A misurazione di u puntu di rugiada hè assai impurtante in l'asciugatura di plastica

A misurazione di u puntu di rugiada hè assai impurtante in l'asciugatura di plastica

Misurazione di u puntu di rugiada in l'asciugatura di plastica

 

A misurazione di u puntu di rugiada hè assai impurtante in l'asciugatura di plastica

 

Chì ci hè a caratteristica di plastica?

U plasticu hè un polimeru sinteticu altamente moleculare chì pò esse modellatu arbitrariamente in prudutti di diverse forme.I termoplastici ùn sò micca sottumessi à u cambiamentu chimicu in a so cumpusizioni quandu si riscaldanu è cusì ponu esse mudificati ripetutamente.Esempii include polietilene (PE), polipropilene (PP), polistirene (PS) è cloruru di polivinile (PVC).

I buttigli di plastica chì spessu bevemu, cum'è l'acqua in bottiglia è e bevande sò fatti di PET.U prucessu di fabricazione di buttigli di plastica include:

①Allungamentu di a Preforma

②Allungamentu di a Preforma

③ Raffreddamentu è Trimming.

U rinfrescante hè impurtante per u prucessu di fabricazione di buttigli di plastica.U puntu di rugiada di l'aire più bassu, a viscosità hè alta, è vice versa.

A forza di PET influenzerà a viscosità.A buttiglia di plastica hè facilmente rotta quella fatta di animali di menu viscosità.

 

HENGKO Sensor di puntu di rugiada

 

Perchè a misurazione di u puntu di rugiada hè cusì impurtante in a produzzione plastica?

In breve, avemu da dì, a misurazione di u puntu di rugiada hè assai impurtante in i sistemi di siccazione per a produzzione di plastica, perchè aiuta à assicurà chì u plasticu chì hè seccu hè cumplettamente liberu di umidità.
Perchè s'ellu ci hè umidità in u plasticu, pruvucarà assai prublemi, cumpresa a forza ridutta è a durabilità, a qualità ridutta di i prudutti finiti, è ancu i difetti, cum'è cracks è warping.

 

Allora Perchè sapè chì a misurazione di u puntu di rugiada hè assai impurtante?

In fatti, a maiò parte di i pruduttori di plastica è i prucessori anu sempre aduprà diversi metudi per asciucà i plastichi, cum'è secadori d'aria calda, secadori adsorbenti è secadori à vacuum.In ogni casu, di solitu, solu solu appiccà u calore o utilizendu un dessicante cum'è u gel di silice pò esse micca abbastanza per sguassà completamente l'umidità da u plasticu.Questu hè u metudu ùn hè micca currettu, perchè u cuntenutu di umidità in u plasticu ùn hè micca solu affettatu da u metudu di siccà, ma ancu da e cundizioni ambientali cum'è a temperatura è l'umidità.cusì significa, avemu bisognu di sapè esattamente quantu umidità hè sempre in i materiali plastichi.

Avemu cuminciatu à utilizà un tester di puntu di rugiada per determinà u cuntenutu di umidità in l'aria circundante, chì pò avè un impattu maiò nantu à u prucessu di secca di plastica.U puntu di rugiada hè a temperatura à a quale u vapore d'acqua in l'aria principia à cundensà in un liquidu.Misurendu u puntu di rugiada, i pruduttori di plastica ponu assicurà chì l'ambienti di siccà hè abbastanza seccu per sguassà completamente l'umidità da u plasticu.

In ogni casu, se u valore di u puntu di rugiada hè troppu altu, l'umidità pò ancu esse presente in u plasticu ancu dopu chì u plasticu hà passatu per u prucessu di siccà.Cusì pò purtà à difetti, perdita di forza è durabilità ridutta in u pruduttu finitu.Ma se pudete assicurà chì u puntu di rugiada hè abbastanza bassu, u plasticu serà completamente liberu di umidità, chì vi permette di pruduce un pruduttu d'alta qualità è durable.

In riassuntu, a misurazione di u puntu di rugiada hè essenziale in u prucessu di siccazione di plastica, perchè ci aiuta à assicurà chì u plasticu chì hè seccu hè cumplettamente senza umidità, chì hè critica per a qualità è a durabilità di u pruduttu finitu.

 

 

Dunque,trasmettitore di puntu di rugiadahè vitale per l'industria di l'iniezione plastica.U trasmettitore di u puntu di rugiada HENGKO HT608 hè adattatu per l'installazione in sistemi di aria compressa è pipeline cù una pressione di funziunamentu finu à 8 bar è misuranu precisamente a temperatura di u puntu di rugiada finu à 60 ℃ ~ 80 ℃ (-76- 176 ° F). altru trasmettitore di puntu di rugiada,serie HT608cù a funzione di registrazione di dati (65000 dati) è a nostra sonda intercambiabile pò esse facilmente sguassata è rimpiazzata cù una nova senza avè bisognu di aghjustà u trasmettitore, chì permette una recalibrazione faciule è rapida di u trasmettitore.Hè un ideale per l'applicazione OEM.

HENGKO - Piattaforma di monitoraghju di temperatura è umidità -DSC 7286

Siccomu i prucessi di produzzione industriale diventanu sempre più esigenti, i requisiti per u trattamentu di l'aria compressa è i prucessi di essiccazione sò ancu in crescita.U trasmettitore affidabile di u puntu di rugiada HENGKO hà u vantaghju di u tempu di risposta veloce (1s), di una bona stabilità à longu andà è di un errore quasi zero chì assicura chì tuttu u prucessu di produzzione scorri liscia è salvaguardendu un altu livellu di qualità di u produttu.

 

https://www.hengko.com/

 


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021