316 vs 316L, quale sceglite?

316 vs 316L, quale sceglite?

316L vs 316 acciaio inox per filtru sinterizatu

 

316 vs 316L Stainless Steel, chì hè megliu per u filtru sinterizatu?

 

1. Introduzione

I filtri sinterizzati sò un tipu di apparatu di filtrazione chì utilizanu un materiale poroso, cum'è l'acciaio inox o u bronzu, per sguassà contaminanti da liquidi o gasi.

Unu di i fatturi chjave per cunsiderà quandu selezziunate un filtru sinterizatu hè u tipu d'acciaio inox utilizatu in a so custruzzione.

Dui opzioni populari sò l'acciaio inox 316L è 316.

 

Ma chì hè megliu per i filtri sinterizzati: acciaio inox 316L o 316?

In Stu blog post, Cumpararemu è cuntrastemu e proprietà, l'applicazioni è i pro è i contra di sti dui tipi di acciaio inox in filtri sinterizzati.

Spergu chì serà utile per u vostru avè una idea di sceglie megliu per u vostru prughjettu o sistema di filtrazione in u futuru.

 

2. Panoramica di 316L è 316 Stainless Steel

L'acciaio inox 316 è 316L sò tramindui acciai inossidabili austenitici chì sò cunnisciuti per a so eccellente resistenza à a corrosione.Sò tramindui parte di a serie 300 di acciai inossidabili, chì sò carattarizati da u so altu cuntenutu di cromu (16-20%) è u cuntenutu di nickel (8-10%).Questa cumminazione di cromu è nichel dà à questi acciai a so eccellente resistenza à a corrosione in una larga gamma di ambienti.

1. 316 Stainless Steel

L'acciaio inox 316 hà un cuntenutu di carbone di 0,08% massimu.Questu face una bona scelta per l'applicazioni induve sò richieste alta forza è tenacità.Hè ancu resistente à a corrosione in una varietà di ambienti, cumprese l'ambienti marini.Tuttavia, l'acciaio inox 316 hè suscettibile à a corrosione intergranulare (IGC) in a zona affettata da u calore (HAZ) di saldature.Il s'agit d'un type de corrosion qui peut se produire lorsque l'acier est chauffé à une température entre les températures d'austénitisation et de durcissement par précipitation.

2. 316L Stainless Steel

L'acciaio inox 316L hà un cuntenutu di carbone di 0,03% massimu.Stu cuntenutu di carbone più bassu face più resistente à l'IGC di l'acciaio inox 316.A rende ancu più saldabile di l'acciaio inox 316.L'acciaio inossidabile 316L hè ancu resistente à a corrosione di pitting è crevice, chì sò dui tipi di currusioni localizate chì ponu accade in l'acciaio inox.Questu hè una bona scelta per l'applicazioni induve l'azzaru serà espostu à ioni di cloruri, cum'è l'acqua di mare o i chimichi.

 

L'acciaio inox 316 è 316L sò tramindui scelte eccellenti per una larga varietà di applicazioni.

L'acciaio inox 316L hè a megliu scelta per l'applicazioni induve a saldatura hè necessaria o induve

ci hè un risicu di IGC.L'acciaio inox 316 hè una bona scelta per l'applicazioni induve altu

forza è durezza sò necessarii.

 

Eccu un tavulu chì riassume e differenze chjave trà l'acciaio inox 316 è 316L:

Feature Acciaio inossidabile 316 Acciaio inossidabile 316L
U cuntenutu di carbone 0,08% max 0,03% max
Saldabilità Bene Eccellente
Resistenza à a corrosione intergranulare Sensibile Resistente
Resistenza à a corrosione di pitting è crevice Bene Eccellente
Applicazioni Architettura, trasfurmazioni alimentarii, trasfurmazioni chimichi, marini Trattamentu chimicu, marini, implanti chirurgici, farmaceuticu, aerospaziale

 

 

3. Applicazioni di316Lè 316 Stainless Steel in Filtri Sinterizzati

Applicazioni di l'acciaio inossidabile 316L è 316 in filtri sinterizzati L'acciaio inox 316L è 316 sò comunmente usati in filtri sinterizzati per via di a so resistenza à a corrosione è a forza.Tuttavia, anu diverse applicazioni basate nantu à e so proprietà specifiche.

