Perchè aduprà un sensoru di gas elettrochimicu?
U sensoru elettrochimicu hè unu di i cumpunenti impurtantisensor di gas. L'elettrochimica si riferisce principalmente à u so principiu di travagliu.
Funziona pruduciendu una reazzione chimica cù u gasu misuratu è pruducendu un signalu elettricu proporzionale à a cuncentrazione di gas.
A maiò parte di i sensori di gas elettrochimichi sò in modu di diffusione, è e molécule di mostra di gas in l'ambiente circondu naturalmente scorri à traversu i picculi buchi in u fronte di u sensoru per entra in u sensoru. Certi equipaghji averà una pompa d'aria per piglià mostre d'aria è di gas in u sensoru, è poi monitorizà.
Per evitari l'influenza, per assicurà a precisione di u monitoraghju, in i pori di Hoi porzione cù barriera di membrana permeable à u gasu à vapor d'acqua, è altre impurità in u sensor. U range di misurazione è a sensibilità di u sensoru pò esse cambiatu aghjustendu a dimensione di l'ingressu d'aria durante u disignu.
Un grande pirtusore d'aria pò migliurà a sensibilità è a risuluzione di u sensoru, mentre chì una piccula entrata d'aria reduce a sensibilità è a risuluzione, ma aumenta a gamma di misurazione.
Pruvate u Sensore di Gas Elettrochimicu da HENGKO Manufacture
Attualmente, i sensori elettrochimichi sò stati largamente utilizati in a sicurezza di l'alimentariu, l'analisi biologica, a medicina di vita, u monitoraghju ambientale, etc. I sensori elettrochimichi ponu detectà ozone, formaldeide, monossidu di carbonu, ammonia, sulfuru di l'idrogenu, diossidu di zolfo, diossidu di nitrogenu, ossigenu è altri gasi. . HENGKO hà diversi sensori elettrochimici, cum'è sensori di l'ossigenu, sensori di sulfuru di l'idrogenu, sensori di monossidu di carbonu, sensori di ammonia, sensori di diossidu di carbonu, etc.
In più, ci sòdischi a prova di esplosione, conchiglie di respirazione di sensori di gas,moduli di sensori di gas, sonde di sensori di gas, detector di gascumpunenti di alarme di sonu è luce, moduli di trasmettitore di gas, accessori di alarme di sensori di gas, ecc.
U megliu sensoru elettrochimicu hè u sensoru chì detecta l'ossigenu. Dopu tuttu, u primu sensoru elettrochimicu hè statu utilizatu prima per u monitoraghju di l'ossigenu. Havi una bona selettività, affidabilità è longa vita. Altri sensori elettrochimici sò suscettibili à l'interferenza da altri gasi. I dati di interferenza sò calculati utilizendu concentrazioni di gas relativamente bassu.
In l'applicazioni pratiche, a cuncentrazione di interferenza pò esse assai alta, chì pò causà falsi letture o falsi allarmi. Sensore d'ossigenu industriale d'alta precisione anti-interferenza Hengge, bon rendiment, operazione stabile è affidabile, installazione fissa è mantenimentu, operazione simplice, forte anti-interferenza, gamma: 0-30% VOL, precisione: ± 3% (FS) ), ripetite Prestazione: ≤ 2%, risoluzione: 1% VOL, tempu di risposta: ≤ 30 seconde, u livellu di prutezzione pò ghjunghje à IP65, IP66.
Sensori elettrochimicihannu esigenze assai bassu di putenza upirativu, è trà tutti i tipi di sensori di gas, u so cunsumu putenza hè u più bassu. Per quessa, stu sensoru hè largamente utilizatu in u spaziu limitatu. In generale, l'expectativa di vita di i sensori elettrochimichi hè di 1-3 anni. Tuttavia, l'aspettativa di vita di u sensoru dipende largamente da a contaminazione ambientale, a temperatura è l'umidità à quale hè esposta. Dunque, a rilevazione regulare è u mantenimentu di i sensori elettrochimichi sò misure efficaci per allargà a so vita.
Sapete cumu funziona u sensoru elettrochimicu?
