Una scrittura vi permette di capisce rapidamente u detector di sensori di gas

U detector di gas hè un transducer chì cunverte a frazzioni di u voluminu di un gasu in un signalu elettricu.Vulete cunnosce u detector di u sensoru di gasu, avete da amparà prima u significatu di quelli paràmetri.

Tempu di risposta

Si riferisce à u tempu da u detector à cuntattà u gasu misuratu à ghjunghje à un valore d'indicazione stabile in certe cundizioni di prova.In generale, cum'è u tempu di risposta quandu u valore stabile di lettura hè 90%, questu hè u T90 cumuni.U metudu di campionamentu di gas a perfettu influenzanantu à u tempu di risposta di u sensoru.U mètudu principarmenti campionamentu hè Simple diffusion o tira gas in u detector.Unu vantaghju di diffusione hè di intruduce u campionu di gasu direttamente in u sensoru senza trasfurmazioni fisiche è chimiche.U metudu misurata di u detector di gas fissu HENGKO hè diffusion.

Fornitore di spargitori di azotu_8052

Stavula

Si riferisce à a stabilità di a risposta basica di u sensoru durante tuttu u tempu di travagliu.Dipende da a deriva zero è a deriva di l'Interval.Zero drift hè riferitu cum'è u cambiamentu di a risposta di u sensoru durante u tempu di travagliu tutale quandu ùn ci hè micca gas di destinazione.A deriva di l'intervallu hè riferita à u cambiamentu di a risposta di u sensoru continuamente postu in u gasu di destinazione, chì si manifesta cum'è a diminuzione di u signale di output di u sensoru durante u tempu di travagliu.

 

Ssensibilità

Si riferisce à u rapportu di u cambiamentu di l'output di u sensoru à u cambiamentu di input misuratu. A teoria di u disignu hè Biochimica, Elettrochimica,fisicaè Ottica per parechji sensori di gas.

detector di gas di fognaria-DSC_9195-1

A selettività

Hè ancu chjamatu Cross sensitivity.Pò esse determinatu da a misurazione di a risposta di u sensoru prodotta da una certa concentrazione di gas interferente.Questa funzione hè assai impurtante in u seguimentu di parechje applicazioni di gas, perchè a sensibilità croce riducerà a ripetibilità è l'affidabilità di a misura.

 

Corrosion resistenza

Si riferisce à a capacità di u sensoru per esse espunutu à una frazione di voluminu altu di gas di destinazione.Quandu un gran numaru di fughe di gasu, a sonda deve esse capace di resistà 10-20 volte a frazione di volumi di gas prevista.Ci hèun picculu pussibilitàper a deriva di u sensoru è a correzione zero quandu torna à a cundizione normale di travagliu.A resistenza à a corrosione di a sonda hè assai impurtante perchè parechje volte detectemu perdite di gas in un ambiente ostili.L'alloghju di u filtru in acciaio inox HENGKO hà u vantaghju di l'esplosione, a prova di fiamma è a prova di esplosione, assai adattatu per l'ambiente di gas esplosivi estremamente duru.A prova di polvera, anti-corrosione, IP65 impermeabile, pò prutege u modulu di sensore di gas da a polvera in modu più efficace.A contaminazione di i micro-particelle è l'effetti oxidativi di a maiò parte di e sustanzi chimichi riducenu a freccia di l'avvelenamentu di u sensoru, assicuranu chì pò funzionà stabilmente per un bellu pezzu, avè una affidabilità più altu è maximizà a vita, è hè vicinu à a vita teorica di u sensor.

GASH006 assemblea di l'alloghju di u sensoru di gas-2587

U sensoru di gasu pò esse ordinatu per sensibilità di gas.Hè principarmenti divisu in Semiconductor gas sensor, Electrochemical gas sensor, Photochemical gas sensor, Polymer gas sensor è cusì on.HENGKO gas sensor principalmente cum'è Electrochemical gas sensor è Catalytic combustion gas sensor.

 

Sensore di gas elettrochimicu

U sensoru di gas elettrochimicu hè un detector chì oxida o riduce u gasu per esse misuratu à l'elettrodu per misurà u currente è ottene a cuncentrazione di u gasu.U gasu si sparghje in l'elettrodu di travagliu di u sensoru à traversu u spinu di a membrana porosa, induve u gasu hè oxidatu o ridutta, è sta reazione elettrochimica provoca un flussu di corrente per u circuitu esternu.U sensore di gas HENGKO co hè un sensore di gas elettrochimicu.

Sensore di gas di combustione catalitica

U sensore di gas di combustione catalitica hè basatu annantu à u principiu di l'effettu termale di a combustione catalitica.L'elementu di rilevazione è l'elementu di compensazione sò assuciati per furmà un ponte di misurazione.Sottu à certe cundizioni di temperatura, u gasu combustibile subirà una combustione senza fiamma nantu à a superficia di u trasportatore di l'elementu di rilevazione è u catalizzatore.A temperatura di u trasportatore Aumenta, è a resistenza di u filu di platinu à l'internu cresce in cunseguenza, cusì chì u ponte di equilibriu hè fora di equilibriu, è un signale elettricu proporzionale à a cuncentrazione di gas combustibile hè uscita.Misurendu u cambiamentu di resistenza di u filu di platinu, a cuncintrazione di gas inflammable pò esse cunnisciuta.Adupratu principalmente per a rilevazione di gasi inflammabili.Hè principarmenti utilizatu per a deteczione di gasi infiammabili. Per esempiu, u sensoru di gasu combustible Hengge, u sensoru di sulfuru di l'idrogenu Hengge, etc. sò u principiu di l'effettu termale di a combustione catalitica.

Sonda detector di gas-DSC_4373

HENGKO hà 10 anni OEM / ODM cutomized experience, 10 anni prufessiunali di cuncepimentu cullaburazione / capacità di cuncepimentu assistitu. I nostri prudutti vendenu bè in parechji paesi industriali di precisione in u mondu.Ci hè più di 100 000 dimensioni di produtti è tipi di sceglie, è pudemu ancu persunalizà è processà una varietà di prudutti di filtru cù strutture cumplesse secondu i bisogni.

https://www.hengko.com/


Tempu di pubblicazione: 30 dicembre 2020