wireless di u modulu 4G di trè rete è u protocolu di cumunicazione sviluppatu indipindente trà hardware è piattaforma cloud, chì ponu realizà a trasmissione di dati di distanza illimitata trà u terminal di monitoraghju è u terminal di trasmissione, è pò sustene l'operazione è l'usu indipendenti. sottu a cundizione di senza putenza è senza rete.Hà u vantaghju di un rendimentu eccellente, u cunsumu d'energia bassu, a rete di grande scala, etc. A piattaforma di nuvola pò mandà infurmazioni d'alarma per mezu di missaghju, e-mail, APP informà è WeChat Mini Program informa.

HENGKO sanguesistema di gestione di a catena di friddupò risolve a grande carica di travagliu di u monitoraghju manuale di u persunale, chì porta una carica più grande à a gestione di stazioni di sangue;L'equipaggiu di a catena di friddu hè spargugliatu, diversu è grande in numeru, è ùn pò micca esse sistematicamenti gestionati;a surviglianza di a temperatura è di l'umidità ùn pò esse realizatu in tempu.Cunduce à prublemi cum'è "deteriorazione" di sangue è scrapping.A sicurezza di trasfusione di sangue hè sempre stata una preoccupazione chjave.U sistema di surviglianza di a catena di friddu di u sangue hè di assicurà a sicurezza è l'efficacità di u sangue da i donatori à e trasfusioni, guarantisci a qualità di u sangue, riduce a freccia di rifiutu di sangue, salve vite, è lasciate chì u mondu cuntinueghja à batte.

 

 

Per assicurà a sicurità è a qualità di i prudutti di sangue, hè essenziale per mantene un sistema di gestione di a catena di friddu chì funziona bè.

I banche di sangue è e strutture sanitarie ponu aiutà à prevene a degradazione di i prudutti di sangue è minimizzà u risicu di dannu à i pazienti.

Don't wait - ensure the normal operation of your blood cold chain management system today!  Contact HENGKO by email ka@hengko.com

manderemu u più prestu cù u megliusensor di temperatura è umiditàsuluzione per u sistema di gestione di a catena di friddu di sangue.

 

https://www.hengko.com/

 

 


Tempu di Postu: Aug-04-2021