Sistema di Monitoraghju di a Catena Fridda per Assicurà a Sicurezza di Vaccine Covid-19

Sistema di Monitoraghju di a Catena Fridda per Assicurà a Sicurezza di Vaccine Covid-19

Sistema di Monitoraghju di a Catena Fridda per Assicurà a Sicurezza di Vaccine Covid-19

 

Cume u Sistema di Monitoraghju di a Catena Fridda per assicurà a Sicurezza di a Vaccina Covid-19?

Cina hà annunziatu l'appruvazioni di vaccini inattivati ​​di COVID-19 per l'usu d'urgenza in i zitelli di età trà 3-17 anni. L'annunziu hè statu fattu da a Cummissione Naziunale di Salute di u paese, a radiodiffusione publica cinese CGTN hà dettu.Finu à avà, a Cina hà appruvatu trè vaccini cumpresi Sinovac è Sinopharm chì sò stati ancu appruvati da l'Organizazione Mondiale di a Salute.

Sinovac Biotech Ltd.SVA,hà dettu u marcuri chì un prucessu clinicu di Fase 1/2 di a so vacuna COVID-19 in i zitelli è l'adulescenti trà l'età di 3 è 17 anni hà dimustratu chì u colpo hè sicuru è hà pruduttu una forte risposta di anticorpi, secondu unstudiàpublicatu u luni in a rivista medica The Lancet Infectious Diseases.

 

Chunmiao Action ∣HENGKO vaccine sistema di monitoraghju di temperatura è umidità di a catena di friddu

 

I vaccini sò sustanzi biologichi sensittivi chì ponu perde a so putenza è l'efficacità si sò esposti à temperature (calore è / o fretu) fora di a gamma di temperatura necessaria per u pruduttu specificu (vale à dì, temperature ultra-basse o congelate) o quandu sò esposti à a luce. .Le vaccin devait être expédié à des températures comprises entre -80°C et -60°C (-112°F et -76°F), ne pouvait être conservé qu'à -20°C (-4°F) dans un congélateur normal. duie simane, è i fialetti micca aperti ponu esse almacenati solu à una temperatura frigorifera trà 2-8 ° C per cinque ghjorni, prima di esse utilizati o gettati.

HENGKO vaccine CDC sistema di surviglianza di a catena di fridduhè a chjave di successu per u trasportu è u almacenamentu di a vacuna COVID-19.

 

Cunsigliu di Cundizione Ambientale

HENGKOsoluzione IoT a catena freddapermette à e cumpagnie di logistica è di supply chain di ottene cundizioni in tempu reale nantu à i vaccini cum'è u locu, u statu di spedizione, a temperatura è l'ambienti.U monitoraghju pò assicurà chì a vacuna ghjunghje in a so cundizione ideale è, se qualcosa succede, e precauzioni ponu esse pianificate.

 

Localizazione Tracking

Sensori IoT HENGKOa cumunicazione à i gateway permette à e cumpagnie farmaceutiche chì participanu à u trasportu di i vaccini per guardà u locu di i vaccini.Questu li darà un capu per programà u prossimu trasportu o a data esatta chì a cumpagnia di l'utilizatori finali puderà cumincià à aduprà i vaccini.

 

Reduce a perdita

I vaccini viaghjàranu via automobili, treni, aerei, è ancu barche o trasporti lucali in certi paesi.In diversi punti di trasferimentu, alcuni scontranu ritardi causati da trasmissioni mancate, spoilage di u produttu, o prublemi di conformità.Cù u sistema di notificazione automatica, i trasportatori ponu esse avvisati di sti ritardi inespettati o escursioni di temperatura, è reagiscenu prima chì i vaccini sò danati.

 

Elimina l'esame di dati chì richiede tempu

Quandu si tratta di esaminà grandi quantità di dati, IoT usa l'analisi di dati.Stu software aiuta à esaminà i magazzini di vaccini è dumande una grande quantità di dati in altri dipartimenti.Cù l'analisi di dati, e cumpagnie di logistica è di supply chain ponu ottene risultati rapidi da grandi datasets è uttene u vantaghju di visualizà e statistiche di almacenamento di vaccini è spedizione.

 

 

À u 14 d'aostu di u 2021, a Cina avia amministratu circa 1,85 miliardi di dosi di vaccinu coronavirus COVID-19, mentri circa 4,7 miliardi di dosi di vaccina sò state applicate in u mondu sanu.

 

 Any questions for the cold chain temperature and humidity sensor, please feel free to contact us by email ka@hengko.com 

 

https://www.hengko.com/


Tempu di post: 19-aug-2021