Sapete l'effettu di u sensoru in l'automatizazione industriale muderna?

Applicazione di sensori per l'automatizazione industriale

 

U sensoru hè statu largamente utilizatu in l'automatizazione industriale muderna.Sicondu statistiche di l'istituzioni pertinenti, in a scala generale di u mercatu di i prudutti di sensori di a Cina in 2015, l'industrii ligati à i machini anu cuntatu a maiò parte di a quota di u mercatu, cù l'istituti di ricerca chì cuntavanu solu 0,3%, è altri OEM chì cuntanu 17,2%, etc. Ci hè parechje sensori utilizati in l'industria di a fabricazione meccanica, chì sò usati per misurà variàbili in parechji prucessi di fabricazione, cum'è a temperatura, u livellu di liquidu, a pressione, u flussu, etc. Misura di pruprietà elettriche è quantità fisiche, è ancu i sensori tradiziunali di prossimità / pusizioni. .

 

2

 

Amparamu nantu à u tipu di sensori!

Sensore di temperatura è umidità 

Comparatu cù altri sensori, u sensoru di temperatura è umidità hè u sensoru più familiar.In più di u campu industriale, hè ancu largamente utilizatu in l'agricultura, l'industria chimica, a ricerca civile, a ricerca scientifica, l'aerospaziale è altri campi.L'umidità è a temperatura sò fatturi ambientali impurtanti chì affettanu parechji posti in l'industria.Parechje misurazioni di machining o calibrazione d'alta precisione anu esigenze elevate per a temperatura è l'umidità, è a temperatura è l'umidità inadatta affettanu u rendiment di precisione di u pruduttu.

Sensore di temperatura è umidità industrialehè più strettu di u sensoru generale di temperatura è umidità.HENGKOtrasmettitori di temperatura è umiditàpò esse cumminati è cunnessi cù altre integrazione di u sistema di surviglianza ambientale, per ottene u cuntrollu è u cuntrollu remoto automaticu.

 

HENGKO-Filtre à air résistant à haute température DSC_4869

In più di trasmettitore, HENGKOSoluzione IOT di temperatura è umiditàfurniscetuttu u prucessuMonitoraghju di dati RH/T per grandi fabbriche è trasfurmazioni meccaniche.Supporta in linea, magazinu, statistiche, alarme, analisi di rapporti, trasmissione di dati remoti è caricamentu automaticu di dati à a piattaforma cloud.

 

 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021