Per queste dumande, prima duvemu cunnosce alcune informazioni basiche cum'è principiu, cumpunenti, passi di funziunamentu
dinù bisognu di cunnosce qualchi tipi pupulari di sensors electrochemical. poi verificate i dettagli cum'è seguitu:
I sensori elettrochimici sò largamente usati per a rilevazione è quantificà diverse sustanzi chimichi sfruttendu i principii di l'elettrochimica. Eccu una visione generale di cumu travaglianu:
1. Principiu basicu:
I sensori elettrochimichi travaglianu per misurà u putenziale elettricu o currente chì nasce per una reazione chimica à a superficia di l'elettrodu.
2. Cumpunenti basi:
* Elettrodu di travagliu (WE): Questu hè induve a reazione elettrochimica d'interessu si trova. U materiale è e proprietà di a superficia di questu elettrodu sò critichi per u rendiment di u sensoru.
* Elettrodu di Riferimentu (RE): Fornisce un potenziale di riferimentu stabile contr'à quale hè misuratu u putenziale di l'elettrodu di travagliu.
* Contatore Elettrodu (CE o Electrode Auxiliary): Cumpleta u circuitu elettricu, permettendu a corrente di flussu trà l'elettrodi di travagliu è di cuntrariu.
* Elettrolitu: Un mediu chì facilita u muvimentu di ioni è sustene e reazzioni elettrochimichi à l'elettrodi.
3. Passi di u funziunamentu:
* Esposizione à Analyte: Quandu a molécula di destinazione (o analite) hè esposta à l'elettrodu di travagliu, subisce una reazione elettrochimica - sia ossidata (perde elettroni) sia ridutta (guadagna elettroni).
* Trasferimentu di l'elettroni: Questa reazione elettrochimica implica un trasferimentu di elettroni trà l'analite è l'elettrodu, creendu un signale elettricu misurabile.
* Misurazione di u Segnu: U segnu elettricu generatu (sia una differenza di potenziale o un currente) hè allora misuratu contr'à a riferenza stabile furnita da l'elettrodu di riferimentu.
* Interpretazione di dati: A magnitudine di stu signale elettricu hè direttamente ligata à a cuncentrazione di l'analite. Paragunendu u signale à una curva di calibrazione o utilizendu un cumpurtamentu cunnisciutu di l'analite, a so cuncentrazione pò esse determinata.
4. Tipi di Sensors Electrochemical:
* Sensori potenziometrici: Misura a diffarenza potenziale trà l'elettrodi di travagliu è di riferimentu. pH metri sò esempi cumuni.
* Sensori Amperometrici: Misuranu u currente risultatu da a reazione elettrochimica di l'analita à l'elettrodu di travagliu. I misuratori di glucose utilizanu generalmente sensori amperometrichi.
* Sensori Impedimetrici: Misura l'impedenza o a variazione di resistenza in a cellula elettrochimica dopu l'interazzione cù l'analita.
* Sensori Conductometrici: Misurate u cambiamentu di a conduttività di a suluzione elettrolitica dopu l'interazzione cù l'analita.
5. Vantaghji di Sensors Electrochemical:
* Alta sensibilità è selettività.
* Tempu di risposta veloce.
* Capacità di operare in fasi liquidu è gasu.
* Capacità di travaglià in campioni turbidi o culuriti.
* Spessu portable è adattatu per l'analisi in tempu reale.
6. Limitazioni:
* I sensori ponu esse impurtati o avvelenati da contaminanti, affettendu a so prestazione.
* A deriva in u putenziale di l'elettrodu di riferimentu pò purtà à errori.
* Certi necessitanu calibrazione periodica per mantene a precisione.
In generale, a funziunalità di i sensori elettrochimichi dipende da u disignu specificu, i materiali utilizati è a natura di a reazione elettrochimica di l'analite di destinazione. A so larga gamma di applicazioni spazia da u monitoraghju ambientale è diagnostichi medichi à l'assicuranza di qualità di l'alimentariu è oltre.
Cuntatta ci
Cerchi OEM PremiumSet di sensori di gas elettrochimici è alloggiSoluzioni?
Ùn compromette micca a qualità è a precisione. Cuntattate HENGKO avà per suluzioni di sensori di punta
adattatu à i vostri bisogni. Contattateci àka@hengko.comè dà vita à i vostri prughjetti !
Tempu di post: 19-mar-2021