Cumu l'elementi di u Ventilatore aiutanu à cuntrullà COVID-19?

Cumu l'elementi di u Ventilatore aiutanu à cuntrullà COVID-19?

2020 hè un annu assai duru. Finu à a matina di u 26 di dicembre, 96,240 persone sò state diagnosticate in tuttu u paese è 4,777 persone sò morti. Era più seriu fora. Un totale di 80,148,371 persone sò state diagnosticate, è u numeru tutale di morti hà righjuntu 1,752,352. Quessi sò numeri stupendenti. Ciò chì colpisce ùn hè micca a grandezza di i numeri, ma a pussibilità chì queste vite individuali seranu perse. Cumplicazioni severi ponu accade quandu un COVID-19 hè infettatu, di solitu cù inflammazioni di i pulmoni, facendu difficiuli di respira. I ventilatori sò diventati un elementu chjave per aiutà à a sopravvivenza di i pazienti.

U ventilatore hè una macchina per riempie a via respiratoria di una persona cù l'aria (à volte cù l'ossigenu extra) Quandu u paci ùn pò micca respira per sè stessu. In essenza, sta macchina hà una funzione impurtante: Piglia l'ossigenu in i pulmoni è exhales diossidu di carbonu. U sistema di ventilatore hè fattu di una pompa, un monitor, è un tubu chì entra in a trachea attraversu u nasu o a bocca. Se necessariu, u tubu pò ancu esse inseritu per l'apertura chirurgica di una tracheotomia. U sistema di ventilatore sona assai faciule. Per assicurà u trattamentu efficace à i pazienti, u ventilatore hè un sistema cumplessu chì si compone di diversi elementi di monitor è filtri.

图片1

I basi sò fatti di quattru parti di u ventilatore: putenza, cuntrollu, monitor è funzione sicura. L'elementu include u monitoru è a funzione sicura. Per esempiu, u filtru pò filtrà l'impurità, PM, acqua è polvera in l'aria purtata da u pipe. In questu modu, l'ossigenu pulitu pò in u pulmone di i pazienti è micca pruvucà altre cumplicazioni di a malatia.

filtru di bacteria di u circuitu di ventilatore_6018

Perchè queste unità di respirazione travaglianu inseme per furnisce l'ossigenu urgente à u paziente, tutti i cumpunenti sò fatti di materiali medichi è sanitari è tecnulugia di ingegneria prufessiunale. L'elementu di ventilatore medicale in acciaio inox HENGKO 316L hà u vantaghju di sicuru è micca tossicu, senza odore. È l'acciaio inossidabile 316L hè più durable, resistente à una temperatura alta di 600 ℃ pò esse riutilizatu dopu a disinfezione.

Cumu l'elementi di u Ventilatore aiutanu à cuntrullà COVID-19? COVID-19 hè un gruppu di attacchi bacteriali di u sistema respiratoriu. Ancu se l'infizzioni causate da u virus ponu causà una varietà di sintomi, u più prominente hè di solitu ligatu à a respirazione. In a cundizione più seria, COVID-19 dannerà u pulmone è rende difficiule di respira. Ùn pò resiste à i batteri COVID-19, ma aiuta à fà a respirazione di i pazienti. Per i pazienti cù solu casi da lievi à moderati di COVID-19, ùn hè micca necessariu un ventilatore non invasivu cù un catetere di e vie aeree inseritu in u corpu. Invece, una maschera hè posta nantu à u nasu è a bocca.

Questu annu hè un annu duru. Micca solu a diffusione di u COVID-19, ma ancu a pesta di locuste in Africa, incendi in Australia, u focu di influenza B in i Stati Uniti è cusì. Fighjate avanti 2021, tutti duvemu fà sforzu per scunfighja u disastru è a malatia.

https://www.hengko.com/


Tempu di Postu: 11-Jan-2021