L'acciaio inossidabile 316L hè spessu usatu in filtri sinterizzati in ambienti corrosivi, cum'è applicazioni di trasfurmazioni marine o chimiche.Hè ancu adattatu per l'usu in a trasfurmazioni di l'alimentariu è di e bevande, postu chì ùn hè micca tossicu è risponde à i standard FDA.

L'acciaio inox 316L hè comunmente utilizatu in una larga varietà di applicazioni, cumprese:

* Equipamentu di trattamentu chimicu

* Applicazioni marine

* Implanti chirurgici

* Equipamentu farmaceuticu

* Applicazioni aerospaziali

 

L'acciaio inossidabile 316 hè tipicamente utilizatu in filtri sinterizzati chì necessitanu alta resistenza è durabilità, cum'è in custruzzione o applicazioni farmaceutiche.Hè ancu spessu usatu in ambienti à alta temperatura, cù un puntu di fusione più altu ch'è l'acciaio inox 316L.

L'acciaio inox 316 hè comunmente utilizatu in una larga varietà di applicazioni, cumprese:

* Applicazioni architettoniche

* Equipamentu di trasfurmazioni alimentari

* Equipamentu di trattamentu chimicu

* Applicazioni marine

* Implanti chirurgici

 

 

4. Pros and Cons di 316L è 316 Stainless Steel in Filtri Sinterizzati

Pros and Cons di l'acciaio inossidabile 316L è 316 in filtri sinterizzati L'acciaio inox 316L è 316 anu i so vantaghji è svantaghji unichi quandu sò usati in filtri sinterizzati.

A: Unu di i vantaghji principalidi utilizà l'acciaio inox 316L in filtri sinterizzati hè a so resistenza à a corrosione.Hè adattatu per l'usu in ambienti duri, cum'è l'applicazioni di trasfurmazioni marine o chimiche.Hè ancu micca tossicu è risponde à i standard FDA, facendu una bona scelta per a trasfurmazioni di l'alimentariu è di e bevande.

Tuttavia, l'acciaio inossidabile 316L ùn hè micca cusì forte o durable cum'è l'acciaio inossidabile 316 è pò esse micca adattatu per l'applicazioni d'alta tensione.Hà ancu un puntu di fusione più bassu, chì pò limità u so usu in ambienti à alta temperatura.

B: D'altra parte, L'acciaio inossidabile 316 hè cunnisciutu per a so forza è a durabilità, facendu una bona scelta per l'applicazioni d'alta tensione.Hà ancu un puntu di fusione più altu, facendu adattatu per ambienti à alta temperatura.

Tuttavia, l'acciaio inossidabile 316 ùn hè micca resistente à a corrosione cum'è l'acciaio inossidabile 316L è pò esse micca a megliu scelta per l'usu in ambienti corrosivi.Hè ancu più caru di l'acciaio inox 316L, L'acciaio inox 316 hè cunnisciutu per a so forza è a durabilità, facendu una bona scelta per l'usu in l'applicazioni d'altu stress è l'ambienti à alta temperatura.

Quandu sceglite un filtru sinterizatu, hè impurtante di cunsiderà i bisogni specifichi di a vostra applicazione, cumpresu l'ambiente in u quale avete aduprà u filtru, a resistenza di corrosione necessaria, è a forza è a durabilità necessaria.

 

Feature Acciaio inossidabile 316 Acciaio inossidabile 316L
U cuntenutu di carbone 0,08% max 0,03% max
Saldabilità Bene Eccellente
Resistenza à a corrosione intergranulare Sensibile Resistente
Resistenza à a corrosione di pitting è crevice Bene Eccellente
Applicazioni Architettura, trasfurmazioni alimentarii, trasfurmazioni chimichi, marini Trattamentu chimicu, marini, implanti chirurgici, farmaceuticu, aerospaziale

 

 

5. Manutenzione è cura di i filtri sinterizzati fatti cù l'acciaio inox 316L è 316

Manutenzione è cura di i filtri sinterizzati in acciaio inox 316L è 316

* A pulizia regulare di i filtri sinterizzati hè essenziale per assicurà a so longevità è l'efficacità.

* Per i filtri in acciaio inox 316L, aduprate un detergente suave è acqua calda seguita da un risciacquatu accuratu.

* Per i filtri in acciaio inox 316, pò esse necessariu una suluzione di pulizia più forte, ma a prudenza deve esse usata per evità di dannà u filtru.

* Manipulate i dui filtri sinterizzati cù cura per evità di dannà u materiale poroso.

