Perchè a misurazione di u puntu di rugiada in l'aria cumpressa hè assai impurtante

Misurazione di u puntu di rugiada per l'aria cumpressa

 

I sistemi di l'aria cumpressu sò spessu usati in i prucessi di fabricazione industriale per u rinfrescante, u riscaldamentu, u mantenimentu di l'equipaggiu, è l'operazione di l'uttellu.

Allora perchè a misurazione di u puntu di rugiada in l'aria cumpressa hè assai impurtante?

Perchè In a pruduzzione di l'aria compressa, u subproduttu inevitabbile hè u vapore d'acqua, chì si condensa nantu à u sistema di compressore d'aria o cumpunenti di prucessu supplementari.

Ancu s'è una piccula quantità di umidità pò esse presente in sistemi di aria compressa, l'accumulazione di grandi quantità di condensazione pò dannà i sensibili.

equipamentu è riduce a qualità di i prudutti finiti.In stu riguardu, surviglianza di u puntu di rugiada aria cumpressu hè cruciale per assicurà a vita di serviziu di a macchina è

standardizazione di a qualità di u produttu.

 

Ma Eccu6 PuntiAvete bisognu di sapè nantu à a misurazione di u puntu di rugiada in l'aria compressa, spergu chì serà utile.

Primu,Chì ghjè u puntu di rugiada di u sistema di l'aria compressa?

U puntu di rugiada di un sistema di compressore d'aria hè a temperatura à a quale u vapore d'acqua si condensa in liquidu à a stessa velocità di l'evaporazione.

À questa temperatura, l'aria compressa hè saturata cumplettamente è ùn pò più mantene u vapore d'acqua.Per l'operatori industriali chì fabricanu cù

sistemi di aria compressa, i punti di rugiada deve esse monitoratu in permanenza per impediscenu danni à l'instrumentu è minimizzà a contaminazione di u prucessu.

 

 

Sicondu,U puntu di rugiada hè misuratu in gradi?

Adupràu trasmettitore di u puntu di rugiada per misurà a temperatura di u puntu di rugiada di l'aria compressa in gradi Fahrenheit.

Per a maiò parte di i sistemi, a temperatura di u puntu di rugiada di l'aria resta in u intervalu di 50 °F à 94 °F.À questa temperatura, l'acqua suspesa in l'aria precipita è cumencia à cullà nantu à i cumpunenti di u compressore.

Se leghjite accuratamente,i sensori di u puntu di rugiadapermetterà à l'operatore di implementà diversi metudi di eliminazione di l'acqua è mantene l'integrità di a so macchina.

 

Terzu,Perchè u puntu di rugiada hè impurtante in l'applicazioni di l'aria compressa?

Mantene l'umidità à un certu livellu hè criticu per mantene a funzione di l'equipaggiu industriale sensitivu.Se ùn hè micca cuntrullata, l'umidità di l'aria compressa à u so puntu di rugiada pò causà corrosione meccanica di metalli, chì porta à fallimenti costosi di u sistema è guasi di mantenimentu.

Inoltre, l'umidità eccessiva in l'aria compressa furnita à i prucessi industriali pò influenzà negativamente a qualità di u produttu.L'accumulazione di vapore d'acqua pò trasferisce impurità cum'è polvera è battìri à i prucessi sensibili di l'alimentariu è di a fabricazione di droghe, facendu micca sicuri per esportà è manghjà.

L'impattu avversu di i danni di l'umidità nantu à i sistemi di compressori d'aria hè per quessa chì tutti l'operatori devenu monitorà strettamente a saturazione di l'acqua in i so sistemi d'aria.

 

Quartu,U puntu di rugiada è a relazione di pressione

Ci hè una relazione ovvia trà u puntu di rugiada in quale l'aria compressa righjunghji a saturazione è a pressione di a pressione di trasmissione.Per ogni gasu, l'aumentu di a pressione risulta in un aumentu currispundente di u puntu di rugiada.Una seria di calculi è trasfurmazioni sò realizati manualmente o utilizendu un software chì predice accuratamente i punti di rugiada di l'aria è aiuta l'operatore à sviluppà protokolli di deumidificazione adattati.Umisuratore di temperatura è umidità manualedi Hengko pò cunvertisce automaticamente i dati di temperatura è umidità rilevati in u valore di u puntu di rugiada, chì hè convenientu per a visualizazione in tempu reale.

metru di puntu di rugiada HENGKO

Quintu,Chì ghjè a diffarenza trà u puntu di rugiada è u puntu di rugiada di pressione ?

In pratica, i termini "puntu di rugiada" è "puntu di rugiada di pressione" sò spessu usati in modu intercambiable.Tuttavia, sta alternativa ùn hè micca precisa.U puntu di rugiada hè a temperatura à a quale l'aria righjunghji a saturazione à a pressione atmosferica, mentre chì u puntu di rugiada di pressione hè definitu cum'è u puntu di rugiada di un gasu misuratu à a pressione sopra a pressione atmosferica normale.

 

Sestu,Cumu misurà u puntu di rugiada in l'aria cumpressa

U puntu di rugiada di l'aria compressa pò esse misurata cù precisione cù strumenti di puntu di rugiada apposta per questu scopu.

1.) Selezzione Strumenta

U primu passu in a valutazione di u puntu di rugiada hè di sceglie un appropritatuStrumentu di misurazione di u puntu di rugiada.Per evità errori di misurazione, l'operatore deve cumprà l'equipaggiu più adattatu à a so unità di cumpressione d'aria.Sceglite secondu u intervallu di u puntu di rugiada chì avete bisognu di misurà.Sè avete bisognu di un metru di puntu di rugiada in a gamma di -60 ℃-60 ℃, pudete sceglieHT-608 Misuratore digitale di umidità è temperatura, chì hà i vantaghji di alta precisione, misurazione precisa è cunsumu d'energia bassu.U trasmettitore di u puntu di rugiada di l'aria cumpressa hè compactu è resistente à l'alta pressione, è pò esse installatu in a pipeline o in l'output di gasodu per a misurazione.

HT608 Sensore di puntu di rugiada per aria compressa_01

2.) Capisce i cambiamenti in e caratteristiche di pressione di u strumentu

Certi sensori di u puntu di rugiada sò adattati per misurà a saturazione di l'acqua à a pressione atmosferica, mentre chì altri furniscenu letture di u puntu di rugiada più precisamente à pressioni operative più elevate.In novu, deve selezziunà u dispusitivu di misurazione ghjustu basatu nantu à e caratteristiche di pressione di u sistema di l'aria compressa per assicurà i risultati più precisi.

3.) a stallazione di sensor currettu

U kit d'installazione di u sensoru di u puntu di rugiada vene cun struzzioni specifiche per una stallazione curretta.A seguita di e linee guida di u fabricatore quandu si stallanu sensori di u puntu di rugiada aiuterà à assicurà a so funzione ottima.

4.) temperatura di u puntu di rugiada nitrogenu

A causa di a so inerzia, u nitrogenu pò esse usatu in una varietà di prucessi industriali, cumprese i prucessi di lavaggio di l'equipaggiu.L'azotu gaseoso chì passa per u sistema o u prucessu eliminà in modu efficace l'acqua è l'ossigenu senza alterà alcuna reazzione chimica critica.A temperatura di u puntu di rugiada di l'azotu seccu hè di solitu circa -94 ° F.

 

Pudete ancuMandateci un emailDirettamente cum'è Segui:ka@hengko.com

Riturnaremu cù 24 ore, grazie per u vostru paziente!

 

 

 

 

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 20-May-2022