Soluzioni IoT di temperatura è umidità di l'agricultura intelligente

E soluzioni IoT ci permettenu di migliurà i rendimenti è di risolve i prublemi chimichi-fisichi, biologichi è socio-ecunomichi assuciati à i culturi è i sistemi agriculi.

 

L'IoT permette a rilevazione, u monitoraghju è u cuntrollu di una larga gamma di dati agriculi critichi nantu à distanze assai longu (più di 15 km), utilizenduSensori di temperatura è umidità HENGKOmonitorà a temperatura di l'aria è a terra è e cundizioni di umidità;u clima, a precipitazione è a qualità di l'acqua;a contaminazione di l'aria;crescita di i culturi;locu di u bestiame, cundizione è livelli di alimentazione;mietitrici cunnesse in modu intelligente è equipaghji di irrigazione;è più.

 

U mercatu di l'agricultura intelligente cuntinueghja à cresce, è hè più faciule per affruntà questi prublemi attraversu e soluzioni IoT.

IoT in Agriculture: Farming with the Internet of Things

I. Ottimisazione di pasture di campu.

 

A qualità è a quantità di pasture varienu secondu e cundizioni climatichi, u locu è l'usu passatu di pasture.In u risultatu, hè difficiule per l'agricultori per ottimisà u locu di u so vacu ogni ghjornu, ancu s'ellu hè una decisione cruciale chì affetta direttamente u rendiment è a prufittuità.

 

Hè pussibule di cumunicà via rete wireless chì prufittà di a macrodiversità di i zoni agriculi per furnisce una cullizzioni di dati robusta.Tutte e stazioni di basa wireless anu un intervallu di copertura di 15 km è cullabureghjanu per furnisce una copertura senza saldatura interna è esterna in tutta l'area agricula.

 

 

II.Umidità di a terra

 

L'umidità di a terra è a so efficacità à sustene a crescita di e piante hè un fattore significativu in a produtividade agricula.A poca umidità pò purtà à a perdita di rendiment è a morte di e piante.Per d 'altra banda, troppu pò purtà à e malatie di e radiche è a perda d'acqua, cusì una bona gestione di l'acqua è a gestione di nutrienti sò critichi.

 

U metru di umidità di u terrenu HENGKO monitorizza l'approvvigionamentu d'acqua à i culturi in o fora di u situ, assicurendu chì sempre ricevenu a quantità curretta di acqua è nutrienti per u sviluppu ottimale.

https://www.hengko.com/humidity-and-temperature-sensor-environmental-and-industrial-measurement-for-rubber-mechanical-tire-manufacturing-products/

III.Controlu di Livellu di l'acqua

 

Perdite o cundizioni d'acqua incorrecte ponu arruvinà i culturi è causanu perdi ecunomichi sustanziali.U Kit di Valutazione di Livellu d'Acqua permette un monitoraghju precisu di u fiumu è altri livelli via i dispositi LoRaWAN.A suluzione usa sensori ultrasonici per furnisce u megliu cumprumissu quandu sò necessarie misure di distanza precise è ripetibili.

 

IV.Monitoraghju di u tank.

 

L'imprese chì gestiscenu i tanki di almacenamentu remoti ogni ghjornu riducenu i rifiuti è risparmianu soldi.Un sistema di surviglianza di u tank automatizatu pò avà riduce a necessità di visità ogni tank individualmente per verificà chì u livellu di l'acqua hè currettu.

 

In l'ultime decennii, sti dispusitivi IoT sò stati ancu adattati per adattà à prublemi è limitazioni di sustenibilità mentre accoltu una pupulazione glubale in crescita (prevista per ghjunghje à 70% da u 2050), mettendu una pressione tremenda nantu à l'agricultura chì deve esse capace di scuntrà una sucità esigente. chì risponde à i bisogni attuali mentre affruntà a scarsità d'acqua è i cambiamenti climatichi è i mudelli di cunsumu.Questi prublemi sò guidanu l'agricultori à truvà suluzioni per facilità è automatizà u so travagliu è devenu monitorà e so cundizioni di produzzione per mantene.Utilizendu diversi sensori cum'è a temperatura è l'umidità, u gasu, l'umidità, a pressione, etc., ponu effittivamenti risponde à i bisogni di l'IoT è i bisogni di u monitoraghju di l'agricultori per salvà u tempu è u sforzu.

https://www.hengko.com/


Tempu di post: 19-aug-2022