* Mantene i filtri sinterizzati in un ambiente pulitu è ​​seccu per prevene a contaminazione.

 

 

Feature Acciaio inossidabile 316L Acciaio inossidabile 316
Soluzione di pulizia Detergente dolce è acqua calda Soluzione di pulizia più forte
Istruzzioni di pulizia Sciacquate bè cù acqua pulita Aduprate prudenza per evità di dannà u filtru
Istruzzioni di manipulazione Manipulate cun cura per evità di dannà u materiale poroso Manipulate cun cura per evità di dannà u materiale poroso
Istruzzioni di almacenamiento Mantene in un ambiente pulitu è ​​seccu Mantene in un ambiente pulitu è ​​seccu

 

 

6. Comparazione di u costu di 316L è 316 Stainless Steel in Filtri Sinterizzati

Comparazione di u costu di l'acciaio inossidabile 316L è 316 in filtri sinterizzati In generale, i filtri sinterizzati fatti cù l'acciaio inossidabile 316L sò menu caru di quelli fatti cù l'acciaio inox 316.Hè dovutu in parte à u costu più bassu di l'acciaio inossidabile 316L è a so forza è a durabilità più bassu paragunatu à l'acciaio inox 316.

Quì, listemu intornu à u prezzu diFiltri sinterizzati in acciaio inox 316L è 316, pudete aduprà questi prezzi cum'è riferimentu,

Di sicuru, benvenutu à cuntattà HENGKO per emailka@hengko.com, o pudete clicà u buttone cum'è seguitu, pè ottene u listinu di prezzi di filtri sinterizzati.

 

Elementi di filtru in acciaio inox 316L

 

Eccu una tabella chì compara u costu di l'acciaio inox 316L è 316 in filtri sinterizzati:

Feature Acciaio inossidabile 316L Acciaio inossidabile 316
Costu per filtru $ 40 - $ 50 $ 30 - $ 40
Filtri per pacchettu 10 10
Costu tutale per pacchettu $ 400 - $ 500 $ 300 - $ 400
A vita stimata 5 anni 2 anni
Costu per annu $ 80 - $ 100 $ 150 - $ 200
Costu generale** 20 anni 20 anni
Custa tutale 316 litri $ 1600 - $ 2000 $ 3000 - $ 4000
Risparmia di u costu generale $ 1400 - $ 2000 $0

 

Comu pudete vede, i filtri in acciaio inox 316L sò più caru cà i filtri in acciaio inox 316.Tuttavia, anu ancu una vita più longa, perch'elli ponu salvà soldi à longu andà.Inoltre, i filtri in acciaio inox 316L sò più resistenti à a corrosione, cusì sò una scelta megliu per l'applicazioni induve i filtri seranu esposti à chimichi duri.

Eccu un spartitu di u risparmiu di costu:

* Risparmia iniziale di i costi: i filtri in acciaio inox 316L sò 25% più caru cà i filtri in acciaio inox 316.Tuttavia, duranu ancu 2,5 volte più longu, cusì risparmià 50% nantu à u costu di i filtri nantu à a so vita.

* Risparmiu di i costi di mantenimentu: i filtri in acciaio inox 316L sò più resistenti à a corrosione, cusì necessitanu menu mantenimentu cà i filtri in acciaio inox 316.Questu pò salvà soldi nantu à u travagliu è i materiali.

In generale, i filtri d'acciaio inossidabile 316L sò una opzione più prezzu di i filtri in acciaio inox 316 per a maiò parte di l'applicazioni.

 

 

7. Cunclusioni

L'acciaio inox 316L è 316 hà proprietà uniche è sò adattati per diverse applicazioni in filtri sinterizzati.

L'acciaio inox 316L hè cunnisciutu per a so resistenza à a corrosione è hè una bona scelta per l'usu in ambienti corrosivi è

trasfurmazioni alimentarii è bevande.L'acciaio inox 316, invece, hà un cuntenutu di carbonu più altu è hè in generale

più forte è più durable di l'acciaio inox 316L.Hè spessu usata in ambienti assai stressanti, cum'è a custruzzione,

farmacèutica, è trasfurmazioni chimichi.

 

 

Avete più dumande è interessate per u 316L vs 316 Stainless Steel, voi

sò benvenuti à cuntattateci per emailka@hengko.com, ti manderemu torna

prestu in 24 ore.

 

cuntattateci icone hengko 

 

 

 


Tempu di post: 09-09-2023